Wat binki heeft meegemaakt :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 21:01

Ja jongens hier ben ik weer, de enige echt kater *LOL*
Ik heb me weer vanalles meegemaakt, en dat wil ik toch wel ff vertellen aan jullie ezelenvriendjes *LOL*

Ik ben nu heel stoer want mag helemaal alleen naar buiten, achter de muizen en de vogeltjes aan, maar ik doe ze toch niets omdat ik heel veel van die dieren Lovers

vorige week wilde ik het huisje van een vogeltje eens dichtbij gaan bekijken, weten jullie dat die helemaal geen warm bedje hebben en geen dak, en ook nog heeeel hoog in een boom Verward
Dus ik klimmen met mijn korte pootjes en ja hoor daar zat ik dan 10 meter hoog Pling
En toen wilde ik wel heeeel graag naar beneden en hoe moest dat Verward

Ik ging heeeeel hard schreeuwen naar me vrouwtje, maar die was er niet, en toen maar tot overmaat van ramp heeeeel hard schreeuwen naar het baasje.
Wat doet die sukkel Haha! belt die de brandweer Frusty .
omdat ie mij niet uit de boom kreeg met de ladder, maar de brandweer kreeg mij er ook niet uit , omdat ze met die rooie auto ( was een hele grote) niet achter in het park konen komen.
En ik moest dus nog langer daar hoog in de boom zitten ( wat zijn die mensen ook gemeen he, niet dat ze dan zelf in de boom klimmen)

En uiteindelijk werd ik moe, ja gek he een kater die moe wordt, ja echt waar. Huilen en ik ben zo Cool
Dus opeens zag ik een tak, en daar kon ik met enige moeite op komen, en toen kon het baasje me met de ladder uit de boom halen.
Wel raar hoor dat jullie GROTE dieren niet eens zonder ladders in een boom kunnen klimmen Koe

Oke is dus helemaal moe,
En ik kan nog harder schreeuwen als ik in de kelder weer wordt opgesloten omdat ik die baasjes van mij achterna loop en die sukkels me dan niet zien Frusty

En die ratten van Wjerdo na zeg die zijn eng !!!!!!!
ik vind het leuk om mee te lopen naar de zolder en daar de plakjes worst te stelen, zijn voor de ratten bedoelt Extreme duivel
Maar laat me niet te dicht bij de ratten, want die willen aan me snuffelen en dat is eng, Lips are sealed

ach ja iedere dag lopen ze naar me te zoeken als ze me horen kwaaken, en meestal zit ik in de kelder ofzo Ik heb ze toch wel goed opgevoed he Haha! Schijnheilig Koe Lovers

Groetjes Rooie bink

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 11:06

Wat een avonturen Binki!!! Maarre...je moet je baasjes toch maar eens leren om in bomen te klimmen zodat ze de brandweer niet hoeven te bellen... Schijnheilig Maar niet Wjerdo, die is al eens hard op haar hoofd gevallen, ik weet niet of ze een 2e keer kan hebben... Schijnheilig Of eerst een heel groot vangnet onder de bomm spannen natuurlijk... Knipoog

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 12:54

Goed zo Binki, we hebben je goed opgevoed he!!! Ik zei toch al, dat ze 20 jaar last van je moeten hebben Schijnheilig Het lukt ook nog *LOL*