Twee en half uur tussen proeven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
1metjePaard

Berichten: 389
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Alphen (nb)

Twee en half uur tussen proeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 12:59

As zondag doe ik dus mee aan een selectie wedstrijd voor de kringkampioenschappen. Zit er twee en half uur tussen mijn proefjes. Als ik met de trailer zou gaan zou ik mijn paardje tussen door op de trailer zetten maar ik ga onder de man.
Wat zouden jullie doen?:

1. Tussen de proeven terug naar huis zodat ze een kleine anderhalf uur in haar eigen stal kan staan (op en neer rijden dus, 20 min heen en 20 min terug)
2. Vragen of ik haar daar tussen de proeven in een box kan plaatsen of ergens tussen touwtjes kan vast zetten.
3. Eraf gaan en aan de hand vasthoudend buiten staan in de hoop dat het droog is en blijf (wel met deken uiteraard).

Er is mij gezegd dat bellen om andere starttijden geen zin heeft.

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 13:14

Ik zou allereerst vragen of je haar daar in een box zou mogen plaatsen en anders zou ik tussendoor nog even teruggaan naar haar eigen stal. Anderhalf uur is toch een hele tijd om vast te houden (en volgens mij hadden ze het weekend ook regen voorspeld) en dan kun je zelf ook nog even wat anders doen..

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 13:16

Vragen of ze daar in de tussentijd op stal kan staan, en anders heen en weer naar huis.

Maar als je een trailer hebt, zou ik gewoon met de trailer gaan, hoeft ze ook niet in een onbekende stal te staan, en wel zo gemakkelijk .

1metjePaard

Berichten: 389
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Alphen (nb)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 14:50

grandeur schreef:
Maar als je een trailer hebt, zou ik gewoon met de trailer gaan, hoeft ze ook niet in een onbekende stal te staan, en wel zo gemakkelijk .


Had ik maar een trailer dan was ik gelijk met trailer gegaan maar helaas..

Ik heb inmiddels toch maar een bericht ingesproken bij de KHNS Zuid-Holland in de hoop dat ze mij terug bellen. Wie weet kan er wat geregeld worden. En anders wordt het inderdaad toch maar of daar in een stal plaatsen of op en neer naar mijn eigenstal, ideaal is anders maarja..

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 16:24

Kan je dr daar niet gewoon vastzetten?Meestal kan dat gewoon en dus hoef je dr ook niet heen en weer te rijden en ook niet in een onbekende stal te zetten.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132054
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:03

'k Zou meteen even bellen om te informeren of het mogelijk is om een box te huren.
Als dat niet kan, hebben ze misschien wel een plaatsje voor je waar je je paard een paar uurtjes neer mag zetten.
Op en neer naar huis rijden lijkt me niet ideaal

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:51

Kun je niet toch proberen om een trailer te regelen?