We gaan...Naar een nieuwe stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

We gaan...Naar een nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 21:16

Naar een nieuwe stal OK dan!

Het is al een hele tijd gedram bij ons op stal... Er loopt daar een altijd zeurende *** rond waar iedereen helemaal gek van word en maar ons comanderen terwijl die zelf geen hout uit voert Boos! Het ging weer een tijdje goed. Maar afgelopen week hebben we weer problemen gehad Dus we hebben de knoop door gehakt we gaan weg *LOL* Eindelijk, had veel eerder moeten gebeuren Paardrijden doe je voor je hobby en dat was het gewoon niet meer ik ging met tegenzin naar spike toe Niet omdat ik spike niet lief vind maar gewoon omdat ik geen zin meer in het gedram had... Maar gelukkig konden we ergens anders terecht met betere omstandigheden Haha! Zaterdag gaan we verhuizen t is niet zo heel ver weg.. Maar ik ben wel heel blij Schijnheilig We hebben daar mooie binnen stallen er word gevoert en uitgemest elke dag behalve zondag. Hele mooie rijbak + verlichting... zo veel hooi als je maar wilt longeerbakje. Kantinetje enorm veel weiland en nog t beste van al weinig tot geen gezeur OK dan!

Ik kan weer lekker slapen kan haast niet wachten tot zaterdag en er komen natuurlijk foto's Tong uitsteken

Groetjes een blije IK!!

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 00:10

Nou, heel veel succes met verhuizen zaterdag en dan ook heel erg veel plezier op je nieuwe stal! Ik ben blij dat ik me reuze thuis voel op mijn stal en hoop dat jij dat ook zal voelen straks!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 01:16

dat klinkt goed!
veel succes met de verhuizing!

LindaVelingsJarig

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 01:22

Succes op je nieuwe stal OK dan!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 08:00

veeeeeeeel succes met je nieuwe stal, ik hoop dat je het super naar je zin hebt Haha!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 12:07

Eindelijk!!! zorg maar goed voor Spike dan is hij vast snel gewend in zijn nieuwe huis en zijn baasje ook. Het is een hele stap voor haar ze vind het erg moeilijk. Hopelijk vinden jullie allemaal snel je draai.
En nu kun je lekker vaak langs komen bij mij Lachen hihi leuk hoor!ik kom zondag meteen even kijken met Droopy!

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 22:03

Diana_Mabel schreef:
Eindelijk!!! zorg maar goed voor Spike dan is hij vast snel gewend in zijn nieuwe huis en zijn baasje ook. Het is een hele stap voor haar ze vind het erg moeilijk. Hopelijk vinden jullie allemaal snel je draai.
En nu kun je lekker vaak langs komen bij mij Lachen hihi leuk hoor!ik kom zondag meteen even kijken met Droopy!



Ja gezelluhg!!! vin ik heel erruhg leuk kan je gelijk z'n nieuwe stekkie zien Haha! Tong uitsteken

dosator
Berichten: 225
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 22:14

heel goed van je dat je de knoop door gehakt hebt,
ook wij hebben eerst op een andere stal gestaan en eigenlijk vanaf dag 1 had ik al iets van hmm hier hoor ik niet thuis IK WIL TERUG en na precies een week had ik mijn partner ook zover om terug te gaan
En nu!!!!!!!
Wij staan op een geweldige en gezellige stal en hoop voor je dat jij ook op een hele gezellige stal komt te staan

heel veel succes