Wie heeft de afstammelingsrapporten van Oramé??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Wie heeft de afstammelingsrapporten van Oramé??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 17:33

Tja moest even passen en meten met mijn onderwerp, maar ik zoek de afstameling van de hengst Oramé. Wie heeft die nog ergens liggen en zou ze even hier op bokt willen zetten?

Heb al even van de zoekfunctie gebruik gemaakt en hij is volgens mij hier niet zo populair Verward


Candidat

Berichten: 791
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 17:44

Afstammelingenonderzoek Orame:

De eerst rijpaardhengst waar dit jaar veulens van werden geinspecteerd, is Orame. De kampioen van de hengstenkeuring toonde een zeer uniforme collectie goed ontwikkelde veulens die goed in het rechthoeksmodel staan en rijtypisch zijn. De veulens zijn doorgaans correct van bouw en hebben mooie halzen en hoofden. De draf is voldoende ruim en het voorbeen wordt mooi weggezet. In beweging blijven de veulens achter wat hoog. Ook zouden ze makkelijker aan moeten galopperen. Het achterbeen zou meer moeten dragen. De veulens werden vergezeld door doorgaans goede moeders. Getoond 20 veulens uit 352 dekkingen.


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 17:48

Ha dan komt het wel uit, onze Orameetjes hebben ook schitterende hoofdjes. Verder nog meer nieuws van deze hengst?

Candidat

Berichten: 791
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 17:56

Het is best apart dat zijn nakomelingen wel een heel mooi hoofd hebben. Want ik vind het hoofd van Orame zeker niet mooi (zie foto).
Afbeelding

.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 14:08

Tja op deze foto staat hij ook niet echt heel goed op....

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:14

Citaat:
Heb al even van de zoekfunctie gebruik gemaakt en hij is volgens mij hier niet zo populair


Ook niet compleet onlogisch omdat ie zo verschrikkelijk slecht springt en slecht gebouwd is, bah, trage bok.

En dan inderdaad dat misselijke hoofd met van die 'verkeerde' ogen.

.

Mil0uW
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:04

ik heb op de papieren van mijn paard een stukje uit de bloedlijn van orame, hij is namelijk de vader van die van mij... ik weet niet of je dr wat aan zult hebben...

Mil0uW
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:08

ow... trouwes... iemand van jullie al bezig met het inrijden van een orame...?!
ik ben dr 3 weken geleden mee begonnen... het gaat in ieder geval super... hartstikke goed karakter en erg leergierig...
k hoop dat ik dr wat over te horen krijg =)

Oregon
Berichten: 1007
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:47

Alles wat ik tot nu toe van Orame heb gezien komt ook overeen met het afstammelingenraport..... Vind Orame zelf ook een plaatje en hij heeft een super karakter!!!!!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:10

Dit is een super oud topic Scheve mond Mil0uW, misschien dat je de volgende keer beter kunt pb-en. Of heb je die rode uitroeptekens en andere zwarte text niet gezien toen je hierop ging replyen??

- Offline -

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:55

Stokoud topic. Open een nieuw topic of PB idd.

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 9 bezoekers