Het aftellen is begonnen, bijna nog 8 weekjes

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
angeliekie

Berichten: 214
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: bergen op zoom

Het aftellen is begonnen, bijna nog 8 weekjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 10:00

Jaja, het aftellen is begonnen.
over 8 weekjes ben ik uitgerekend! *LOL*
Jeetje wat gaat de tijd toch snel denk je dan... die 9 maanden zijn zo voorbij!

De babykamer is al af.....
alles ligt er helemaal klaar voor.

de kleine groeit goed, soms denk ik een beetje te goed, die buik begint echt in de weg te zitten.
soms zit ik te schudden achter de pc, zo is die kleine dan in de weer.... wel gezellig is dat hoor.

dus nog even dan mag ik lekker knuffelen Lovers

groetjes angelique

je bent altijd nieuw ,je laatste hinnik was altijd het vriendelijkst. Je laatste kroel was altijd het warmst. Je laatste beweging het sierlijkst.


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 10:38

IK zou ook zo weer willen! Maar het knuffelen met Vereentje is toch ook heel fijn!
Die laatste weken duurden bij mij eeuwen, terwijl nu juist de tijd weer vliegt. Ze is alweer 4.5 weken! Overigens een vrij makkelijk kind, op af en toe wat bler-momenten na. Maar goed, daar worden ze ook groot van. Ze is nog steeds flink beweeglijk, was ze in de buik ook. Ik zat ergelmatig te steunen dat ze wel een swat rustiger mocht wezen, en iedereen vond dat maar wat vreemd, beweging in de buik is toch mooi!? Tot ze haar ook op de arm hadden en ze flink van zich af schopte (gut, die heeft een kracht!! Hehe, dat zei ik toch telkens).

Heb je foto's van de baby-kamer?

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:42

Spannend! Weet je al of je een jongetje of meisje krijgt?

Mijn zus is 16 september uitgerekend, dus over 3 weken.
Ben al helemaal zenuwachtig Hyper!

Ze krijgt een jongetje en dat is mooi. Dan hebben mijn ouders een kleindochter en een kleinzoon en hoef ik niet meer Schijnheilig

זכור

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 12:11

O Heerlijk wat spannend.
Je kijkt er nu zo enorm naar uit.....en dan is het eindelijk zo ver.......bij mij was het wel eerder dan de bedoeling was........bijna 4 weken te vroeg, heb dus niet de kans gehad om me zenuwachtig te maken Knipoog .

Toen ik zwanger was wilde ik zo graag dat het eindeljik zo ver was......ik was zo enorm nieuwsgierig hoe ons kindje eruit zou zien,( die dag kwam dus eerder dan verwacht) en nu zie ik allemaal zwangere vrouwen om me heen....en ik moet eerlijk bekennen.......ik mis het zwanger zijn wel een beetje maar als hij in mijn armen ligt.......dan ben ik zoooooo trots.
Johan is nu 13 weken en het word gewoon steeds leuker.

Maar jij hebt de laatste lootjes nog voor de boeg Haha! en we wachten met spannening af op jou geboorte berichtje OK dan!
Geniet nog maar van die laatste weken.......en probeer vooral snachts nog even te genieten van je rust Extreme duivel

Is dit trouwens je eerste kindje?

angeliekie

Berichten: 214
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 12:29

nee ik heb geen fotos van de babykamer... de digi is kapot Scheve mond
maar als ik gewone fotos heb, scan ik ze wel in en zet ik ze online.

om een beetje een ideetje te geven: de kamer is appeltjesgroen behangen en het meubelementje is oudgroen met grenen (echt heel mooi)
om het niet helemaal groen te laten zijn hebben we behangstickers van winnie de pooh erop geplakt... erg leuk effect

Ik weet inderdaad al wat ik krijg... ik heb een pretecho gehad met 21 weken en was het heeeeeeel duidelijk te zien wat het is, maar dat houd ik hier nog lekker geheim, jullie horen wel wat het is, als het zover is... (gemeen he?) Cool

Jaqueline: jammer dat je al 4 weken eerder bevallen bent, dan ben je er eigenljk nog niet helemaal op voorberijd...

Ik moet wel zeggen, dat het zwanger zijn, mij soms wel gaat vervelen... ik mis het paardrijden zo erg... en dingetjes doen die je normaal gezien gewoon kan doen... zonder dat je er last van hebt... als ik een wasdag heb (gewoon wasmachine aanzetten en vullen en leeghalen) dan heb ik het al helemaal gehad...
en fietsen gaat ook al niet zo heel erg gemakkelijk meer, dan krijg ik pijn in mn bekken.

en ja dit is mijn eerste kindje.

je bent altijd nieuw ,je laatste hinnik was altijd het vriendelijkst. Je laatste kroel was altijd het warmst. Je laatste beweging het sierlijkst.

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 15:31

gefeliciteerd !!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 12:37

De zwangerschap is mij totaal niet gaan vervelen. Eerder nu de baby er is. Je denkt natuurlijk wel: lekker knuffelen, maar die van mij is dat zo zat. Dan wil ze weer slapen en slaapt dan ook gewoon 4/5 uur door. En wat moet je dan? Gister en eergister de hele dag in de stad rondgesjouwd, dus dat ben ik nu ook wel beu. Ben maar aan het hobby'en: truitje breien voor Vereen, moet nog foto's printen+plakken en mijn borduurmachientje uitproberen. Ehm, boontjes plukken (hoewel: het regent, toch maar uit de vriezer halen?), aardappels schillen. TV-junken....

