3e keer L2, 2x eerste :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

3e keer L2, 2x eerste :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 18:44

Vandaag had ik mn 3e wedstrijd in de L2, ik was blij dat ik nu ook eens 2 proeven kon starten.
Het was in Leusden bij Nimmerdor, en was goed rijden daar.
Er was ook een man van de KNHS aanwezig die je paardenpaspoort ging controleren en kijken of je een chip had, dat was de eerste keer dat ik dat had Haha!

Maar iig, de eerste proef ging wel goed.En ik had 174 punten wat ik niet geheel verwacht had, maar ik was het er best mee eens Knipoog

De 2e proef ging voor mn gevoel eigenlijk nog wat pittiger maar het wijken ging niet goed Verward Rijd ik er normaal standaard 7ens voor nu had ik een 5 en een 6.T ging ook niet goed dus t klopte wel.Verder nog een schoonheidsfoutje, en aant eind las mn moeder linkerhand, ik dacht al klopt dat wel.En toen moest ik opeens m-x-k-a de rijbaan verlaten wat niet echt lukte op die hand Haha! Gauw omgedraaid.
Toen kreeg ik mn protocol 170, -2 Haha! Dus ik had er 168 jammer want anders had ik er 2 gehad.T kwam vooral doordat mn moeder zenuwachtig was Haha! Ik reed richting a op de ac lijn en toen moest ik opeens bij a afwenden haha, gelukkig deed ik het toen wel zelf goed.Ik vind het sowieso wel goed van mijn moeder dat ze leest, want in de B durfde ze het nog niet Haha! Maar t was jammer maar geen man overboord.Volgende keer beter en de punten waren toch nog goed zat Haha! Ik zal iig niet zoals je sommige kinderen weleens ziet, tegen mn moeder gaan zitten schreeuwen want dan had ik de proef maar beter moeten kennen Haha!

T was iig een mooi dagje en ik ben weer 2 bekers en 2 rozetten rijker Haha! ( en niet te vergeten 3 wp Haha! )


Silvia_
Berichten: 156
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:05

Gefelicteerd!!! Je prijzenkast (heb je die wel?) kan weer worden opgevult!
En een nerveuze moeder ken ik wel, in mijn eerste m1 wedstrijd had mijn moeder 3x verkeerd voorgelezen Haha!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:09

Woooww super man!!!
Gaat wel lekker met jou he!!!
Echt heel gefeliciteerd!
en ach van dat foutje dat gebeurt iedereen wel eens alleen niet iedereen kan er goed mee omgaan,
ik hoor het vaak genoeg laatst ook weer, een meisje die der moeder dan helemaal zit uit te kaffen....Naaahhh vind ik echt niet normaal hoor,
ik had dan meteen het boekje neergelegd en was weg gelopen kom op zeg dat pik je toch niet Boos!
maargoed Knipoog hahahaha
echt super 8 winstpunten hey!!!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:32

wow super

JIj gaat echt super hard!

gefeliciteerd!!

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:34

Wow super punten!
Jammer van die 168, maar inderdaad, volgende keer beter!

Don't dream your life, live your dreams!

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 23:19

idd superwedstrijd vandaag voor jou. Goed gedaan!

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 11:57

Sabeau schreef:
Gefelicteerd!!! Je prijzenkast (heb je die wel?) kan weer worden opgevult!
En een nerveuze moeder ken ik wel, in mijn eerste m1 wedstrijd had mijn moeder 3x verkeerd voorgelezen Haha!


Hehe die heb ik niet maar ik heb al 2 planken vol staan Knipoog

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 11:59

Pasha schreef:
Woooww super man!!!
Gaat wel lekker met jou he!!!
Echt heel gefeliciteerd!
en ach van dat foutje dat gebeurt iedereen wel eens alleen niet iedereen kan er goed mee omgaan,
ik hoor het vaak genoeg laatst ook weer, een meisje die der moeder dan helemaal zit uit te kaffen....Naaahhh vind ik echt niet normaal hoor,
ik had dan meteen het boekje neergelegd en was weg gelopen kom op zeg dat pik je toch niet Boos!
maargoed Knipoog hahahaha
echt super 8 winstpunten hey!!!



