Wat gebeurde er bij jou toen je dacht:

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Wat gebeurde er bij jou toen je dacht:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 22:03

Ik kan wel DOOR DE GROND zakken van schaamte?

Wie heeft er ook wel eens zo'n moment gehad?

Ikke vandaag weer, we schrokken te hard om er om te kunnen gieren van de lach:

Ik ben met Happyhorse en Madacha in de stad.
We gaan naar de Xenos.Ik had al een grote tas met spullen aangeschaft ( koopziek laatste maanden Bloos! ).
Nu heb je bij ons bij de Xenos in Breda, een hele grote, brede trap, die loopt tussen 2 verdiepingen.De trap is zo breed dat de Xenos de helft daarvan heeft volgestald met verkoopwaren.
Ik loop in gedachten verzonken die trap af, het was heel erg druk in de winkel, met Marian en Joswita dus achter me aan.
Ineens word ik zeer wreed ik uit mijn gedachten verstoord, door het lawaai van een stelling , die ik blijkbaar omgooi, met mijn volle tas.

Daarna ging t heel snel.De ene stelling gooide de andere om, zo ging t maar door, als een soort dominospel in het groot, totdat alles een hele partij vuilnisbakken raakte, die daarna tot ver in de hele winkel doorrolde.

Ik probeerde weg te komen maar ik stond dus als aan de grond genageld bovenaan die trappen, met mijn tas in mijn handen, terwijl de hele winkel mij paniekerig aankeek.

We hebben op dat moment niet kunnen lachen, Madacha ,Happyhorse en ik, dat durfden we niet ( die 2 ook niet want die stonden pal achter mij dus iedereen wist dat ze bij mij hoorden Cool ).
Maar nu: whahahahaha! Haha! *LOL* Bloos!

Wat was jouw moment dat je dacht: nu wil ik door de grond zakken van schaamte?
Laatst bijgewerkt door StalDoorstap op 19-12-03 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk


happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:10

moest lachen toen je het omgooiden waarom dacht je dat ik me omdraaide zodat niet alle mensen me gingen aankijken Tong uitsteken

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:14

Dat is dus 1 van de redenen waarom ik mij dus nooit op mijn gemak voel als ik met mijn tas de Blokker binnenga met al die breekbare spullen Haha! Heeft het winkelpersoneel jullie niet buitengesmeten na deze actie Tong uitsteken

En ikzelf heb nog nooit door de grond moeten zakken van schamte Schijnheilig . Op die ene keer na dat ik in het putje van de winter op een bevroren fietspad langs een vriendin liep richting bushokje, en een goede 50 meter ervandaan voor de neus van iedereen (een dikke 20 man die daar staan) Plotseling mijn evenwicht verlies en na ik nog geprobeert had om mij aan de jas van mn vriendin vast te houden pal achterover op mijn achterwerk val....Ik heb dat nog lang moeten aanhoren van de rest Bloos

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:26

jemig Scheve mond dat is wel heel erg Haha!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 22:28

Hahaha Kathleen.... erg he, maar dat heb ik als vaker meegemaakt, dat ik viel voor t oog van een hoop mensen.
Doe je jezelf hardstikke zeer, en een ander komt niet meer bij..... Clown

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:32

Mag je nog die winkel in?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48201
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:36

haha.. helemaal geweldig... zie het al gebeuren... Haha!
echt iets voor jou Mel... Haha!

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:36

gister nog.. we gingen naar huis, ik en een vriendin (het was koopavond) we zaten in de bus, nou ja zaten, dus bus zat vol en ik stond tegen de wand van de bus aangeleund.. komt mijn vriendin naar me toe, schuif eens op.. maar dat ging dus niet, want ik stond dus pal naast een kozijn en tussen een stang in, en dat paste echt precies, dus ik kon dus niet opschuiven. Ik zo, * dat gaat niet... zij, schuif nou eens op... DAT GAAT NIET! kijk dan... ow jah.. nou ja, maar zo sta ik ook niet lekker... nou jah.. dan ga ik toch lekker zitten..

Gaat ze MIDDEN IN EEN VOLLE BUS OP DE GROND ZITTEN!!!!! ... ik had echt zoiets van ik ken jou niet!!!!!, helaas heeft zij dus wel vaker van dat soort acties Tong uitsteken:P

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 22:40

Hahaha,
Biep ik mag er nog komen.
Het winkelpersoneel moest er zelf ook om lachen.
En ze bleven wel lachen, vooral omdat wij hebben meegeholpen de boel weer op te ruimen.... Schijnheilig

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:40

Geen verborgen camera in de buurt?

