Klote weer vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Klote weer vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 18:26

Vonden jullie het vandaag ook al niet klote weer Verward ?Die harde wind en regen! Mijn verzorgpaard Andrew was echt hartstikke druk. Staat meneer te bokken in zijn stal hoor, en met zijn hoofd te zwaaien hij was echt enorm druk. Toen het eindelijk droog was heb ik hem maar in de bak gezet (we hebben op het paarden pensioen geen overdekte bak) gelukkig was Andrew daarna weer rustig. Wat doen jullie op zo'n dag met je paard Scheve mond ?Want gisteren was hij er ook al niet uit geweest (hij staat dag en nacht op land je zou toch zeggen dat hij daaar wel genoeg energie kwijt kan) dus hij moest nu wel wat doen .

Groetjes van Marjolein

(L) a n d r e w (L)


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:44

Ik was eigenlijk van plan om niets met hem te doen vandaag, gewoon losgooien in de paddock. Toen ik aankwam viel de wind wel mee en heb ik hem toch maar even gezadeld. Ben heerlijk een 45 minuten met hem naar buiten geweest en hij vond het heerlijk

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:58

Het enige wat ik gedaan heb ik de stront eraf borstelen en stallen uitgemest. Dat leek me wel voldoende.
's Ochtends bijna windkracht 9 en 's middags zakte het wel wat terug, maar .... ik ga ook met windkracht 7 echt niet op mijn paard zitten *LOL*

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:01

Ik heb ze vandaag ook een rustdag gegeven. Het was echt veel
te slecht weer voor te rijden of longeren.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:11

Ik doe op dit moment helemaal niets met mn pony Haha! hij is kreupel dus ik kan/mag niet rijden! Ik gooi hem dus gewoon los in de bak en ga uit mesten, loop een beetje met hem! en meestal staat ie het weieland en dat vindt ie allemaal wel best!
Maar als ie weer goed is dan gaat het trainen gewoon weer lekker door! lekker in de regen met een flink regen pak en na afloop een lekkere dikke deken Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:18

Toen ik Sydney in de paddock wilde zetten, sprong ze al bijna met me de sloot in. Ze was erg hyper van de storm. aangezien ik weinig zin in vliegles had, vond ik het een mooi dagje om zadel en hoofdstel weer eens behoorlijk schoon te maken.

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 19:19

Jah haha! dat heb ik ook maar gedaan!

(L) a n d r e w (L)

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:37

Ik was eigenlijk ook van plan om vandaag niks te doen, maar toen ik aan kwam ben ik toch lekker een uurtje met hem gaan wandelen. Hij is gewoonlijks heel schrikachtig met dit soort weer, vandaag dus niet rijdend gegaan. Ging eigenlijk heel goed............

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:40

Ik heb lekker binnen gereden. Ik vond het te hard waaien om naar buiten te gaan en als ik hem los gooi gaat ie rollen vond ik trouwens ook geen optie. Dus lekker samen met een vriendin bijgekletst en paardjes laten lopen.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:08

ik heb ook nog even gereden.
VOor de zekerheid een martingaal erom en rijden maar!
ging SUPER!

F_OrumsterJarig

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:26

de wind is hier om uur of 6 gaan liggen, tis nu bijna windstil. Kom dan ook net bij de paarden vandaan Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:38

Was van plan om te gaan rijden, maar toen we er waren brak er weer zulk noodweer los, dat we ze maar gewoon even losgegooid hebben.
Had gister nog gereden, en komt morgen wel weer.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:43

nou ik zou gaan rijden mar mevrouw vind een wapperend lind eng dan weer een krakende boom dus toen ben ik maar gestopt het lukte echt niet en ze deed niet normaal!!

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 00:27

Gek is dat, ik reed ook naar stal met het idee dat ze wel een beetje opgefokt zou zijn oid. Niets bleek minder waar, tijdens het poetsen merk ik vaak al aan der of ze een beetje gestressed is... Ze was lekker rustig een aanhankelijk niets aan het handje lekker een dik uur gereden Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 09:49

Ja ik heb ook gewoon gereden, eerst stuk langs de weg naar de buren en daar in de bak gereden, wat een wind zeg!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:34

We zijn op wedstrijd gegaan, effe getwijfeld of we wel zouden vertrekken, maar dan toch besloten van wel. Thuis hebben we geen binnenpiste, maar die wedstrijd was wel binnen (zowel inrijpiste als wedstrijdpiste)O:) En tussen de proeven door, de paarden op de camion met zweetdeken aan. Zij hadden het lekker warm, wij daarentegen... We zijn wel vroeger dan gepland naar huis gekomen omdat ze sneeuw en ijzel voorspelden en we geen risico wouden lopen.

