wintec- zadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ruthiiii
Berichten: 340
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: edegem/antwerpen/BE

wintec- zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 12:52

hey,

Ik ben volop bezig met het zagen voor een fjordje OK dan! maar ondertussen ben ik bezeig om zoveel mogelijk informatie te winnen. Het viel me op dat vele mensen een wintec zadel hebben en zij zijn er meestal heel tevreden over(ik ken iemand die er een heeft zit toppie) OK dan! maar eum ik wil weten wat jullie van deze zadels vinden of en weet er iemand de site van wintec Verward

liefs ruthiii

ah ja nieuw of 2e hands?

fjordjes are the best!!!! blijf hopen!!


elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 12:53

De firma S&K in harderwijk is de importeur.. denk dat de website: www.senk.nl is...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 12:57


Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 12:59

Persoonlijk ben ik niet kapot van Wintec. Niet vanwege de kwaliteit of wat dan ook, maar omdat ik ze niet lekker vind zitten. Kun je anders niet via Divoza o.i.d. proberen?

BertinaBvd

Berichten: 2228
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 13:05

heb er jaren op gereden maar vond het niet zo denderend
mijn voorkeur gaat uit naar zadels met een extra diepe zit
(maar die heb je geloof ik tegenwoordig ook van wintec dacht ik )

“In times of joy, all of us wished we possessed a tail we could wag.”

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 13:07

heb ook al jaren een wintec en vindt t super... heb er totaal geen problemen mee...
Ik heb er alleen een van dat equisuede.. 1 tip.. ga er niet mee in de regen rijden.. dan is t de volgende dag nog een spons.. ga je zitten heb je weer natte billen;-)


La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 13:12

Heb een wintec en vindt hem helemaal geweldig!
Hij is lekker licht, hoeft hem niet in te vetten enz en hij zit lekker (oke niet zo lekker als een op maat gemakt zadel van hulsebos ofzo Schijnheilig )
Maar ik ben er erg tevreden over

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 14:03

Ik vind wintec's geweldig,..maar een kwaliteits leren zadel,...dat is nog altijd het beste

fiehie

Berichten: 365
Geregistreerd: 26-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 14:29

Ik reed ook met nn wintec, nu niet meer want me pony is weg (zadel te koop Knipoog). Ik vind ze lekker zitten hoor ! Ze zijn helemaal niet duur en ook lekker makkelijk in onderhoud.

Springpaardenfokkerij Tommelberg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 14:48

Ik ben er ook niet zo erg over te spreken, gek hoor er zijn meer topics over geweest, gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen, en daar worden ze wel de hemel in geprezen, en nu worden ze de grond ingeboort....

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 15:19

Ieder zo'n z'n eigen mug. Ik vind ze heerlijk zitten, maar niet allemaal. De 2000 nl. niet maar de oude wintec's en de nieuwe 500 weer wel.

- Offline -

banjer2003

Berichten: 338
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Mi Casa in Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 16:24

Zelf heb ik ook een Wintec Zadel, Wintec 2000, ik ben er wel tevreden over, hij ligt erg goed op mijn pony, ik heb voor dit zadel gekozen omdat het lekker licht is en mijn pony heeft een rugprobleem dus het is echt een uitkomst. Verder vindt ik het zadel niet echt lekker zitten, af en toe rijdt ik me er op door, dat is wel vervelend. Maar verder vind ik het een perfect zadel, een aanrader!!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 16:44

Ik vind de Wintec ook erg lekker zitten, vooral met dat equiside. Ik heb de 2000 en bevalt goed hoor. Lekker licht en makkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 16:50

Heb nog een Wintec 2000 liggen, maar hij past Amanda niet meer, en heb nu geen geld om m serieus aan te laten passen. Hij beviel mij super, niet zo'n glad als een leren zadel. Bovendien wordt een leren zadel altijd zo warm als je er mee rijdt, met m'n Wintec viel dat altijd erg mee. Bovendien is hij superlicht, en makkelijk in onderhoud, jaarlijks de stofzuiger erop, en klaar ben je. Als je interesse hebt, de mijne staat te koop Lachen

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 16:57

Ik heb een Wintec 500. Een super zadel, ik ben er erg te vreden over.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 17:43

, super zadel, wintec 500, bij paarde gekregn!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 18:54

Ik heb zelf ook een wintec.. ik vind et super zitten en amkkleijk in onderhoud.. heb een wintec 2000 veelzijdigehid.. Super zadel!!

supertammy

Berichten: 2230
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:01

Ik heb een paar jaar geleden een Wintec Pro gekocht voor mijn paard. Dit was omdat mijn paar dal ouder was (21) en omdat je de boom van een Wintec zo kan veranderen (erg handig Knipoog ).
Nu heb ik een pony en daar past het zadel ook op. Eerst moest er nog een ander plaatje in de boom, maar nu is mijn pony uitgegroeid en kan het zadel weer in zijn oorspronkelijke vorm terug.
OK dan! Ik vind de zadels echt Toppie! Ze zitten heerlijk zacht en blijven ook erg lang mooi. Na 3 jaar zit er nog geen krasje op.
Tis wel inderdaad zo dat je er niet me ein de regen moet rijden of door de zee.. Dan zit je de volgende dag nog niet droog Maar voor een lederen zadel is water slechter als voor een kunststofzadel natuurlijk!

Groetjes Elizabeth

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:07

Vrienden van mij hebben twee fjordjes en voor allebei hebben ze een wintec zadel.Het bevalt ze heel goed.Ik heb laatst ook een Wintec gekocht maar deze past mijn pony niet helaas
Ga nu een andere kopen omdat ik wintec hele prettige zadels vind.
Maar ook bij,mijn zadel staat te koop,dus als je interresse hebt Clown

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 11:43

Ik ben sinds 2 jaar overgestapt op ander kunstof zadel, van THorowgood.
Ben er erg tevreden over. Ik vind het persoonlijk beter zitten dan Wintec.
Kijk maar es op www.thorowgood.nl

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 12:29

Ik heb een Wintec 500 dressuur. Ik vind hem lekker zitten hoor, maar het is maar net wat je gewend bent.
Het grootste voordeel vind ik dat je nie thoeft in te vetten, daar ben ik met mijn hoofdstellen en de rest al genoeg tijd mee kwijt.

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 12:41

Ik heb ook een wintec 500, en hij bevalt me tot nu toe echt super. Er moet een keertje een zadelmaker bij komen want hij schuift een beetje, maar dat is ook alles. (voor de goede orde, bijna alles schuift op Trix Scheve mond , maar het is toch een teken dat het zadel niet optimaal past)
Sinds ik met dit zadel rijd is er een einde gekomen aan onze rodeo's, wat sommige mensen heel jammer vinden. *LOL* Schijnheilig
Maar goed, hij bevalt me dus wel, maar hij ligt vooral op die pony omdat het een zadel van goede kwaliteit voor een lage prijs is. Als ik het geld ervoor had, had er waarschijnlijk wel een ander zadel op gelegen. Haha!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 14:11

ik heb een 2e handse pro dressuur en zit erg goed. wel wat hard maar ik heb nu een bontje onder mijn kontje Haha!
maar ik heb ruimte voor mijn zitbeenknobbels dus dat is goed. Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:23

ik heb zelf een wintec dressuur, Isabelle Werth, 18 inch op mijn fjord liggen Haha! En ik vind het een fantastisch zadel!! Haha! Het is het enige zadel waar ik me niet op kapotrij tijdens een buitenrit van een paar uur Haha!

Zeker een aanrader dus!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, SentiBot en 29 bezoekers