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:42

was al vaker geberud hoorde ik de winkelpersoneel zeggen hihi

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 10:50

Shiloh schreef:
Gaat ze MIDDEN IN EEN VOLLE BUS OP DE GROND ZITTEN!!!!! ... ik had echt zoiets van ik ken jou niet!!!!!, helaas heeft zij dus wel vaker van dat soort acties Tong uitsteken:P


euh dat doe ik dus altijd... Bloos 's Avonds is die bus meestal zo vol en opgepropt, dat we gezellig met zn allen tussen de boekentassen ons op de grond zetten, reist véél comfortabeler Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 10:55

O Katleentje hahahaha *LOL* Dat doe ik dus nooit Tong uitsteken

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 12:39

hahahaha, wat een verhaal!!!Jezus..

2 Jaar terug,ik was op concours..We moesten nog een aantal uur wachten op de uitslag..
Om de tijd een beetje te vullen dacht ik dat het wel leuk was, eens een sprongetje te gaan nemen in de losrijbbak voor het springen..Ja hoor,dat ging een paar keer goed,maar toen ging er iets heel erg fout en lag ik er naast..

Oef,wat voel je je dan banketstaaf zeg. Met je dressuurpaard en zadeltje...

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 14:23

Ja hoor dit meen je niet.
Ik zou het in mijn broek doen als ik zoiets zou zien, tjonge wat zou ik dan graag willen dat de grond ging zakken *LOL*

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 14:55

Zie het helemaal voor me Natasha Haha!, sorry, jammer dat ik toen er niet was Tong uitsteken Ben namelijk de dag ervoor wezen sjoppen, ook bij de Xenos Knipoog

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 16:45

de xenos daar is irritant he Tong uitsteken ?

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 18:17

hiihihhiih je schaamde je dood zeker geweldig!!
Moest je helpen opruimen...??? hahhahaha

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 19:40

Mijn moment was op de middelbare school.
Ik zat in de eerste van de toen nieuwe school en we hadden voor de eerste keer gym.
Om op te warmen moesten we op onze rug liggen en met onze benen in de lucht "fietsen". Ik voelde al de hele tijd iets draaien in me darmen en je raad het al. Net op het moment dat de leraar roept okee allemaal stoppen zodat het ff helemaal stil is en net op het moment laat ik me toch een scheet, niet normaal meer zo hard!! Bloos! En ik kon er niks aan doen ik kon hem echt niet meer houden. De hele klas lachen natuurlijk, echt weer een actie voor mij.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 22:29

!!
liberty schreef:
Zie het helemaal voor me Natasha Haha!, sorry, jammer dat ik toen er niet was Tong uitsteken Ben namelijk de dag ervoor wezen sjoppen, ook bij de Xenos Knipoog



Jammer dat ik er toen niet bij was? }>
Had ik je mee laten helpen opruimen hoor!In ruil voor de lol.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 22:32

midara schreef:
Mijn moment was op de middelbare school.
Ik zat in de eerste van de toen nieuwe school en we hadden voor de eerste keer gym.
Om op te warmen moesten we op onze rug liggen en met onze benen in de lucht "fietsen". Ik voelde al de hele tijd iets draaien in me darmen en je raad het al. Net op het moment dat de leraar roept okee allemaal stoppen zodat het ff helemaal stil is en net op het moment laat ik me toch een scheet, niet normaal meer zo hard!! Bloos! En ik kon er niks aan doen ik kon hem echt niet meer houden. De hele klas lachen natuurlijk, echt weer een actie voor mij.



Hahahahahaha!!!!Die is ook erg!!! Rock-on, dudes!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk


happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 22:33

hihi had wel eens bij de albert heijn bij de tijdschriften. zon hele rek vol met tijdschriften. net zon vakkenvuller helemaal netjes gemaakt. uren mee bezig geweest hoorde ik hem zeggen. jah hoor ik ga ff tussen de tijdschriften kijken pak er een uit. en al die rekken van die tijd schriften komen naar beneden gezeild. hele gang vol met tijdschriften hihihi. die vakkenvuller helemaal niet blij maar ik moest lache hihi

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 22:52

Zo'n moment dat je aan de kassa staat met een enorme rij achter je. En dan de hengsels van je boodschappentas scheuren. Alles over de vloer, potten en eieren kapot... Dan zou ik het liefste terplekke verdwijnen...

* To Belg, or not to Belg *

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 23:22

Momenten genoeg Haha!
Moest ooit eens EHBO-en bij een volleybaltoernooi, en ik had niet gezien dat die hal verzonken was, dus 50 cm lager....dus ik keil meteen met mij koffertje naar de grond, autsj ...Iedereen lachen natuurlijk, maar ik niet Later wel, maar toen niet.

Of als je echt je pincode niet meer weet en het is heeeel druk in de winkel Bloos!

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 12:09

Ik heb dat nou noooooooit *fluit*

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Clmr, Flippertje, Lipstick, miezelke, Moon_light94, PLK, Polarize, SemrushBot, senna21, Spike2019, Varekaj, xPabloBokt en 37 bezoekers