Vreemd: Z2 HC starten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Vreemd: Z2 HC starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 08:02

Ik vroeg me af of het vreemd is om HC Z2 te gaan starten?

Het klinkt wel raar, maar ik ben er meer dan een jaar uitgeweest en aangezien ik gigantisch veel wedstrijdstress heb, leeft bij mij de gedachte om de eerste keer HC te starten, zodat er eigenlijk niets op het spel staat.
Zou dit eigenlijk wel mogen in de Z2?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 08:24

waarom niet. Ik heb het reglement zo niet hier, maar uit mijn hoofd is het zoiets als "je mag niet in een hogere klasse HC starten dan je startgerechtigd bent".
Gewoon als je dat zelf een prettiger gevoel vindt, anderzijds moet je je afvragen wat er nu op het spel staat als je gewoon officieel start. Verliespunt krijg je toch niet (lijkt me voor jou ook absoluut onmogelijk), en verder kan er toch niets gebeuren?

super joh, ik zal voor je duimen Haha!
Ps hoe is het met je oog?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 08:34

gewoon doen hoor!Muis Schröder start hier in de buurt ook regelmatig HC in het Z2(en meldt zich dan alsnog af zag ik laatst staan) maar er zijn er wel meer die HC starten in het Z2

waarom niet?
als het voor je eigen gevoel fijner is om HC te starten dan doe je dt toch gewoon!
of neem at Bachbloesem therapie mee, zag laatst op wedstrijd een meisje dat met 2 pony's moest starten, en als degene die voor haar moest de rign in ging kwam haar moeder naar haar toe en gaf haar wat druppels daarvan, werd ze rustig

later stond die moeder te vertellen dat als t meisje moest springen, die moeder ook een flink aantal van die druppeltjes nam Knipoog

maar gewoon HC starten hoor, kan best!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 10:26

Ik zie niet in waarom dat raar zou zijn Verward

Heb er ook nog nooit bij nagedacht als ik iemand HC zag staan in het Z2 of Z-springen Mensen zullen er wel een reden voor hebben en meestal is dat terugkomen na een lange tijd er tussen uit Knipoog

En al vind iemand het raar, als jij je er maar goed bijvoelt toch Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:37

*Blond*

Wat is HC eigenlijk?

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:39

Hors Concours

buiten mededinging dus


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:39

Je mag HC starten in de klasse waarin je startgerechtigd bent. Er zit me vaag iets van bij dat je max 3x HC mag starten in een klasse als combinatie?

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:45

Je kunt het altijd doen.
Maar probeer een proef ook voor jezelf te relativeren. Er hang überhaupt niets vanaf.
Veel succes in ieder geval.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 12:03

Als jij denkt dat je er goed aan doet dan moet je het gewoon doen het mag dus geen probleem...

...Dreaming with my eye's wide open...

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 15:06

Katja schreef:
Maar probeer een proef ook voor jezelf te relativeren. Er hang überhaupt niets vanaf.


Het is idd van de zotte dat ik nog steeds zo gestresst ben, terwijl ik zelf jurylid ben en toch prima moet kunnen relativeren. Knipoog
Ik weet immers dat het gevoel toch anders kan zijn dan het gezicht.
Maar toch ... op het moment dat ik de ring in moet gaat er een duiveltje op mijn schouder zitten die mij helemaal blokkeert

Eerst maar eens naar de clinic sportpsychologie van Pipo

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:13

Hmmmm, persoonlijk lijkt het me zonde, want stel je nou eens gewoon voor dat het WEL lekker gaat..............

Probeer te analyseren, waarom er voor jouw gevoel niets op het spel staat als je HC start?

Voor mijn gevoel is er alleen maar een nadeel..............als je je plaatst dan telt het niet Haha! Haha! Haha!

Oh ja nog een nadeel.....als je een winstpunt rijdt, telt het niet eens mee.

Alle moeite voor niks Boos!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 15:26

fabienne schreef:
Alle moeite voor niks Boos!


Ach, dan stel je je daar ook van tevoren op in. Ik weet dan waar ik sta en als ik in de ring aan rijden toe kom, is me dat eigenlijk veel meer waard dan wp en/of prijzen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:28

Fitzroy"]
[quote="Katja schreef:
Maar probeer een proef ook voor jezelf te relativeren. Er hang überhaupt niets vanaf.


Het is idd van de zotte dat ik nog steeds zo gestresst ben, terwijl ik zelf jurylid ben en toch prima moet kunnen relativeren. Knipoog
Ik weet immers dat het gevoel toch anders kan zijn dan het gezicht.
Maar toch ... op het moment dat ik de ring in moet gaat er een duiveltje op mijn schouder zitten die mij helemaal blokkeert

Eerst maar eens naar de clinic sportpsychologie van Pipo
[/quote]

ach dat hebben zommige mensen nu eenmaal, ik heb ook altijd de zenuwen...
ik heb trouwens ook eerst 1x HC Z (springen) gestart, ik moest toch even kijken of we het aankonden! Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 16:53

Fitzroy"]
[quote="fabienne schreef:
Alle moeite voor niks Boos!


Ik weet dan waar ik sta en als ik in de ring aan rijden toe kom, is me dat eigenlijk veel meer waard dan wp en/of prijzen.
[/quote]

Maar stel dat het een combinatie wordt....

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 20:07

Dan hangt het echt niet op 1 wedstrijd vast Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 00:31

Gewoon lekker een keer HC starten, als jij je daar lekkerder bij voelt! Zeker als je in het bezit bent van een geldige startkaart, zou het geen probleem moeten zijn.. (er hangt me inderdaad iets van max. 3x bij, maar wie registreert dat??)

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 14:09

Renske20 schreef:
gewoon doen hoor!Muis Schröder start hier in de buurt ook regelmatig HC in het Z2(en meldt zich dan alsnog af zag ik laatst staan)


je bedoelt Muis Schreuder?dochter van Marion Schreuder(instructrice op het NHB Deurne)

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 16:01

Gewoon doen Leontine! Lachen

Als jij je er prettig bij voelt om eerst eens te kijken hoe hij aanvoelt in de ring, waarom niet? Maar als ik je zo hoor de laatste tijd over Fitz moet dat vast wel goedkomen Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 17:26

Naz schreef:
Gewoon doen Leontine! Lachen

Als jij je er prettig bij voelt om eerst eens te kijken hoe hij aanvoelt in de ring, waarom niet? Maar als ik je zo hoor de laatste tijd over Fitz moet dat vast wel goedkomen Lachen


Idd, als jij je daar prettiger bij voelt en minder zenuwachtig bent moet je dat gewoon doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Melzazu, OmgiliBot en 13 bezoekers