nieuwe lami-cell caps?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

nieuwe lami-cell caps?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 19:38

omdat de site van lami-cell het nooit doet Boos! ...

wie heeft ervaring met de nieuwze caps van lami-cell? (die lijken een beetje op de GPA's) en hoeveel kosten ze?


nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 19:45

ok ik heb na zoeken toch iets gevonden...

Lami-cell Professional Helmet
EN-1384 goedgekeurde veiligheidshelm. Prijs € 85,00
Elegante vorm, micro suede finish, extra goede cooling en ventilatie aan de voor- en achterzijde. Luxe uitstraling.
Afbeelding

maar heeft iemand deze cap?

ik twijfel tussen deze, de harry's horse cap en de swing pro, ik wil dus (zoals veel mensen denk ik Lachen ) een veilige cap met ventilatie die geen 370 euro kost (over welke cap heb ik het hier rara Verward Bloos ) alle hulp komt goed van pas Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:32

Lamicell is eigenlijk alleen in Belgie een bekend merk, geloof ik. Ik ken hier in Nederland alleen maar de zadeldekjes van Lamicell, verder niets.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:34

Vorig jaar heb in nog een beetje gehandeld in dekens van Lamicell, die zijn echt super van kwaliteit!

Toos paardloos

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:35

wat is het adres van de site van lamicell dan?

'Paint' it 'Black'

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:40

De dekens van Lami-cell zijn súperkwaliteit (en heel mooi), de dekjes etc ook en deze caps ook. Mijn vriendin heeft er zo een gewonnen met de onderlinge wedstrijd en hij is vrij licht, vrij mooi en veilig.

Op welke site heb je die informatie dan eigenlijk gevonden?

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 23:02

Fasel schreef:
wat is het adres van de site van lamicell dan?


"normaal" http://www.rglamicell.com
dit staat in de hippo en da Cap enzo (belgische magazine's) maar hij is nooit bereikbaar

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 23:03

angelke schreef:
De dekens van Lami-cell zijn súperkwaliteit (en heel mooi), de dekjes etc ook en deze caps ook. Mijn vriendin heeft er zo een gewonnen met de onderlinge wedstrijd en hij is vrij licht, vrij mooi en veilig.

Op welke site heb je die informatie dan eigenlijk gevonden?


bedankt voor de reactie! Ik vind de kwaliteit van lami-cell ook heel goed! Ik ga kijken voor nieuwe peesbeschermers en strijklappen van lami-cell (duiken plots overal op) en heb zo'n super dik vierkant dekje ervan , echt heel goed... neemt het zweet op, blijft op z'n plaats liggen, je hebt geen gel nodig en hij verslijt maaar niet Lachen

hier heb ik het gevonden...
http://www.dekroo.nl/shop/veiligheidshelmen.html
Laatst bijgewerkt door nathalieke op 17-12-03 23:07, in het totaal 2 keer bewerkt


nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 23:04

Tessebes schreef:
Lamicell is eigenlijk alleen in Belgie een bekend merk, geloof ik. Ik ken hier in Nederland alleen maar de zadeldekjes van Lamicell, verder niets.


wel dat dacht ik al, want Harry's horse is niet echt bekend in België maar ik zou hem via internet kunnen bestellen... Hij is goedkoper dan de lami-cell cap maar is hij ook veilig en mooi? (de foto's zijn altijd zo wazig)

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 09:51

nathalieke"]
[quote="angelke schreef:
De dekens van Lami-cell zijn súperkwaliteit (en heel mooi), de dekjes etc ook en deze caps ook. Mijn vriendin heeft er zo een gewonnen met de onderlinge wedstrijd en hij is vrij licht, vrij mooi en veilig.

Op welke site heb je die informatie dan eigenlijk gevonden?


bedankt voor de reactie! Ik vind de kwaliteit van lami-cell ook heel goed! Ik ga kijken voor nieuwe peesbeschermers en strijklappen van lami-cell (duiken plots overal op) en heb zo'n super dik vierkant dekje ervan , echt heel goed... neemt het zweet op, blijft op z'n plaats liggen, je hebt geen gel nodig en hij verslijt maaar niet Lachen

hier heb ik het gevonden...
http://www.dekroo.nl/shop/veiligheidshelmen.html
[/quote]

Die peesbeschermers en strijklappen zijn hier al lang opgedoken hoor Haha!.

En je vraag of hij veilig en mooi is: Er staat een veiligheidsmerk in, dus dat zal wel, en mooi is hij ook .

