paarden uitgebroken!!! :\

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

paarden uitgebroken!!! :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 21:50

Phoe!
ben ik vandaag aan het werk, komt Daphne (pearl_tje opp bokt Knipoog) naar me toe!
Of ik vandaag al op stal was geweest, ik zo, nee, nog niet geweest!
Ja zegt ze, gisteravond zijn de paarden uitgebroken, ze liepen op de enschedese straat... OEPS!
Dit is een 80 km weg.... Scheve mond

Ze stonden met zn 4en op wei. Gelijk achter de stal begint de wei. Op de een of andere manier hebben ze de deur van de stal naar de wei open gekregen Naja, das nog niet het einde van de wereld, want dan staan ze in de stal. En vanaf daar moet nog een deur open, en dat is ze op de een of andere manier ook gelukt.
En toen de weg op Huilen Gelukkig had de buurt het snel door!!!!! ook hebben ze een heel maisland doorgestormt, en nog 2 politie auto's erbij... Scheve mond
uiteindelijk heeft de staleigenaar Multi te pakken gekregen, en daarna kwamen de andere 3 gelukkig ook!

En dan mag je ene keer raden onder aanvoering van wie dat was!!! Juist, een stronteigenwijze haflinger *LOL*
Maar gelukkig staan alle 4 de knollies weer braaf in hun stalletje, zonder wondjes!!!


Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:53

He die Haf ken ik ja Lachen
Gelukkig is alles goed afgelopen!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:56

Dat is wel een schrikbeeld hoor. Voor hetzelfde geld waren er ongelukken gebeurd. Maar gelukkig is alles goed afgelopen. Er zullen dan toch wel deuren niet goed afgesloten geweest zijn?

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 22:01

Nou, de deuren waren vast wel goed dicht! Maar we weten dat multi de ene deur open kan maken! En Baloe is gek van deurkrukken, dus het kan wel eens wezen dat hij die open gemaakt heeft... Scheve mond

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 22:12

Ok... leuk nieuws Scheve mond Gelukkig dat er niets ergs verder gebeurd is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 22:13

Nou, zolang de paarden nog heel zijn, er niet al te veel schade aan het maïsland was, is het nog allemaal best goed afgelopen Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: juniper en 30 bezoekers