Telefoonrekening met fouten? (KPN)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Telefoonrekening met fouten? (KPN)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 22:02

Ik heb vandaag een idioot hoge telefoonrekening ontvangen wat eigenlijk onmogelijk is. Zo heb ik opeens een totaal ander abonnement, ik heb een bundeltegoed wat minder is als normaal. Ik zou tot 9/12 smsjes hebben verstuurd terwijl mn abbo op 6/12 is opgezegd en daarna pre-pay is geworden. Er zijn ook enkele dingen gedaan die ik echt vrijwel nooit doe, (SMS-informatiediensten)

Is het mogelijk om hier iets tegenin te brengen of moet ik gewoon betalen hoe dan ook? En is het mogelijk dat de KPN fouten maakt en dit later na kan kijken? Heb wel vaker het idee gehad dat er iets niet goedzat...

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 22:08

Ik zou ze gewoon even bellen en om uitleg vragen....dan weet je op z'n minst al iets meer...

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 22:10

Je hebt dus al een gespecificeerde rekening ontvangen?

Kan je zien naar wie je zou hebben ge mmst en zo? Anders zou ik eerst zo´n overzicht opvragen.

Zeker wanneer je bundel ook niet meer klopt zou ik eens contact opnemen met de klantenservice. Wellicht dat zij wat meer duidelijkheid kunnen scheppen. Wellicht hebben ze ergens een fout gemaakt en kunnen ze dat makkelijk achterhalen.

En anders, bezwaar aantekenen, maar of je dan op de grote hoop terecht komt kan ik niet zeggen.

Veel succes!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 22:28

Even contact opnemen met de klantenservice. Meestal is het mogelijk om gesprekken ook na te kijken op imeinummer (dus op welk toestel ze zijn gevoerd) de specificatie wordt opgebouwd met gegevens op simkaartnummer en als dubbelcheck kan men dus altijd nagaan met welk imeinummer gebeld is.

Ik kijk zelf altijd beide gegevens na als iemand beweert dat er iets niet klopt. Zie ik de call (of sms) in beide programma's staan dan kan ik er wel vanuit gaan dat dit ook echt heeft plaatsgevonden (zou een beetje vreemd zijn als twee programma's onafhankelijk van elkaar dezelfde fout maken namelijk)

Ik weet niet hoe kpn werkt maar even contact opnemen kan nooit kwaad!

laura1979

Berichten: 574
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 00:05

Goh dit klinkt erg bekend ik ben ook ineens van een weet ik veel hoe dat soort abbo heet naar een hi abbo gegaan begrijp er niks van ga morgen maar even bellen.

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 12:04

ik als KPN er kan je vertellen dat je als je een klacht of vraag hebt je gewoon met klantenservice moet bellen en als je het daarna nog niet eens bent dan bel je naar het call center om een klacht in te dienen, dan wordt er intern helemaal uitgespit hoe en wat en komen al je acties naar boven, als je aangeeft dat je contract ineens is veranderd, kan dat natuurlijk niet, tenzij je daar zelf toestemming voor hebt gegeven, zowel schriftelijk (meest gebruikelijke manier) of mondeling en is dat mondeling dan kan KPn terughalen wanneer dat heeft plaatsgevonden.

Tuurlijk kan het zijn dat KPN een foutje heeft gemaakt, wij zijn ook maar allemaal mensen en dan is n foutje heel goed mogelijk, maar jou aktie nu is dus bellen, anders kom je er niet uit!

sterkte

ps tel nrs staan op je nota vermeld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 14:28

Gewoon even bellen. Bij ons is het met KPN ook wel eens fout gegaan, maar dat werd snel en netjes opgelost. Dat in tegenstelling tot Orange... Grrrr....