Ja idd zulk soort kinderen heb ik ook weleens gezien, en of je dan vraagt of ze voor hun lol wedstrijden rijden durfen ze ook nog ja te zeggen, nou als je zo doet kan ik me er weinig bijvoorstellen.

8 wp heb ik niet hoor Haha!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:58

gefeliciteerd! echt goed joh!
Ik zou eigenlijk ook naar Leusden gaan maar helaas was mn pony vorige week kreupel geworden
Maar ja het scheen dat er in de Z maar 1 iemand een winstpunt had en aangezien ik nog geen goede Z ruiter ben en het gister verschrikkelijk koud was ben ik blij dat ik niet ben gegaan Haha!

Mijn moeder heeft me ook een keer erkeerd voor gelezen! naja ze zei alles heel snel achter elkaar en toen raakte ik helemaal door de war Haha!
Maar goed, na de proef hebben we er wel verschrikkelijk om zitten lachen want ik had precies 156 en ik moest nog 1 winstpuntje voor de L2 Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:17

goed man, maar dat kan ook niet anders als je in leusden start he. haha. iemand van stal reed er ook had 1 winstpunt in de B. is mooi he nimmerdor,


Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 15:22

Haha ik was er nog nooit geweest, maar vond t fijn dat je er 2 proeven kon rijden.De ene bak is wel kijkerig, maar leverde eigenlijk geen problemen op.
T was iig prettig om te rijden, en ook aardige mensen.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:28

Wauw echt super goed joh!! jammer dat je bij die 170 -2 had anders had je met 4 punten naar huis gegaan maar echt super goed joh!!! Gefeliciteerd!!

Live,LOve,'ndLaugh

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 15:35

Ja idd jammer, maarja ik ben toch nog niet van plan voor mei naar de M1 te gaan, ook al zou ik al aan de 10 wp zitten.Misschien red ik dat wel neit eens maarja dat merken we wel Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:15

Dan heb je nog ruim 5 maanden!! Moet lukken toch?? Lachen

Live,LOve,'ndLaugh

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 16:29

Haha ik hoop t, maar in mei ben ik ook nog een week weg ofzo, dus dan kan ik ook niet trainen, maar al duurt t nog tot december ach, boeiend Haha!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:36

Ctal"]
[quote="Pasha schreef:
Woooww super man!!!
Gaat wel lekker met jou he!!!
Echt heel gefeliciteerd!
en ach van dat foutje dat gebeurt iedereen wel eens alleen niet iedereen kan er goed mee omgaan,
ik hoor het vaak genoeg laatst ook weer, een meisje die der moeder dan helemaal zit uit te kaffen....Naaahhh vind ik echt niet normaal hoor,
ik had dan meteen het boekje neergelegd en was weg gelopen kom op zeg dat pik je toch niet Boos!
maargoed Knipoog hahahaha
echt super 8 winstpunten hey!!!



Ja idd zulk soort kinderen heb ik ook weleens gezien, en of je dan vraagt of ze voor hun lol wedstrijden rijden durfen ze ook nog ja te zeggen, nou als je zo doet kan ik me er weinig bijvoorstellen.

8 wp heb ik niet hoor Haha!
[/quote]

Jaa precies vind ik echt stom Boos!

Ohh ennuh ik bedoelde trouwens 3... maar je gaat ook zo hard he Tong uitsteken Knipoog

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:43

Wat een superdag voor je zeg! Gefeliciteerd! Lachen

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 00:01

Goed gedaan!! Gefeliciteerd!
Wel zonde van die -2 zeg.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 10:48

jah was wel jammer maar t geeft niet.

Dankjewel Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Selina, x_Elise, xxxmh en 42 bezoekers