Meld niet automatisch aan.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Meld niet automatisch aan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 23:15

Omdat ik zo vaak op bokt kom Heb ik me altijd aangemeld staan met mijn naam. Dus ik heb een keer mijn naam en wachtwoord ingevoerd en op dat hokje ernaast gedrukt met onthoud wachtwoord.

Nu hebben wij 2 computers dus heb ik dat op beide computers ingesteld.
Nu gaat het op de ene computer goed alleen op de andere word ik om de 1 of 2 dagen vanaf gehaald en moet ik me steeds opnieuw inloggen. Niemand anders gebruikt bokt verder.

Weet iemand misschien hoe dit kan (bart?) en zijn er nog meer mensen die dit hebben?

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 13:31

Jaah daar heb ik dus ook last van dat is echt super irritant!! Moet je iedere keer je naam en wachtwoord weer overnieuw typen!!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 13:35

Gooit die ene computer niet automatisch de coockies weg? Het automatisch aanmelding werkt namelijk dmv van een coockie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 13:38

Tessebes schreef:
Gooit die ene computer niet automatisch de coockies weg? Het automatisch aanmelding werkt namelijk dmv van een coockie.


Ik heb het ook, en mijn cookies worden niet weggegooit, ik heb de cookies van 3 jaar geleden er nog instaan Schijnheilig Dus dat is het probleem niet. Het is vervelend maar ik stoor me er niet zo zeer aan...

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 14:58

Ik heb het ook altijd..echt super irri!! Ik had er laatst ook een topic over maar toen kreeg ik niet echt een goed antwoord....

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 12:47

Ik heb het soms ook, maar niet elke dag ofzo. Is wel irri ... Scheve mond

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:58

Ik heb het ook op de ene pc, en op de andere niet. zelf denk ik dat het misschien aan windows XP ligt? (dat heb ik op de ene wel, en daar lukt het dus niet)