Sandor weer terug naar vorige stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Sandor weer terug naar vorige stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 12:16

Vandaag gaat Sandor weer terug naar Warmenhuizen.
Hier heeft hij vorig jaar ook een aantal maanden gestaan. Half jaar ongeveer. Inclusief de tijd dat hij bij de handelaar stond en de maanden toen ik hem had gekocht. Omdat ik hem dichter bij huis wilde hebben is hij toen in Januari verhuist naar de Hazehoeve.
Na een jaar bij de Hazehoeve heb ik toch besloten om het hier weer naar terug te brengen. Mijn redenen om weg te gaan bij de Hazehoeve zal ik verder niet op bokt zetten. Laten we zeggen dat ik daar zo mijn redenen voor heb.
Dus vandaag gaat de grote verhuizing echt gebeuren. Mijn instructrice brengt ons weg. Hij komt in een mooie ruime box te staan en we hebben weer een binnenbak Tong uitsteken ( Dit is niet de reden om terug te gaan maar wel een mooie bijkomstigheid Bloos )
Gelukkig staan er nog een aantal bekende dus het is niet helemaal vreemd voor ons.
Van de zomer wil ik hem weer oppakken om te beleren in het tuig OK dan!
Dit kan hier weer. We zitten dan naast de haffrie waar ik ook mijn koetsiersbewijs heb gehaald. Dus dat gaat ook goedkomen.
Het verdere verslag zal ik vanavond op bokt zetten. Duimen jullie mee dat alles rustig verloopt..Ik heb er namelijk best wel een beetje kriebels van. Ziek

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 12:43

Leuk!! veel succes met het verhuizen hoor! Fijn dat je straks weer een binnenbak hebt, dat is toch wel erg lekker Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 12:52

Fijn!
Succes met de verhuizing Lachen En inderdaad prettig dat je dadelijk weer een binnenbak hebt, dat is toch een heel stuk fijner!

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 12:54

suc6 ermee hoop dAt alles goed gaat voor jullie.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 13:01

Leuk Miran
Hopelijk gaat het verhuizen allemaal goed vandaag

En supergaaf dat je hem volgend jaar weer in wilt spannen. Dat is toch een leuke bijkomstigheid, net als die binnenbak *LOL*

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 14:34

Spannend is dat altijd, paard verhuizen. Ook al ken je de nieuwe omstandigheden al van een vorige keer, je moet altijd weer even je eigen draai vinden....
Jammer dat het bij HH niet helemaal naar wens uitpakte, maar toch, met jou en Sandor komt het vast hartstikke goed
Veel plezier in de 'nieuwe' stal!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 18:52

Veel plezier op je nieuwe stal.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 19:51

Nou alles is super verlopen, hij was erg braaf ! OK dan!
Dus alle zorgen om niets. Bloos
Hij liep braaf de trailer op. En toen hij eraf kwam had hij echt zoiets van .. He dit ken ik hier. Rolleyes
Nou liep zo zijn stal in en vond het allemaal prima. Hij was erg relaxed.
Na mijn kastje te hebben ingeruimed heb ik gelijk de stoute schoenen maar even aangetrokken (rijlaarzen)
en we zijn er ook maar gelijk opgestapt. Ze waren aan het springen in de binnenbak, hij was wel kijkerig met opstappen, dus heeft diegomarije hem maar even vastgehouden. Maar verder superbraaf! Na wat stappen en draven maar weer lekker naar zijn box gebracht en even geknuffeld Ach gut Gaat wel goedkomen met ons daar Haha!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:34

Met dit weer ben ik wel een klein beetje jaloers op je, nu kan je lekker in de binnenbak rijden.

Maar ach Webster en ik zijn bikkels .

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:29

Heey miran,
Leuk om te lezen dat alles goed is gegaan!!
Ik moet snel weer is meeten bij je Knipoog

Geef san een knuf en rij-se in je binnebak he;);) Tong uitsteken

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 21:58

spokey schreef:
Maar ach Webster en ik zijn bikkels .


Dat waren wij ook Schijnheilig Haha!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 22:51

Fijn joh! Gelukkig is alles goed gegaan Haha!.

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:17

Nou het is inderdaad goed gegaan, ik had niet verwacht dat hij zo rustig zou zijn. Ben benieuwd hoe hij straks reageerd met Diego weer samen... Bloos In ieder geval: welkom terug Miran OK dan!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:29

lekker dat alles zo goed is verlopen, veel plezier bij je nieuwe stal
en geniet van het rijden in de binnenbak Haha!

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:42

leuk dat t goed gegaan is!! Veel plezier daar.. ook met de binnenbak Knipoog

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 20:30

Nou dagje verder.. Zijn apestreken waren alweer zichtbaar hoor. Cool Hij had lekker geslapen en lag nog lekker te pitten toen ze kwamen voeren. Slapen
Omdat ik morgen gelijk les heb, ben ik wederom vandaag maar even opgestapt. Maaaarrrr.
De kabouters zaten alweer op de bakrand en ook alle maratonwagens bij de haffrie vandaan waren erg interresant. Uiteindelijk na wat gebok en geklier was hij toch lekker aan het lopen OK dan!
En wat ben ik blij met de spiegel in de bak
Ik dacht hem nog een pleziertje tedoen met een klein wandelingetje langs de berm maar San dacht daar heel anders over.
Omdat de berm toch vrij zacht is heb ik dit loopie maar niet doorgezet.
Ivm de gladheid van zijn ijzers. Toen nog even een kennismaking met Diego, om te kijken of ze elkaar nog konden.. Nou dat ging goed tot we ze uit de bak gingen halen. Toen moest Diego toch wel even laten merken aan San dat Marije echt zijn bazinnetje was en dat hij daar even niets te zoeken had. Uiteindelijk heb ik hem maar met rust gelaten .. Morgen mag hij er in mijn les weer aan geloven ~~}> of ik natuurlijk Ziek

MijnMullino
Berichten: 119
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:54

Fijn voor je dat de verhuizing goed is verlopen, ik vind een goede en vooral leuke stal ook errug belangrijk.
Even vraagje he, zit de haffrie niet bij het Geestmerambacht in de buurt? Scheve mond
Groetjes