Green Mile nu op TV!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Green Mile nu op TV!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 21:37

Als er al een topic over is Sorry! Maar anders:

THE GREEN MILE is NU op TV op NET5!
Echt echt een hele mooie film die echt het kijken waard is!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:42

Ik heb hem al heel vaak gezien, hij komt namelijk vind ik net iets te vaak op tv Tong uitsteken maar het is inderdaad een super goeie film

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:42

DAT is nou eens een goed film............ uitloggens,sjips en wijn.......... daaaahaaag bokkers tot morgen en bedankt Joslover

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:42

Deze keer sla ik hem even over.
Heb hem nl. al een keer of 5 gezien Knipoog
Maar idd hij blijft goed OK dan!

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:47

Ik heb hem laatst al gezien. Had hem opgenomen toen ik ziek was. Ga hem dus nu niet kijken.

Maar het is wel dus een super goede film.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 22:15

Ik kan die film niet meer zien, zoooo zielig. De vorige keer ben ik er echt een week van mijn stuk van geweest. Ook kon ik na de film niet meer ophouden met huilen.

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 22:16

Is inderdaad een verschrikkelijk goede film !

Extremely rare and Beyond Compare

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 22:21

De vorige keer had ik 'm al opgenomen, maar nu die op tv is is het wel een goede aanleiding 'm nog eens te kijken. Hij is zo ontzettend zielig, dit is een van de weinige films waarbij ik echt heel erg veel moeite heb om het droog te houden.

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 22:45

Hoe kunnen ze nou die film en een docu over LOTR tegelijk uitzenden . Toch handig zo'n videorecorder .

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 22:55

YEPSs heb hem al uhmmmmmm............................stuk of 10 keer gezien Lachen

Blijft mooi Lachen

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 23:07

Inderdaad een erg mooie film!

Ik kijk deze keer ook niet maar dat komt omdat ik deze film net als vele andere hier al heel vaak gezien heb.

Maar het is zeker de moeite waard die drie uur!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 23:08

Het boek is nog beter Tong uitsteken

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 00:54

Een boek? Weer wat geleerd, ik wist helemaal niet dat er een boek van was Blond Wie is de schrijver?

Maar ook nu na de 10e keer dat ik 'm gezien heb blijft ie mooi Verdrietig

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 00:55

Ik vind het een erg mooie film!
Alleen dat stukje dat die man zonder spons wordt geëlektrokuteert is wel heel smerig..

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 01:01

JosLover schreef:
Een boek? Weer wat geleerd, ik wist helemaal niet dat er een boek van was Blond Wie is de schrijver?

Maar ook nu na de 10e keer dat ik 'm gezien heb blijft ie mooi Verdrietig


Stephen King...
Ik heb het boek echt jaren geleden gelezen, ik heb zelden zo'n goede verfilming gezien... Zit nog te snuffen... Ach gut

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 01:14

De eerste keer dat ik deze film zag had ik de avond van te voren een feestje gehad en was niet nuchter gebleven.
De volgende dag hebben we die film gehuurd. Aangezien ik na een avond stappen altijd vrij emotioneel ben dacht ik dat ik dat mijn emotie aan de aphelkorn zou liggen. Ik heb de film nu zo'n 20 keer gezien. Iedere keer verbaast hij me weer en raakt hij me heel diep.
In één woord; AMAZING.

Semper erit denique omnia


      sunshine

      Berichten: 12057
      Geregistreerd: 08-11-01
      Woonplaats: Reusel

      Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 01:14

      Heb hem ook gezien
      Maar had hem al eerder gezien! Met dat muisje is zielig Verdrietig

      Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
      Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

      Heike
      Mede-oprichtster

      Berichten: 17804
      Geregistreerd: 09-01-01
      Woonplaats: Gemert

      Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 02:44

      Jaa, hij blijft mooi.

      En die John Coffey (MICHAEL CLARKE DUNCAN) wil je toch zo in je broekzak stoppen, en meenemen. Wat een schatje. En die ogen.....prachtig!
      Afbeelding
      Afbeelding
      en mr jingles
      Afbeelding

      Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
      Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
      [IM] Julius....16 jaar alweer...

      ibikus
      Berichten: 20688
      Geregistreerd: 15-05-01

      Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 08:29

      Tigger"]
      [quote="JosLover schreef:
      Een boek? Weer wat geleerd, ik wist helemaal niet dat er een boek van was Blond Wie is de schrijver?

