Weet er iemand een betaalbare paardentaxi?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Weet er iemand een betaalbare paardentaxi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 23:03

ik heb al verschillende sites van paardetaxi;s bekeken, maar allemaal absurt duur!ik kom echt in de 100erden euros uit, belachelijk duur!
het gaat om een enkele reis van ongeveer 140 km
maar bij bijna al deze bedrijven moet ik ook nog de kosten van hun standplaats naar mij betalen en de terug weg.



Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 00:37


Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 09:41

Princess ik zit met het zelfde probleem, ik zoek een taxi van Maartensdijk naar overpelt (belgie) en ik heb ook gezocht op de sites en als ik het uitreken dan kom ik op een gigantisch bedrag. Ik ben van plan om maar eens bij ons in het dorp naar een veerijder te gaan en te vragen of ik niet wat met hem kan regelen. Misschien is dat voor jou ook een oplossing?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 10:02

Princess schreef:
maar bij bijna al deze bedrijven moet ik ook nog de kosten van hun standplaats naar mij betalen en de terug weg.


Zolang die afstand niet overbrugt kan worden in een envelopje met een simpel postzegeltje, zal dat inderdaad wel zo blijven. Is toch logisch? Die veewagen kost ook leeg een beste sloot diesel, en de manuren lopen ook door.....

Zelf heb ik goede ervaringen met Dick Hoefnagel uit Sprang-Capelle. Ik zit nu op m'n werk dus heb geen telefoonnummer in de buurt, maar hij staat uiteraard in de telefoongids (hij heeft een pensionstal/opfok/handelsspringstal) en je kunt hem bellen voor een vrijblijvende offerte.
Rijdt in een keurige veewagen met camerabewaking, laden rustig en professioneel en rijden netjes.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131996
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 12:54

Dick is inderdaad een aanrader !
Ik ken hem al een jaartje of twintig (nog samen bij de ponies gereden *LOL* ) en hij kan prima met paarden overweg.
Rustige jongen, die doet geen gekke dingen met je paard.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131996
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 12:57

Dit is zijn telefoonnummer: 0416-332789

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 14:38

Via bokt een oproep plaatsen is ook altijd een idee, je weet maar nooit Knipoog Wel goede afspraken maken, ben ik zelf achter gekomen

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdagingā€¦ & een kans om te genieten.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 19:27

weet iemand wat die Dick Hoefnagel kost?

goede afspraken maken ja!maar heb jij dan wat meegemaakt ofzo?
ik heb al een berichtje van iemand gekregen die me paard eventueel zou willen brenge, ZIJN ER NOG MEER MENSEN DIE DIT WILLEN!het gaat om de rit van amsterdam naar deurne en dit op vrijdag 3 januarie
als dit niet zou kunnen zou zondag eind van de middag 5 jan ook nog kunnen of maandagochtend.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131996
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:54

Princess schreef:
weet iemand wat die Dick Hoefnagel kost?


Geen idee !
Bel hem even, ik heb het tel.nr. voor je opgezocht en hier in het topic neergezet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 bezoekers