*droompaardmoment*ben ik de enige?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

*droompaardmoment*ben ik de enige?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 22:51

vandaag was ik in de binnenbak aan het rijden,vraagt ineens iemand of ik een grote tinker wil voorijden omdat hij verkocht word en er mensen kwamen kijken...ja is goed zei ik.
komt knorrtje de bak in (wat gek,ik viel haast van duuk af,zooooow mooi!)
ik dat beesje voorrijden,lekker dier!!!!! heel mooie grote imposante tink,wauw,ik zeg zo: kunnen wij hem niet kopen maard at mocht natuurlijk niet....
en mijn moeder liep ondertussen rond met duuk,die haar tot twee keer toe heeft gebeten,en naderhand moest hij ook niets meer van mij hebben....*beledigd*
dat moest ik ff vertellen,hebben jullie wel eens een *droompaardmoment* gehad?

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 23:13

duuk is gewoon 100 % mijn lieverd,en ik wil hem beslist niet inruilen,maar knorretje mocht er wel bijkomen van mij....lekker ding!

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 23:37

Toen ik de eerste keer mijn pony zag, wist ik dat ik die wou! Het was liefde op het eerste gezicht, hij was de eerste pony die ik had bekeken. Via internet had ik een fokker gevonden en ik dacht dat het mij wel leuk leek om een welsh cob te nemen. Ik kende dit ras absoluut niet. Bij deze: mam en pap bedankt voor deze super pony!

ruthiiii
Berichten: 340
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: edegem/antwerpen/BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:04

yep!! Ik heb dat al eens gehad!! vorige vrijdag!! een lekker fjordje!! zag ik in de wei staan maar ik weet nog steeds niet van wie hij is?

DianaH

Berichten: 256
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Munnekeburen (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:16

Ik ben ook helemaal verliefd op mijn Tinker-dikbillen. Vooral als ze samen staan te knuffelen, ben ik helemaal gelukkig!
Lovers