De dierentolk van TV

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

De dierentolk van TV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 21:59

Nav van dit topic:

[PP] Nozem bij dierentolk!!

Ik heb het net gezien. Nozem is best een mooie draver.

Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen. Ik bedoel dan niet over nozem, maar over het programma.

[edit Sugarmiss: voor de duidelijkheid titel aangepast]

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:02

ik vond het erg goed dat ze probeerde te helpen bij al die morrden.

ik heb alle afleveringen tot nu toe gezien en dit was veruit de beste vond ik!

iedereen nu opzoek naar een man met donker, kort haar en een zwarte jas (en hardloopschoenen Tong uitsteken), ik hoop toch dat ze iets kan helpen..

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:02

ik weet nie of ik moe gelove dat van die sportschoene van die dader vond ik te ver gaan en ik geloof heilig in char maar van paarden.. ik heb geen idee of ik het geloof

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:15

mesastamp schreef:
ik weet nie of ik moe gelove dat van die sportschoene van die dader vond ik te ver gaan en ik geloof heilig in char maar van paarden.. ik heb geen idee of ik het geloof

kijk en da denk ik: als je met dode mensen kunt praten, waarom dan niet met dieren? dode mensen, dode dieren, zoveel verschillen zijn er niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:18

ik heb deze aflevering ook gezien ja, ik weet ook niet of ik het allemaal moet geloven, met dode dieren praten enzo. Daar ben ik denk ik te nuchter voor!! Lachen

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:21

Sinds dat verhaal met die trein geloof ik er niet meer in

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:23

Ik heb het ook gezien alleen weet ik ook echt niet qwat ik ervan moet geloven! Ik vind het maar beetje vage antwoorden die ik ook wel zou kunnen verzinnen.
En dan ook die muziek die erbij is wanneer die vrouw moet denken. Dat maakt het nog ongelovelijker.

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:31

t is gewoon zonde dat ze het zo commercieel laten zien, in het echt besteed ze heel lang tijd aan een dier, niet gelijk bats boem de vraag,
hier wordt t een beetje overdreven maar dat komt ook door die precentatrice waarvan ik mn mening maar ff voor me hou, haha
cecile heeft namelijk ook een keer met onze mishandelde/gedumpte hond gepraat en dat was echt heel mooi, en ik geloof het echt,
je kan echt met dieren communiceren, t is een kwestie van plaatjes denken...

pfff, ik kreeg t weer helemaal koud toen ik de foto's van die paarden zag, brrr, wat erg voor die man zeg

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:43

Ik geloof het denk ik wel. Het is inderdaad een beetje commercieel, maar ik denk echt dat je kan communiceren met dode en levende dieren. Als het met mensen ook kan..
En ik vind het heel goed dat ze helpt bij die mishandelde dieren! Wie weet heeft het zin!

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:47

ik geloof wel dat je met dieren kunt comuniceren want ze geven bepaalde singalen af.

Maar om nou naar een dierentolk te gaan Verward

ze deden het ook meer voor reclame voor de drafsport.

ik moest eigenlijk wel lachen het leek of nozem het super saai vond hij zat vet vaak te gapen.

Maar ik het het ook bij paarden praat gezet onder: op tv met ...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:48

Yessy schreef:
kijk en da denk ik: als je met dode mensen kunt praten, waarom dan niet met dieren? dode mensen, dode dieren, zoveel verschillen zijn er niet...
idd 1 pot nat Haha!

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:08

ik geloofde er in totdat da paard vertelde wa voor schoenen dedader aan had sowwy dar ging er niet in maar ik geloof helig in char dus waarom dit nie maatr ik twijfel

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:20

mesastamp schreef:
ik geloofde er in totdat da paard vertelde wa voor schoenen dedader aan had sowwy dar ging er niet in maar ik geloof helig in char dus waarom dit nie maatr ik twijfel


Crisis! Zou je normaal kunnen typen? Wordt er helemaal lyrisch van als ik dit moet lezen...

