apaloosa sportdag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 22:20

hoi allemaal,

had ik nou al iets verteld van de apaloosa sportdag?? Verward ik dacht het wel, maar ik kan het nergens meer vinden Verward nou anders vertel ik het nog een keer.

martha (confetti) en ik moesten rijden met tjibbe en confetti. Eerst moest martha met tjibbe dressuren in de LI, daar was ze 3e en 4e mee. Met tjibbe was ze ook 2e met het springen, en dat voor de eerste keer!! hij had af en toe wel een paar hele rare sprongen, dat mag martha zelf uitleggen *LOL* zij heeft hem tenslotte gereden. met confetti was ze ook nog eens 1e en 2e in de MII dressuur. Ik reed ook nog op allebei de paarden in de B dressuur, ik had confetti alleen op vrijdag gereden, hij is eigenlijk van martha. het ging heel goed Party!! , zo goed dat we 1e en 2e waren!!! Tong uitsteken
Met tjibbe was ik 3e en 4e Pling .

Zo dat was het weer, en als er wel al een topic over was, dan heb ik het gewoon niet meer gezien Frusty .

gr linda Lachen

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 22:40

goed zeg!!!
arme beesies 4 proeven op een dag en die arme tjibbe meost ook nog springen, haha.
Zo zie je maarw eer sommige paarden hebben WEL conditie, haha

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 22:53

en moe waren ze niet hoor!!!! de dag erop liep tjibbe zo weer een bosrit van 1.5 uur en moe, neeeee hoor!!! Ik had ze trouwens ook niet meer echt lang losgereden, 10 min was genoeg. *LOL*

gr linda Lachen