gelanceert!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

gelanceert!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 14:12

De verzorger van mijn paard Mango is gisteren gelanceert en lelijk op haar elleboog terecht gekomen. Scheve mond

Met galoperen vind Mango het niet fijn als een paard te dicht op zit dan haalt tie uit en er zat dus een paard te dicht op en toen begon hij met bokken en bleef bokken totdat Annemarie eraf lag, want ze kreeg zn hoofd dus niet omhoog die doet tie dan tussen zn benen die eikel!
volgens omstanders was het net een rodeo Haha!

ze stapte weer op maar haar elelboog deed zo pijn dus ze kapte met rijden na 10 minuten en later in de stal hinnikte Mango en knuffelde hij haar want hij wist dat tie fout zat !!!eikel hihihi

vandaag gooi ik hem dan ook lekker in de buitenbak een tijdje dan kan die zn ei kwijt want hij was al anderhalve week niet los gegooid dus het is een beetje onze eigen schuld dat dit gebeurt is want hij heeft echt nodig 1 x of 2 x in de week!!!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:54

Nou, sterkte voor de verzorgster van je paard!
Heeft ze niks gebroken ofzo Verward ?
Hopelijk valt het allemaal mee Ach gut .. !!

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:56

das minder!!idd niks gebroken?

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:58

auw klinkt idd pijnlijk!!
Gaat alles goed..

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 11:04

Ik denk dat je verzorgster blij mag zijn dat ze niet in onze buitenbak (lees: ijsbaan) gevallen is :/

Hopen dat het alleen maar blauw blijkt en niet ernstigs is.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 17:49

nee alles is weer oke die aansteller hhahahaha zondag kon ze alweer rijden en ze vertelde over de hoge bokken die achteraf wel weer mee vielen volgens de omstanders maarja je moet kunnen blijven zitten en dat lukt niet altijd !

en iedereen valt wel eens ik moet bekennen dat ik al een stuk of 7/8 x van Mango af ben gedondert!!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 19:59

Aansteller moet je iemand nooit noemen! mischien heb ze haar echt pijn gedaan. maar meestal overdrijven ze wel hihi!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 20:46

horsewisper schreef:
Aansteller moet je iemand nooit noemen! mischien heb ze haar echt pijn gedaan. maar meestal overdrijven ze wel hihi!


oeps sorry ze zit hier ook hahahah sorry Ann ik bedoelde het echt niet zo !! maar soms kan je ook wel mutsen hoor hahahahaha ik hou nog wel van je lieverd !!! Lovers