Lycos/Tripod; website verwijdert?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Lycos/Tripod; website verwijdert?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 18:14

Ik heb vandaag een mailtje gekregen van lycos/tripod met dat mijn website wegens misbruik verwijdert wordt.
Er wordt ook aangegeven dat er een reden voor gegeven zou worden maar die reden staat er niet bij?

Wel is al iig mijn index pagina verwijdert.

Het gaat om mijn online prive fotoalbum waarbij ik wel veel opslagcapaciteit benut omdat er heel veel foto's opstaan.

Ik heb een mail terug gestuurd dat ik dit het liefst hersteld wil zien of iig een reden opgegeven zou willen.

Meer mensen die dit aan de hand hebben gehad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:09

Heb je verder ook een homepage op die site, of alleen maar foto's?
Want alleen maar gebruiken als foto opslag mag dus niet.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 19:30

Ik heb juist alles mooio geindexeerd in de vorm van een homepage dus er een complete website van gemaakt zodat je door de foto's heen kan bladeren, en daar heb heel wat werk in gezeten aangezien ik geen geduld had php aan het werk te krijgen Tong uitsteken (dus al de html handmatig tikken/kopieren)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:43

Dan weet ik het helaas ook niet.
Ben benieuwd wat je als antwoord terug gaat krijgen.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:44

Hmm gek... Ik heb er geen verklaring voor, maar dan denk ik dat die van mij binnenkort ook weg is. Ik gebruik hem alleen maar om plaatjes in op te slaan voor Bokt...

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:51

Ik kreeg eerst ook zo'n mailtje, binnen 3 maanden zou mijn account niet meer te gebruiken zijn, want ik had misbruik gemaakt van. Werd geen rede genoemd, een mailtje terug gestuurd van of ik een rede mocht weten, maar geen reactie gehad.
Binnen een week deden de foto's het niet meer, en dus alles opnieuw geupload op een nieuw account. Behoorlijk wat tijd in gaan zitten Frusty

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 20:00

Ik heb intussen wel alles gebackupped en ff opgeschoont (had een hoop htmlbestanden in de verkeerde map staan dus dubbel upgeload).

Ik hoop van harte dat ik wel een reaktie terug krijg, al is het maar de reden want ik ben erg benieuwd.

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 21:02

Ik kreeg van de week ook een email dat ik 1 van mijn upload sites niet meer had bezocht in 6 maanden tijd ofzo. En dat deze verwijderd zou worden als ik hem niet voor 31 dec weer zou bezoeken. Ik heb hem opgegeven gebruik die naam toch niet!
Mijn andere upload site gebruik ik wel en daar heb ik geen email over gehad! Ik gebruik ze overigens alleen om foto's te uploaden, mag dat niet??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 21:13

Dat had ik ook Lizz
Ik heb dus ook alleen maar E-mail gehad over de niet gebruikte site.
Het was een site die ook ooit voor iemand had gemaakt.
Ondertussen heeft hij een site zonder prut reclame, dus beantwoord ik de mail ook niet, want die site mag gerust weg.

Maar dus niks over mijn eigen site of over misbruik.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 21:28

misschien omdat je de foto's naar bokt over laat zetten? de meeste uploadservers vinden dat niet leuk...

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 21:58

ik heb een heleboel sites bij Lycos, met een heleboel gezeur en klachten van bezoekers over popups, virusmeldingen enz. Ik heb daar Lycos al tig keer over gemaild maar hoor nooit iets van ze.....

Ik heb er zelf al 2 sites offline gezet, omdat de mensen voor wie ik die sites gemaakt had schrokken van de sexpopups (oudere mensen met een dierenhospitaal). Jammer hoor van Lycos.......

Ik hoop dat je nog iets van ze hoort, maar ik vrees het ergste....

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:08

Ze zijn daar blijkbaar flink aan het reorganiseren. Ook ik heb een mailtje gehad dat mijn pagina verwijderd zou worden vanwege inaktiviteit. Wist niet eens meer dat ik daar jaren geleden ook eens wat opgezet had Haha!
Alleen een keer inloggen op de account was voldoende om deze te behouden.
Ik kan me wel voorstellen dat ze wat proberen te doen aan alle gebruik op een manier waarvoor het niet bedoeld is. Ze stellen niet zomaar gratis opslagruimte beschikbaar.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 09:05

Nee, geen mails gehad. Wel logde ik afgelopen week in om mijn site weer eens te bewerken en toen moest ik helemaal opnieuw beginnen. Nieuw sjabloon kiezen, etc. Nou kwam dat eigenlijk wel goed uit, want ik was mijn oude layout allang zat...

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 09:22

Het kan zijn vanwege het doorlinken naar bokt maar ook omdat ik te lang niet ingelogd zou hebben omdat dat account vol was.

Maar dan had ik wel graag een reden willen weten.

Intussen heb ik alles weer online staan gelukkig.

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 10:01

runningkawa schreef:
Heb je verder ook een homepage op die site, of alleen maar foto's?
Want alleen maar gebruiken als foto opslag mag dus niet.


Goed dat je het zegt, want ik gebruik mijn account alleen om foto's op bokt te zetten ... toch maar eens gaan knutselen! Bloos!