Duur schrijffoutje van een veearts

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 16:16

Vandaag kreeg mijn paard zijn halfjaarlijkse enting, ik wilde gelijk een krabbel in zijn paspoort, omdat dat binnenkort verplicht is. Mijn veearts bemerkte dat de arts die hem zijn basisenting heeft gegeven een schrijffoutje in de jaartallen heeft gemaakt. Daardoor kan mijn veearts niet verklaren dat zijn basisenting in orde is, *shoot*. Meteen maar even gebeld met de kliniek die dit foutje 7 jaar geleden maakte, de verantwoordelijke arts werkt daar niet meer en de gegevens van mijn paard zijn verwijderd, helaas pindakaas. Okidoki, langleve de informatiemaatschappij, hoera. Omdat die arts toentertijd zijn kop er niet bij had, moet mijn paard zijn basisenting opnieuw hebben, joepie! Hij heeft de basisenting wel correct gehad, het staat alleen verkeerd in het boekje.


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 16:18

oliebol zeg wat banketstaaflig! Frusty
Echt belachelijk dat jij voor een fout van iemand anders kunt dokken...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 16:30

Duur einde van een fijn weekje vrij Frusty

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 16:33

Mijn veearts weet dat ik daar altijd heel stipt en secuur mee ben, dus die zou gewoon een stickertje plakken en net doen of de enting alsnog gegeven is. Jouw veearts kent je toch ook, kun je dat niet regelen met hem? Ik bedoel, na 7 jaar!!!!!!Kan niet echt kwaad, is wel gratis Haha!

_________________


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-11-02 16:33 ]</font>

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 16:37

en oude agenda's bewaren ze ook niet?
dat kan toch niet Frusty
niet te gelooooooo-ven

hoezo balen?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 16:38

Degene van wie dat paard toen was, was ook heel stipt en secuur, maar kennelijk toch een schrijffout over het hoofd gezien.
Mijn veearts nu zou met liefde mijn paspoort tekenen, maar dat kan ze niet doen zonder een verklaring van de oude arts, als de NHS dat ziet heeft ze een probleem namelijk.
Die stomme kliniek in het oosten des lands die deze fout heeft gemaakt was weinig behulpzaam, zeg maar niet. Ze hoeven alleen te verklaren dat de entingen correct gegeven zijn (wat zo is) en c'est tout, maar daar kunnen ze niet aan beginnen.
Pech gehad dus.
Vanavond maar eens met de fokker bellen, wie weet kan die de zaak een beetje sturen, hij woont er om de hoek, ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 20:33

En ja hoor, er is een lichtpuntje. De veearts van toen is een goede bekende van de fokker, hij gaat dus vragen of meneer de veearts zijn fout even recht wil zetten. Dus, als alles goed gaat is dit probleem ook weer uit de wereld.

Was trouwens erg leuk om Lab's fokker weer eens te spreken, duurt ook altijd even voordat ik uitverteld ben. Binnenkort komt ie weer eens kijken.

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 20:33

c
Laatst bijgewerkt door janna op 16-04-22 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 20:44

Volgens mijn huidige veearts let de NHS er namens de FEI nogal streng op, de FEI is erg fijn bezig met de regeltjes verzinnen en uitvoeren. De sancties zijn ook al bekend, 600,= zomaar. Mijn boekje gaat dus terug en wordt gerectificeerd en dan klopt alles als een bus, handtekening in het paspoort en klaar.

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 20:50

hard ...
suc6 ermee

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 21:37

jeezus, hoezo bueaucratie....het ezel loopt nu dus ook al 7 jaar rond met verkeerde papieren, en je bent er nooit op aangesproken op wedstrijd? Vaaaaag, dat dat nu ineens een probleem is....

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 00:02

Nou niet helemaal de verkeerde papieren, maar bij de tweede enting staat 1995 ipv 1994, stom foutje, DA zat waarschijnlijk in zijn hoofd met de vervolgdatum ofzo. maar probleem is opgelost hoor, dier heeft zijn prikken gehad zoals het moest.
Hier in het westen wordt nauwelijks gecontroleerd op entboekjes en meestal willen ze alleen maar weten of ze een geldige enting hebben,de laatste dus.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 08:05

En toch, Ik miste ook een enting in het begin van mersdess zijn nederlandse carriere, mijn da heeft toen gewoon in het boekje een aantekenig gemaakt dat hij die wel heeft gehad. Gratis, n het is nu prima in orde, wat hoe willen ze controleren of die enting ook daadwerkelijk alsnog gegeven is? Ik ben erg tevreden met het meedenken van mijn da......

Voorzitster AFM

Kellebel

Berichten: 106
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 10:35

ze warem een beetje dom.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, RS11, YandexBot en 2 bezoekers