arme Lisa.......:

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-01 15:12

Hallo allemaal,
eer-gisteren avond (30 oktober) ging ik naar Lisa toe, ik zadelde haal op, en wouw gaan rijden, ik voelde dat lisa best wild was, omdat ik die dag daarvoor niet op haar gereden had (doet ze namelijk altijd) ik wouw haar eerst even gaan longeren maar nergens een longeer touw, ik was ook nog eens mij cap vergeten te pakken, dus vroeg ik aan Simone (een meisje daar): wil je ff Lisa vast houden dan gaa ik mijn cap halen, ze antwoorde daarop: ow, mag ik dna ondertussen op Lisa rijden?
ik vond dat wel goed, en zei tegen iemand anders wie ik tegen kwam : hopelijk valt ze er niet af, grinnik grinnik! (eigenlijk dom dat ik haar erop liet, maarja)
Ik kwam terug, zag ik daar Lisa schrikken van de schaduwen (o o wat is ze toch ene schijterd) ze draaide om met haar borst tegen de onderste balk van de bak aan botsen, heel die balk eruit...dus en Simone (wie erop zat) had ff pijn aan der been want had klem gezeten, tsja!. ik ging snel naar lisa...wat kon mij simone op dit moment schelen...ze zei snel: o o ..au..nou ja..eigenlijk...het doet niet zo'n pijn...ik liep met lisa naar binnen om goed tekijken of ze iets had, en ja, ze had een hele diepe wond op haar borst, ik roepte de eigennaar van de stalling (en ook van lisa) en hij zei: oe! dat is wel diep ff kijken of er gene splinter in zit...nee niks.. spijt hem maar ff goed af en houd de wond koud, dat deed ik...het ws best ene diepe en grote wond...en ze had bestwel pijp lijkt mij...ik had haar afgespoten, ik ging ff een rondje stappen (niet erop zitten) en ik keek of ze moeilijk lief, maar dat ielt gelukkig mee, daarna spoot de eigenaar er iets op (weet niet was) uit een spuitbus....ik zette haar op stal..die wond beviel me niet, ik ging er ff naar kijken..ik zag dar er een punt in de wond zat...een splinter, ik liet het de andere zien maar hun hielden vol dat het niks was..ok ..oke..ik ging naar huis toen even later, en een man zei: ik zal dalijk wel ff vragen of er nog iets gedaan moet worden of opgespoten moet worden, of dat de vearts moet komen, oke...en ik ging naar huis...ik vin dt allemala best zielig dus gaa ik vanavond kijken hoe het met lisa is, jullie horen nog van me

=xxxxx= Renée


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 15:17

dat is niet zo best dan
waar had ze die wond? op haar borst? aah jeetje hopelijk komt ze er snel bovenop..
en dat dat meisje je je niks kan schelen op dat moment is aan de ene kant begrijpelijk maar aan de andere kant moet je wel wat begrip tonen hoor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-01 15:25

ja snap ik........daarna heb ik ook gezegt: sorry dat ik net snel met lisa bezig was enz.....heb je pijn, nee? mooooooooooi

=xxx= Renée

love_femke
Berichten: 1
Geregistreerd: 29-10-01
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 16:27

hoi renee
dat was eng he ? femke schrok er ook van ik was best wel bang op dat moment tja je zag echt dat lisa pijn had ! Verdrietig maar gelukkig was renee in de buurt die haar veel Lovers liefde Lovers schonk en haar gerust maakte Pling
en ik Extreme duivel haate Extreme duivel simone echt op dat moment.

Haha! xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Haha!
~~~~~NIKKI~~ Party!! ~~PRISCA~~~~~

heey paardengekkies alles goed ? met mij uitstekend !
mijn paardje femke is een hele lieve e-pony 3 jaar en heb ik ingereden
big xxxxxxx NiKkI

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 16:34

sterkte !!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-01 17:02

thanx !! en nikki...das waar ik haatte haar ook toen.....

renee


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 21:48

Citaat:
Op 2001-11-01 16:02, schreef Renee_vd:
thanx !! en nikki...das waar ik haatte haar ook toen.....

renee


Waarom haten jullie haar zij kon er toch niks aan doen... Frusty

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 22:46

ja daar dnek ik ooka l bij na coco, zij heeft tog nix gedaan???
Lisa dee het zelf en jullie geven haar de schuld, SCHAAM JE!!!! Frusty Lips are sealed Extreme duivel }> Boos!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 06:11

Vind jullie redenering toch vreemd over dat meisje wat op Lisa zat.
Eerst laat je iemand op een pony rijden die zo gek is als een deur, en daarna, als het misgaat "haat" je haar omdat het niet goed ging.
Dat vind ik niet normaal hoor. het meisje had (zwaar) gewond kunnen raken.
Dan hoor je als eerste naar het meisje te gaan kijken ipv naar het paard, het is tenslotte min of meer jouw schuld dat het mis ging.
Verder zou ik gelijk de veearts erbij gehaald hebben als het zo'n diepe wond was, daar zou ik niet zelf mee gaan rommelen.

Goedgekeurd onderschrift :)

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 16:08

ik ben het er zwaar mee eens Billy!!!
Dat meisje had idd zwaar gewond kunnen raken.
Renee ik neem aan dat jij wel wist dat ze schrikkerig is en dan zou IK haar waarschuwen van: je mage r wel op maar ze kans chrikkerig zijn dus PAS OP!
nou ja..

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 23:37

sorry dat ik zo laat weer reageer maar ik wouw nog ff zeggen: ik liep dus naar lisa en simone(dat meisje) toe, simone zei: met mij gaat alles kei goed hoor kijk maar ff naar lisa of daar iets mee is, eigenlijk vind ik het stom van mezelf dat ik zei: ik haatte haar, maar dat deed ik niet, want inderdaad was het lisa's schuld...simone had alleen ene kleine blauwe plek, en lisaá wond moet waarschijnlijk hehecht wordne want nu: naar 1 week bleod het nog steeds.........

renee

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:43

lekker stel zijn jullie.Je kan dat meisie toch niet de schuld geven als je huurpony schrikt? Dat meisie zegt toch niet "schrik maar paard,haal je borst maar open" Scheve mond\ sorry hoor Lips are sealed

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 01:06

Als die wond nu nog gehecht moet worden ben je mooi te laat Boos!
Een wond moet nl binnen een bepaalde tijd, ik meen 6 of 8 uur gehecht worden, anders lukt het niet meer.Anders moeten ze verse wondranden maken, dus de wond een stukje uitsnijden om toch nog te kunnen hechten. En dan heb je weer het probleem dat het vaak niet goed meer past en veel meer tijd nodig heeft om dicht te groeien. Frusty

Goedgekeurd onderschrift :)

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 12:13

hmpf nie zo slim lijkt me dat maar ik ga me er verder niet mee bemoeien anders komt er weer ruzie en weer een slotje... zou zonde zijn
nouw ja wel sterkte he

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, Lanoca, Wopkebrok en 15 bezoekers