Nu ben ik benieuwd hoe het zadel nog bevalt bij degene die toen hebben meegepraat in dat topic of degene die nu ook een Wow zadel hebben. Ben nl erg benieuwd naar hun ervaringen.

Mijn ervaring, ik heb inmiddels mijn zadel nu een jaar, ben er nog steeds super blij mee en mijn paardje ook geloof ik

Voor mijn zus geld precies hetzelfde, alleen die had de boom gebroken op een of andere mysterieuze wijze. Maar dit werd mooi opgelost door Arie Boer.
Ik heb inmiddels mijn niet-diepe zit voor een wat diepere zit ingeruild. Dit omdat mijn paardje de neiging had om voornamelijk snel om te draaien en het wat makkelijker uitzitten is met wat diepere zit dan met vlakkere zit. Met dat laatste hobbel je net achter de feiten aan

Vond dat wel ideaal, heel andere zitting maar precies zelfde zadel verder!
De nadelen van lucht in zin van onstabiel, leeglopen, etc. heb ik totaal niet ondervonden.
Wel merkte ik omdat mijn paard door zijn zadelproblemen scheef was geworden, hji dit zadel ook makkelijker scheef kon zetten dat het zadel wat meer naar 1 kant ging (bij ons geval dus naar rechts). Naar mate hij weer rechter werd is dit ook minder geworden en nu is het eigenlijk over.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen inmiddels een jaar verder en of jullie er nog nadelen aan hebben kunnen ontdekken