      Maar ook nu na de 10e keer dat ik 'm gezien heb blijft ie mooi Verdrietig


      Stephen King...
      Ik heb het boek echt jaren geleden gelezen, ik heb zelden zo'n goede verfilming gezien... Zit nog te snuffen... Ach gut
      [/quote]
      Ik heb eenmaal eerder een echt goede verfilming gezien...Shawshank Redemption Haha!
      (eenmaal? Die heb ik geloof ik ook al 5 keer gezien Tong uitsteken )


      Maarten

      Berichten: 4185
      Geregistreerd: 30-06-01
      Woonplaats: Emmen

      Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 09:20

      Een leuk weetje over het verhaal: The Green Mile was niet eens een boek, maar een feuilleton. Een eenmalige actie van Stephen King. Elke maand kwamen er een paar hoofdstukken uit. Het verhaal bestond uit 6 delen. Zo lang heb ik nog nooit over boek van hem gedaan *LOL* Normaal gesproken lees ik een boek van 500 pagina’s in een week uit Haha! Elk deel eindigde met een cliffhanger, nou… daar word je ook niet echt vrolijk van Haha!

      In het boek komen alle bijzondere eigenschappen van Coffey veel beter tot hun recht. De manier waarop hij de ziekte uitblies in de film vond ik vrij gekunsteld. Maar je moet wat als je een boek verfilmd Haha!

      Shawshank redemption is ook erg goed verfilmd naar het boek (volledige titel was overigens Rita Hayworth and the Shawshank Redemption.)

      Tja… King-fan hè… dat merk je wel Haha!

      voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
      Na vele jaren een keer een ander onderschrift

      Anoniem

      Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:06

      Ik vind de Green Mile niks. Maar de Shawshank Redemption was geweldig, ik heb hem op DVD liggen...

      Relly

      Berichten: 733
      Geregistreerd: 13-08-03

      Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:26

      Ik heb echt gehuild...kon niet meer stoppen met sniffen.Verdrietig
      Mijn vriend kwam thuis en zei, he meissie het is toch maar een film? Ik: boehoe het is zo zielig!;( Haha!
      Die john Coffey een beer van een kerel maar hij is echt zo schattig! Haha!
      Een hele aangrijpende film, ik had e'm nog nooit gezien maar dit is by far de beste film ever.OK dan!
      Ik zou het boek ook graag nog eens lezen. Maar ik moet eerst harry potter deel 5 lezen haha.Haha!

      lovebonney

      Berichten: 1862
      Geregistreerd: 23-06-03
      Woonplaats: Warmenhuizen

      Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:28

      ik heb een keer een stukje gezien maar ik hou ook niet echt van dat soort films!smaken verschillen *LOL*

      Maarten

      Berichten: 4185
      Geregistreerd: 30-06-01
      Woonplaats: Emmen

      Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:33

      Ze hebben van de film wel een tear-jerker gemaakt merk ik wel Haha! allemaal huilende, sniffende vrouwen *LOL* Ach gut

      Het boek is vrij grof en daar gaat men minder in op het hoge schattige-gehalte van Coffey, maar SK gaat hier meer in op het leven op death-row. De manier waarop mensen ter dood worden gebracht wordt uitvoerig uitgelegd en is nogal luguber. Ik vind het knap dat ze de film zo kunnen maken dat iedereen het maar heeft over de schattige Coffey, terwijl de film toch eigenlijk een behoorlijk lugubere ondertoon heeft…

      voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
      Na vele jaren een keer een ander onderschrift

      Anoniem

      Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:36

      Maarten schreef:
      Ze hebben van de film wel een tear-jerker gemaakt merk ik wel Haha! allemaal huilende, sniffende vrouwen *LOL* Ach gut

      Het boek is vrij grof en daar gaat men minder in op het hoge schattige-gehalte van Coffey, maar SK gaat hier meer in op het leven op death-row. De manier waarop mensen ter dood worden gebracht wordt uitvoerig uitgelegd en is nogal luguber. Ik vind het knap dat ze de film zo kunnen maken dat iedereen het maar heeft over de schattige Coffey, terwijl de film toch eigenlijk een behoorlijk lugubere ondertoon heeft…


      Dat lugubere deel vind ik dus niets. De eerste keer dat ik hem zag, zat ik met een bord spagettie op de bank, nou ik kan je zeggen dat dat geen succes is!
      Als ze die executies wat minder duidelijk in beeld hadden gebracht dan was het een mooie film geweest.


      Wie is er online

      Gebruikers op dit forum: Aeva, AhrefsBot, BETUWE, Chantalla, Charlottemv, DDD3, Dennenboom, Inney, Kabayo, Lalladidoo, Leukertje, maaikemuis, mvdende, MyrtheJ, Remembrance, Roosch, Selina, Stybba, Swift, Theseus en 180 bezoekers