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:24

ik heb het nog nooit gezien maar wel over gehoord..
ik vind het echt zoo dom, een paard kan niet denken! reageert uit instict..een paard kan dus echt niet denken: ow ik gooi mezelf voor de trein!

prompter

Berichten: 11087
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:30

Feetje schreef:
Sinds dat verhaal met die trein geloof ik er niet meer in


Ik ook niet! Dat gaat me echt te ver... Maar leuk dat Nozem Alki in het programma is geweest, het is een mooi en goed paard. Ik heb het programma niet gezien, ik ga Nozem wel weer eens in het echt bekijken volgend jaar Lachen.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:46

Ik geloof heel veel, ook dat er meer is tussen hemel en aarde dan wij denken, maar sorry dat met die Cecilia vind ik ronduit geleuter. Je kunt als je goed nadenkt alles wat zij zegt gewoon zelf bedenken, het is allemaal veel te algemeen

Ik had ooit een vrouw bij mijn paard die zei dus, hij heeft een tweede ik, zij kon dat niet verklaren, wist nl. helemaal niets van dat paard. Ik vertel niks, als die mensen iets kunnen, komt dat in een cessie allemaal naar boven. De verklaring was imo dat ons een paard er 1 van een tweeling was en dat dat zusje dood was gegaan. Dus daar zat iets in.

Ik heb nu bijna alle afleveringen gezien, het blijft geleuter in de ruimte, maar dat is mijn mening

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:48

Echt super onzin.

Eerst zei ze bij een paard: Ja hij wil graag een suikerkklontje. Hij: hij heeft nog niet een suikerklontje gehad...

Lips are sealed Geloof daar niet in hoor.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:51

Yessy schreef:
ik vond het erg goed dat ze probeerde te helpen bij al die morrden.

ik heb alle afleveringen tot nu toe gezien en dit was veruit de beste vond ik!

iedereen nu opzoek naar een man met donker, kort haar en een zwarte jas (en hardloopschoenen Tong uitsteken), ik hoop toch dat ze iets kan helpen..


Ik heb het programma helaas niet gezien,maar toen ik de beschrijvong van de dader las kreeg ik een koude rilling:Diegene die opgepakt is in Heiloo, nadat hij onze en nog andere paarden mishandeld had,voldoet precies aan de beschrijving die hier genoemd wordt.Alleen had hij geen hardloopschoenen Verward

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:52

Yessy"]
[quote="mesastamp schreef:
ik weet nie of ik moe gelove dat van die sportschoene van die dader vond ik te ver gaan en ik geloof heilig in char maar van paarden.. ik heb geen idee of ik het geloof

kijk en da denk ik: als je met dode mensen kunt praten, waarom dan niet met dieren? dode mensen, dode dieren, zoveel verschillen zijn er niet...
[/quote]
Ik heb moeite met allebei te geloven. Ik zal wel te simpel zijn of zo.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 09:58

Carlaa"]
[quote="mesastamp schreef:
ik geloofde er in totdat da paard vertelde wa voor schoenen dedader aan had sowwy dar ging er niet in maar ik geloof helig in char dus waarom dit nie maatr ik twijfel


Crisis! Zou je normaal kunnen typen? Wordt er helemaal lyrisch van als ik dit moet lezen...
[/quote]
dan lees je het lekker niet! Boos!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 10:32

Is er een site van die vrouw of een andere link of zo??

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 11:22


sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 15:58

Ik heb het ook gezien. Vind het een beetje on-echt over komen eerlijk gezegd.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 17:18

Lautjuh123 schreef:
ik heb het nog nooit gezien maar wel over gehoord..
ik vind het echt zoo dom, een paard kan niet denken! reageert uit instict..een paard kan dus echt niet denken: ow ik gooi mezelf voor de trein!

Hoe weet jij nou weer 100% dat paarden niet kunnen denken? Dat vind ik echt grote onzin!

Ik geloof er ook wel in dat er meer is dan wij denken (tussen hemel en aarde enzo) en dat je met dieren kan communiceren, verder heb ik dit progamma nog nooit gezien dus daar heb ik geen ordeel over. Ik vind wel dat veel mensen net doen of dieren maar een beetje domme wezens zijn die een beetje hele dag maar staan te staan en niks kunnen waarnemen en niet zouden kunnen denken ofzo...?

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 18:24

Ik heb ook nooit anders gelelrd dan dat paarden niet kunnen denken.

En ik geloof idd wel in Char, maar dit, nee..