Ervaringen gevraagt: Mountain Horse Grace

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SanneVD

Berichten: 1607
Geregistreerd: 03-08-02

Ervaringen gevraagt: Mountain Horse Grace

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 16:20

Mountain Horse Grace:
Waterdicht en ademend winterjack voorzien van een afneembare capuchon.

Afbeelding

(van/bij: www.divoza.com)


germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 16:52

Die heb ik Haha!
De jas is verder prima, ik vind de kraag lekker hoog, had nog wat nauwer sluitend mogen zijn, omdat ik nooit een sjaal draag.
De zakken zijn groot genoeg voor een portemonnee, en met ritsen, iets wat voor mij een eis is.
Die ritsen op de borst zijn voor ventilatie Verward Die zitten ook achterop. Die capuchon heb ik direct weggelegd, ik rij daar nooit mee. Gelukkig kon je dat ding er zo afhalen, kon dat niet, dan had ik de jas niet gekocht.

Dan nog iets: de prijs. 170 euro. Ik heb die jas niet bij divoza gekocht, maar bij een zaak met 2 halen 1 betalen. Ik heb toen 2 Mountain Horse jassen gekocht. 1 gaat mee op wintersport Haha!

Of deze jas waterdicht is weet ik niet, nog niet getest. Een buitje heeft ie wel overleefd.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

SanneVD

Berichten: 1607
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 16:57

Hij is geloof ik nu bij divoza voor 125,-, maar zou ik nog even moeten bekijken.

Capuchon haal ik er hoogs waarschijnlijk ook meteen af, hou niet zo van die dingen in me nek Haha!

Haha aparte ventilatie gaten dan.


Gooi je er even een emmer water overheen, dan weet ik het meteen Schijnheilig

En het model: is vrij recht toch, niet echt smal ofzo?

En weet je hoe het zit met de maten, valt die wat ruimer? kleiner? normaal?

Met wat voor tempratuur is die goed, niet koud en niet heet?

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 17:01

Ik heb geloof ik een XL, valt dus kleiner dan normaal. Is achter lekker iets langer en het model zit mij perfect. Voor het weer van vandaag is ie goed (miezerig, 0-2 graden boven 0), ben vandaag zo'n 5 uur buiten geweest. En ik ben een koukleum.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

skoebie

Berichten: 40
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Limmen (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:52

Ik heb deze jas vorig jaar al gekocht. Onwijs tevreden!! OK dan!
Kraag sluit lekker hoog en is verstelbaar, dus je hebt geen sjaal nodig. Het is een getailleerd model. Ik vindt wel dat hij erg groot valt, maar dat komt misschien omdat ik nogal smal ben.
Ik heb vorig jaar alleen wel wat meer betaald als wat hij nu kost!! Boos!
Ik denk erover om er nog eentje bij te kopen, in een andere kleur Haha!

ik bokt wat af, wie niet?

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:57

hij ziet er heel mooi uit die jas

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:57

hij ziet er heel mooi uit die jas

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 3 bezoekers