foutje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 10:18

gisteravond heb ik op het paard van mijn moeder en mij gereden. hij loopt erg op zijn voorhand en daar proberen we van af te komen. soms ik het zelfs zo erg dat hij struikeld. gister ging hij best goed, totdat ik in de rechter galop ging. daar had ik al een paar keer in gegalopeerd dat uur, maar toch ging het fout! hij struikelde weer en flink. hij ging op zijn knieen en deed zij hoofd naar voren. ik viel er op mijn hoofd af (wel met cap) en maakte een koprol. hij was niet kreupel, maar had wel een wondje op z'n been. ik heb wel een beetje pijn in m'n rug, maar het gaat vast wel weer over! Clown

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 14:05

He, je moet eens met Minkyboy gaan kletsen, die heeft ook zo'n onnozele hals (een haflinger) Zij is er ook al een keer ernstig vanaf geklapt op die manier, en het gebeurt vaker!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 14:32

Hmz ik weet er ook alles van.
Vorig jaar had ik een veel te dikke Fjord die ook heel erg op de voorhand liep en constant struikelde.
Ik ben ook in het bos met die Fjord onderuit gegaan toen ik ging draven. Hij struikelde, klapte met zijn neus op de grond en ik lag ernaast.

Veel balkjes lopen met je paard! Het helpt echt! En veel longeren, leert ie goed op eigen benen lopen en jij dondert er niet af als ie struikelt.
Succes, ik weet hoe lastig het is!

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 19:54

He dat is minder. Mijn paard doet dat gelukkig niet. 1 keer in het begin is ze gestruikeld omdat ze stom aan het doen was (klierig, zoals altijd Schijnheilig ) en daarna heeft ze het nooit meer gedaan.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 18:01

bedankt voor de reacties
groetjes