Super gave afsluitings dag, en dan nu: VAKANTIE!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Super gave afsluitings dag, en dan nu: VAKANTIE!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 17:26

Echt geweldig Als afsluiting van dit jaar waren de 4de klassers vanmorge gaan skieen/snowboarden. (Bij Montana, Centerparks Kempervennen)

Ik koos voor snowboarden maar had het nog nooit eerder gedaan. Wel jaren gewakeboard maar ik was er niet zeker van of het ongeveer het zelfde zou zijn Tong uitsteken

Een uurtje les dus, en echt ontzettend leuk! Ik ben geen een keer plat gegaan, elke keer met volle vaart netjes van die berg af terwijl ik anderen rollend naar beneden zag gaan *LOL*

Dat is nu nog eens een gave afsluitdag Lachen

Hebben jullie ook zo'n leuke afsluiting gehad of had de school iets saais of helemaal niets georganiseerd?

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 18:18

Jaloeeeeers op jou!!! Ik heb niet eens vakantie moet met kerst ook gewoon werken, bah, helemaal geen afsluiting gehad dus! wil je ruilen???

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 18:36

essiedepessie schreef:
Jaloeeeeers op jou!!! Ik heb niet eens vakantie moet met kerst ook gewoon werken, bah, helemaal geen afsluiting gehad dus! wil je ruilen???

Liever niet Knipoog
Wel ontzettend balen voor je.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:25

Wij hadden vandaag onze jaarlijkse Kerstcross van de Mobiele Eenheid, 10 km al hardlopend ploeteren door het bos Haha!
Ik finishte in 58 minuten, niet m´n beste tijd maar wel dik tevreden
Het was voor mij een echte afsluiting omdat ik per 1 januari met de M.E stop en alleen nog maar hondendiensten ga draaien.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:28

Ja laatste blok allemaal lekkere dingen gegeten Vingers aflikken Vingers aflikken

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:46

Wij hadden als afsluiting donderdag een Kerstmarkt. Was echt heel erg leuk en gezellig.
Snowboarden lijkt me best moeilijk. Wel leuk dat je dat met de hele klas hebt gedaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, Bontfire, Cjuan, Contemplate, ferropaard, Fly_high, Hanneke137, Hjartje, Inney, Kruidz, laura_estee, Lenora_C, Maanon_, maitestar23, MiniTrex113, rocky_1995, RoosDeG, wisja, YandexBot, Yentaah en 132 bezoekers