You touched my heart you touched my soul. Goodbye my friend.
~Snifje: 09/07/1989 - 08/06/2005~
~Baloo: 01/04/2004 - 11/02/2006~

Raiza

Berichten: 1608
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: In het mooie zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 15:20

Ik had gisteren ook wedstrijd (kringfinale B-dressuur.) Zowel losrijbak als wedstrijdbak waren binnen, maar de golfplaten op het dak lagen behoorlijk los, waardoor het een lawaai en gerammel was, echt niet normaal. Karman was helemaal door het dolle heen. Met een vuurrode kop en een drijfnatte rug heb ik geprobeerd hem een beetje fatsoenlijk door de proef te krijgen. Ik was eigenlijk reserve, maar omdat een ander meisje haar paard kreupel stond mocht ik invallen. Ik had echt het gevoel dat het voor geen meter ging Huilen , zeker niet toen ik daarna al die rustige paardjes braaf hun proefje zag lopen, maar toen de uitslag kwam, viel het reuze mee. Was toch nog 8e van de 17 geworden. Er stond op mijn coupon als algemene opmerking bij de ene jury: paard loopt zeer goed door het lijf en zeer goede impuls. Probeer nog wel aan de gehoorzaamheid te werken! (toch nog 167 punten) en bij de andere jury: compliment dat je er zo goed aan blijft rijden ondanks dat je paard nogal opgewonden is. (156 punten) Bloos Mijn instructrice had grote lol. De man die naast haar stond had gezegd: jee, dat paard kan bewegen. Is zeker nog een jonge hengst dat hij zo opgewonden is!. Karman is 11 en een ruin, maar wel een showpikkie. *LOL* Heb morgenavond weer wedstrijd. Hoop dat hij dan wat minder "show"is en wat meer gehoorzaam! Geef mij toch maar normaal weer. Knipoog

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 21:33

Zo vet goed dat je paard zo druk is en dat je toch nog zoveel complimenten krijgt !Echt suppaah! Heel knap gedaan trouwenz dat je dan nog zo'n nette proef rijd met zoveel punten Bloos! !

(L) a n d r e w (L)

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:37

Ik wou vandaag wel gaan naar mn verzorgpaardjes alleen het sneeuwde zooo hard. Had gewoon geen zin om er heen te gaan. Ijskoud en dan ook nog eens sneeuw erbij heb ik nu even geen zin in. Ben al aan de zieke kant en heb geen zin om nog 1 week ziek op bed te liggen. Het is vakantie dus

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:37

nou ik heb gewoon 9 jonge hengsten gelongeerd in de sneeuw (was gelukkig nat sneeuw) en 1 paard gereden in de buitenbak.
de stoeterij staat nog bij het ijsselmeer ook maar gelukkig hadden we een beetje geluk dat de stallen naast de bak stonden.
zo hebben we toch nog alle paarden beweging kunnen geven , want ook de jonge hengsten voor keuringen sloopte de stallen, ze vraten hun dekens op Verward enzzz

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 21:52

jah tuurlijk gewoon ff 9 jonge paarden longeren! whaha geloof je het zelf! maar goed!

(L) a n d r e w (L)

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:57

Andrew_lover schreef:
jah tuurlijk gewoon ff 9 jonge paarden longeren! whaha geloof je het zelf! maar goed!


Waarom zou ze liegen ?

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:59

Yellowfish"]
[quote="Andrew_lover schreef:
jah tuurlijk gewoon ff 9 jonge paarden longeren! whaha geloof je het zelf! maar goed!


Waarom zou ze liegen ?
[/quote]

waarom zou dat niet kunnen Verward

-

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 23:01

Omdat het ongeloofwaardig klinkt! Ik logeer ff gewoon 9 jonge paarden! Maar goed, heb geen zin om hier een probleem van te maken!

(L) a n d r e w (L)

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:03

Andrew_lover schreef:
Omdat het ongeloofwaardig klinkt! Ik logeer ff gewoon 9 jonge paarden! Maar goed, heb geen zin om hier een probleem van te maken!


Als je even haar bericht goed leest... zie je het woord "stoeterij" staan.. enig idee wat dat is ? Schijnheilig

Je wilt er geen probleem van maken, begin er dan ook niet over .

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cerosa, janneke584 en 154 bezoekers