Db weer gebelt voor Blacky!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Db weer gebelt voor Blacky!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 01:32

Paar weekjes terug had ik gebelt naar de dierenbescherming voor Blacky.
Omdat in september de hoefsmid al zo komen! Die is dus niet geweest en nu nog steeds niet!
Zijn hoeven worden echt te lang en hij lijkt weer een beetje tegaan staan als toen hij hoefbevangenheid had.
Maargoed, we hadden dinsdag gebelt. Bleek dat ze nog niet eens zijn gaan kijken, alleen in de gaten houden dan (maar ze zijn er niet geweest). Verdrietig
Pas nu gaan ze kijken, volgende week maandag bel ik weer op en hoop dat ze er dan wel geweest zijn.

Liefs Sun

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 01:53

Dus als ik het allemaal goed gevolgd heb zou de smid in september komen, was hij in november nog niet geweest (jou vorig topic hierover toch?) en is hij nu nog niet geweest???
Blijven bellen met de Dierenbescherming, lijkt mij. Er zit helaas niets anders op denk ik.
Ik hoop dat de eigenaar hem snel wil verkopen.

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 09:27

id ik zo ook vol blijven houden bij de DB, blijven bellen tot ze er gek van worden!!

Suc6 OK dan!

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 16:48

Marreke schreef:
Dus als ik het allemaal goed gevolgd heb zou de smid in september komen, was hij in november nog niet geweest (jou vorig topic hierover toch?) en is hij nu nog niet geweest???
Blijven bellen met de Dierenbescherming, lijkt mij. Er zit helaas niets anders op denk ik.
Ik hoop dat de eigenaar hem snel wil verkopen.



Idd!
Verkopen doet hij niet. Geprobeerd maar dat ging jammer genoeg weer niet door.
Ik blijf ook bellen

Water bijvullen doet hij ook maar 1 keer in de week, of 1 keer in de 2 weken. De ton helemaal schoon maken misschien maar 1 keer in de 3 weken. Liggen steeds allemaal takjes in, insecten en de bodem ligt vol wormen

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 17:44

He bah wat rot weer voor Blackey,
Ik vind het zo ontzettig zwammerig van die eigenaar om hem niet gewoon te verkopen. Ik weet zeker dat hij ook geen plezier heeft aan een paard waar hij toch niets mee doet.

Hopelijk kom je een stap verder. Succes

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:32

he wat balen zeg!
ik wil ook naar de DB bellen hoor, dat weet je!
als ik morgen tijd heb ga ik even bij hem langs, en anders komende week, dan kijk ik ff hoe hij er bij staat, en als de DB dan nog niet is komen kijken, dan bel ik ze!
blacky verdiend echt veel beter! gelukkig zorg jij nog voor hem!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 20:40

kun jij zelf de hoefsmid niet bellen waar die blijft?

ik lees steeds al die toppic,veel geluk heeft blacky niet,kunnen jullie hem niet overkopen?
of dat er iets gebeurd waarmee al die ellende eens stopt?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 21:22

Renske20:
Maandag bellen we weer....hebben ze nog niks gedaan hoop ik dat je ook wil bellen.
Jij kreeg het teminste voor elkaar dat er meer werd gedaan.
Iig bedankt

beautyfull_mickey:
Overkopen gaat niet want hij verkoopt hem niet.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 21:24

Nou stomme eigenaar zeg. Waarom verkoopt ie ze niet eigenlijk. Als je dan tegen hem zegt. Heb je tenminste geld + je hoeft het niet meer uit te geven aan de paardjes???/
Nu heeft ie er ook niks aan. Laat ze gewoon over aan hun lot om het zo maar te zeggen. Jij doet alles voor die beesjes en hij NIKS

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnickT, Gee, SemrushBot en 151 bezoekers