Wat doen jullie met je startcoupons????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat doen jullie met je startcoupons???

Ik gooi ze weg
2 (3%)
Ik bewaar ze op een grote hoop
26 (43%)
Ik plak ze in een plakboek, schrift, agenda, enz.
21 (35%)
Anders, nl....
11 (18%)

Totaal aantal stemmen: 60


YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Wat doen jullie met je startcoupons????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 20:47

Ik vroeg me dat is af, wat jullie met de coupons doen die je terugkrijgt na je wedstrijd.
Ik plak ze in een schrift en zet er soms wat bij, in ieder geval altijd de plaats en datum, soms een verhaaltje als er iets bijzonders mee was. Ik vind het wel handig dat je is terug kan kijken.

Wat doen jullie ermee??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 20:52

Ik heb zo mijn periodes. Meestal houd ik het wel een beetje bij (en ben ik ook zo eerlijk om ook de hele slechte in te plakken) maar ik heb ook periodes dat ik alles gewoon weggooi. edit: dan slingeren ze wekenlang in mijn auto totdat ik die een keer uitleen en alles opgeruimd moet worden... Schijnheilig

Ik denk dat als ik weer wat serieuzer aan het starten kom ik ook wel weer wat serieuzer met mijn coupons omga.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 20:52

Ik plak ze allemaal in in een schrift, erg leuk vind ik dat!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 21:02

Die met winstpunten zou ik zo weer zo altijd bewaren voor het geval de KNHS niet alle punten heeft binnen gekregen.
Verder bewaar ik ze wel altijd. Soms als ik zie dat ik een bepaald jurylid heb is het makkelijk terugkijken waar persoon de nadruk oplegt.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 21:55

Ik bewaarde altijd alles en ik had toch een bult Bloos Heb alles uit mijn ponytijd wat niet belangrijk is voor als de KNHS het kwijtraakt(dus wp in de hoogste klassen) weggegooid.

Van de paarden bewaar ik de coupons met winstpunten en de rest gooi ik weg Toen ik nog dressuur reed bewaarde ik de coupons waar (nuttig) commentaar opstond wel altijd. Van die springcoupons word je toch niet wijzer Knipoog

In een schrift plakken begin ik niet eens aan Heb al moeite om de krantenknipsels en foto's bij te houden Bloos (ben met de krantenknipsels wel heel trouw Haha! )

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:31

Ik bewaar ze wel, heb ze in een map waarin ik ook startkaart enzo bewaar. Je kan nog wat aan het commentaar hebben Knipoog

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:42

ik bewaar ze.. heb ze in een doos..
Vind ik wel leuk *LOL*


Maar dan wel mìjn hoogste punten bovenop Schijnheilig

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:06

Ik plak ze in een agenda waar ook alle concoursdata en andere "paardendingen"in staan (hoefsmid, wormkuur ed)

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:12

kheb ze nog allemaal, is de bedoeling dat ik ze in een plakboek ga plakken, heb al een begin gemaakt... al 3 weken geleden

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:13

de springcoupons bewaar ik niet, daar wordt meestal maar 1 of 2 cijfertjes ingevuld en een plaatsing ofzow.......duz dat vind ik niej de moeite, meestal geef ik ze aan de ponyclub voor de bereking van clubkampioen ofziets

die ene dres. coupon die ik in een jaar krijg bewaar ik meestal wel maar raak na een tijdje meestal wel kwijt Schijnheilig

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:15

gomir schreef:
Van die springcoupons word je toch niet wijzer Knipoog


dat bedoelde ik Tong uitsteken

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:35

Bedoelen jullie met coupons dus gewoon de punten per onderdeel?
Dacht dat jullie het bonnetje (bewijs dat je inschrijvingsgeld betaald hebt) bedoelden, dus heb anders gestemd omdat wij dat dus niet terugkrijgen.

Als jullie dus de punten bedoelen, ja die houd ik bij, ik heb nog altijd wat aan de commentaar, en aangezien de proef er toch volledig op uitgeschreven is en ik moet voorlezen ofzo, dan gebruik ik die soms wel eens.

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:42

Die met winstpunten bewaar ik wel voor het geval de KNHS de boel niet op orde heeft. De rest zwerft overal. Heb ook al eens een coupon ritueel verbrandt omdat ik het totaal niet met de punten eens was. Aansteker eronder en daarna niet meer aan denken. Ik had lekker gereden.....

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 01:12

ik bewaar ze in een klapper, schrijf er nog een kleine aantekening bij meestal en voeg krantenknipsel toe, als ik er voor de afwisseling weer eens in sta en als we foto's hebben geknipt op die wedstrijd, plak ik er daar ook nog 1tje van bij, sfeer foto Cheese!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 13:25

Ik heb zoon oude multomap met allemaal van die insteekhoesjes met gaatjes en daar bewaar ik ze altijd in!!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 13:42

Bij mij zitten ze allemaal in zo'n verrot mapje, vooral leuk om coupons te vergelijken als je die jury al eerder hebt gehad, en om te zien wat je eerst fout deed en of dat nu beter is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 13:58

Ik bewaar ze altijd, helaas slingeren ze wel een beetje rond hier op het kantoortje en moet ik er nog een nette stapel van maken Bloos! Haha! Maar als er eens iets "mis" gaat bij de KNHS, heb je immer een bewijs dat je je wp hebt behaald.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:48

Als je ze op een wedstrijd niet mee hebt genomen, sturen ze ze dan op?

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:38

ik bewaar ze altijd in een grote map dat is het handigst

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 22:05

Dat heb ik nog nooit meegemaakt Chantal Meestal worden ze dan weggegooid(iig met springen) of meegegeven aan iemand van je vereniging(met de dressuur).

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 00:16

Ik heb ze allemaal nog, keurig in een mapje bewaard Knipoog
Wel geinig om te zien als je weer bij dezelfde jury start. Ook heb ik van veel proeven video opnamen, dan kan ik aan de hand van de datum nagaan welke proef het was en hoeveel punten ik had, altijd leuk om te weten als je het nog eens terug kijkt Lachen

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 00:48

Ik heb is een keer gehad dat ze me coupons weg hadden gegooid. Mijn pony had net een veulen gehad en ik moest du sna me proef meteen naar huis, want ze stond op knappen. Ik denk bel 's avonds wel voor me punten, zegt ze ja we hebben alle coupons weggegooid en ze kon nergens meer nazoeken wat voor punten ik had. Ze sturen ze denk ik alleen op als je een envelop met adres en postzegel achterlaat, anders kost het hun veel te veel tijd en geld!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 01:04

Ik neem ze altijd mee naar huis en bewaar ze allemaal in een hoesje..
Laatst zag ik op de KNHS site dat me standen niet goed waren bijgewerkt. Ik bellen en ze zeiden dat ik me startcoupons van die wedstrijd moest opsturen. Dus het was maar goed dat ik ze had mee genomen! Sinds toen doe ik het altijd
In een plakboek plakken is eigenlijk ook wel een heel leuk idee.. Nooit aan gedacht Haha! Cool

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 01:44

Na concours moet ik ze meenemen naar Marlies en daarna gaan ze op een grote hoop. Ik heb er nog nooit één weg gegooid, de belangrijkste liggen wel apart maar de rest....

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 12:02

Ik heb ze allemaal in een map zitten, is nu alleen beetje een zooi geworden want die map gaat een beetje vol zitten, ik ga ze denk ik ook maar een keer opplakken Haha!