Och, dan kom ik de dag ook wel weer door. Tot op het eind van mijn zwangerschap ben ik iedere dag naar Des geweest: stalletje mesten, land schoonmaken, draad verzetten, knuffelen. Nu doe je dat niet zo snel.... 't Is wel heerlijk dat ik weer heb kunnen rijden, maar je bent toch niet zo vrij. Ik snap nu de term handenbindertje.....

Niet dat ik terug zou willen hoor!'Als je dan 's nachts wakker wordt van haar en je geeft haar de borst en ze valt tegen je aan in slaap, dan is dat echt een heerlijk gevoel! Daar kan ik echt van genieten!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:43

Riëtte schreef:
De zwangerschap is mij totaal niet gaan vervelen. Eerder nu de baby er is. Je denkt natuurlijk wel: lekker knuffelen, maar die van mij is dat zo zat. Dan wil ze weer slapen en slaapt dan ook gewoon 4/5 uur door. En wat moet je dan? Gister en eergister de hele dag in de stad rondgesjouwd, dus dat ben ik nu ook wel beu. Ben maar aan het hobby'en: truitje breien voor Vereen, moet nog foto's printen+plakken en mijn borduurmachientje uitproberen. Ehm, boontjes plukken (hoewel: het regent, toch maar uit de vriezer halen?), aardappels schillen. TV-junken....!

Dat is nu echt huiselijk hahahaha
Over een paar weekjes is ze wel wat meer wakker Riette.
Ik dacht in het begin ook met Johan........."is dit alles", slapen, eten, en poepen hahahaha, maar echt hij is nu al veel meer wakker dan in de eerste paar weken.......en het is zo enorm gezellig, lekker tegen hem babbelen en hij babbelt er lustig op los.
Hij is nu gemiddeld 2 uur wakker tussen de voedingen door.....meestal een half uur voor die tijd en ongeveer een uur tot anderhalf uur na die tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:45

Ik vond zwanger zijn vreselijk, ben 7 maanden misselijk geweest. Mijn vriendje had een heerlijk kerstontbijt voor mij gemaakt en dat kwam er met tandenpoetsen echt heeeeeel hard weer uit. Mijn dochter is 3,5 week te vroeg geboren. Ik was er nog helemaal niet op voorbereid. Gelukkig hadden we wel de babykamer nét het weekend daarvoor helemaal in orde gemaakt. Misschien heeft ze daar wel op gewacht Haha! Ik was de honden aan het uitlaten en midden op straat braken mijn vliezen en kwam er toch een plens vruchtwater mee, mijn hele broek was nat. Ik schaamde me kapot, moest nog best een eindje lopen voor ik weer thuis was. Daarna ging alles heel snel, ik moest bevallen in het ziekenhuis omdat ik nog net niet op 37 weken zwangerschap zat; maar de verloskundigen en artsen in het Slotervaart van Amsterdam hebben me er door gesleept. Enne vriendlief ook natuurlijk. Wat een ervaring zeg! Ik wens jou heel veel sterkte met de bevalling en natuurlijk heel veel knuffeltijd daarna, geniet er lekker van!

angeliekie

Berichten: 214
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 11:47


je bent altijd nieuw ,je laatste hinnik was altijd het vriendelijkst. Je laatste kroel was altijd het warmst. Je laatste beweging het sierlijkst.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 15:22

Gefeliciteerd! Op de 11-11..... Ben ik ook jarig!
Je hebt een mooie zoon, met een zeer leuke naam!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 16:39

Wat een lieverd !
Hoe was de bevalling?

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 16:58

Gefeliciteerd!! ik ben ook op 11-11 geboren Haha! super datum

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 17:15

Van Harte gefeliciteerd nog met jullie zoon.
mooi manneke om te zien en een erg leuke naam.
Gaat het allemaal goed met jullie, kun je wennen aan de gebroken nachten?

angeliekie

Berichten: 214
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 20:50

het gaat heel goed met ons, Justin hoort er al helemaal bij
en wat betreft de nachten... hij komt nog wel om eten, maar gebroken ben ik er niet van hoor... het is voor een goed doel

je bent altijd nieuw ,je laatste hinnik was altijd het vriendelijkst. Je laatste kroel was altijd het warmst. Je laatste beweging het sierlijkst.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:21

Gefeliciteerd!!!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:31

Gefeliciteerd! Ik ga even een 'nieuwe mama' smilie voor je regelen!

Ik heb even je site bekeken, en de foto's wat een schat van een kereltje zeg, en ook zo'n leuke naam!
Veel plezier en succes nog met hem Lachen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:35

Mooi kereltje hoor!! Hartelijk gefeliciteerd!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 15:14

Wat een lieverd! Hartelijk gefeliciteerd Lachen Moet er ook voor jou maar snel een mama smile voor je geregeld worden he!

"What we call human nature, is actually human habit.."

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 15:20

wat een mooi kindje heb je zeg, gefeliciteerd! Lachen

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Sani

Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 16:13

Gefeliciteerd!!!! wat een cute kindje hoor!!!! mooie naam:D

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 23:22

gefeliciteerd hoor leuk kindje en mooie naam mijn achter neefje heet ook zo

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 02:09

Proficiat ! Geniet van je kleine ventje !

Nu ik nog.... nog 4 weekjes.....

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 11:06

gefeliciteerd!!!! leuke naam joh Haha!

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 11:58

Gefeliciteerd!!! Idd leuke naam Knipoog
Grappig ventje is het hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ontherun, QuintyKelly en 39 bezoekers