Instructeur/Instructrice gezocht regio Leiden/Den Haag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stranger

Berichten: 10
Geregistreerd: 12-06-01
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 03:10

Hallo allemaal..
stranger en ik (Natalie) en onze bijrijdster Ingrid zoeken ivm zwangerschap van onze huidige instructrice dringend iemand die ons verder helpt met trainen, 1 x per week..We rijden sinds enkele jaren Western, maar Stranger pas sinds een jaar en na enkele weken zonder onze betrouwbare instructrice zitten we met een aantal moeilijk op te lossen problemen...We hebben geen trailer dus je zult naar ons toe moeten komen..de stal ligt in Leidschendam (bij Den Haag) en we willen eigenlijk wel 1 x per week 1 uurtje trainen (een week ik, een week Ingrid..) in elk geval tot onze huidige instructrice weer terugkomt..kan nog wel een dik half jaar duren!..want we moeten nog zoooooo veel leren!...Als je iemand weet, mail me dan op luigs0104@zonnet.nl..

Groetjes en alvast bedankt..
Natalie (en Strangie natuurlijk..) Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 12:07

Ik les sinds kort bij Jan van Berendonk uit Nieuw Vennep, hij komt naar ons toe om les te geven. Heb er even aan moeten wennen, maar ben nu heeeeeel blij met hem. Ik krijg na elke les "huiswerk" van hem, en ik kom er na elke keer weer achter dat ook de dingen waar ik in eerste instantie aan twijfel, echt werken. Zit regelmatig met m'n mond open van verbazing!
Hij let heel goed op het paard en het belang van het paard, maar schopt 'm ook onder z'n reet als het nodig is; gewoon duidelijk. Daar hou ik wel van.
Ik heb z'n nummer niet bij me, maar stuur anders een PBtje aan Brigitta hier op Bokt, dan komt het ook wel bij 'm aan.

stranger

Berichten: 10
Geregistreerd: 12-06-01
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 15:02

Hey bedankt..zal ik meteen doen..!!

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 20:51

Hoi, Leuk dat je western rijdt met een Haflinger; ik ook.
Ik heb les van Bianca de Rode, die is ook erg goed. Ik weet niet of ze nog tijd heeft, maar stuur even een email voor meer info.
Groetjes, Frdereique
blschut@hetnet.nl