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 09:55

nathalieke"]
[quote="Tessebes schreef:
Lamicell is eigenlijk alleen in Belgie een bekend merk, geloof ik. Ik ken hier in Nederland alleen maar de zadeldekjes van Lamicell, verder niets.


wel dat dacht ik al, want Harry's horse is niet echt bekend in België maar ik zou hem via internet kunnen bestellen... Hij is goedkoper dan de lami-cell cap maar is hij ook veilig en mooi? (de foto's zijn altijd zo wazig)
[/quote]

Op die foto van die Lamicell cap zie je ook niet echt veel. Ik heb die Harry's Horse cap gepast, maar ik vond het erg wennen. Hij zat prima, maar ik vond dat ding aan de voorkant er zo plastikerig uit zien.
Harry's Horse is volgens mij hetzelfde als Kavalkade, kennen jullie dat wel?

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 10:41

Tessebes"]
[quote="nathalieke"][quote="Tessebes schreef:
Lamicell is eigenlijk alleen in Belgie een bekend merk, geloof ik. Ik ken hier in Nederland alleen maar de zadeldekjes van Lamicell, verder niets.


wel dat dacht ik al, want Harry's horse is niet echt bekend in België maar ik zou hem via internet kunnen bestellen... Hij is goedkoper dan de lami-cell cap maar is hij ook veilig en mooi? (de foto's zijn altijd zo wazig)
[/quote]

Op die foto van die Lamicell cap zie je ook niet echt veel. Ik heb die Harry's Horse cap gepast, maar ik vond het erg wennen. Hij zat prima, maar ik vond dat ding aan de voorkant er zo plastikerig uit zien.
Harry's Horse is volgens mij hetzelfde als Kavalkade, kennen jullie dat wel?
[/quote]

ik vind als ik zo de (onduidelijke) foto's zie dat de cap van Harry's horse mooier is omdat die verluchtingsstreep bij die van Lami-cell zo ver doorloopt. Maar de vorm van de Harry's horse caps vind ik dan weer niet zo mooi. die van pikeur vindek echt wel mooi maar zoveel geld heb ik er niet voor over... je betaalt 150 euro voor het merk alleen
heb er wel eens borstels en hoofdstellen van gezien(van Kavalkade). Is Harry's horse niet zo'n goedkoper merk met middenklasse spullen?

in de Loesdau (Duitsland) catalogus zag ik een swing pro staan en die vindek ook wel mooi. En in decathlon verkopen ze ook zo'n cap uit hetzelfde materiaal die er ook wel mooi uitziet.

ik zal even een overzichtje in elkaar flansen van de caps waartussen ik twijfel Lachen

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 10:57

decathlon cap:
Usage
Entraînement et compétition.
Composition
: polystyrène expansé.

protège nuque mousse
coque ABS
calotin polystyrène expansé
visière flexible
prijs:76,49
(501,74 FRF)

Afbeelding
Lami-cell cap:

Lami-cell Professional Helmet
EN-1384 goedgekeurde veiligheidshelm. Prijs € 85,00
Elegante vorm, micro suede finish, extra goede cooling en ventilatie aan de voor- en achterzijde. Luxe uitstraling.
Afbeelding

Harry's Horse Pro Plus:
Nieuw is deze supermoderne veiligheidshelm, met ABS-schaal en uiteraard CE-goedgekeurd. De buitenzijde is bekleed met Chamude, een ultra-microfiber suède, vuil- en vochtafstotend. De binnenzijde is gemaakt van COOLPLUS, dit materiaal is beroemd om zijn temperatuur- en vochtregulerende eigenschappen. Het captuigje sluit perfect aan op de achterzijde van het hoofd. Dit is van belang voor de pasorm en geboden veiligheid, en zit erg comfortabel. Het titaniumkleurig voorpaneel herbergt een aantal ventilatieopeningen die de helm aan de binnenzijde voorzien van verse lucht. Dit systeem bevordert het draagcomfort, en zorgt voor een snelle afvoer van transpiratievocht.
prijs: Euro59,99 (op the gallop , kdenk dat hij op deze site het goedkoopst is)
Afbeelding

Reithelm 'Swing Pro',
der luftig-leichte, formvollendete Sicherheitsreithelm, der allen Anforderungen entspricht! Geprüft und getestet nach der gültigen Europanorm DIN/EN 1384, durch die exclusive SLIMFIT®-Passform optimal für jede Kopfform, mit passgenauem Nackenpolster für einen rutschfesten Sitz, durch den EASY LOCK®-Verschluss schnell und leicht zu öffnen, mit flexiblem Schirm, das 'Air Ventilations System' sorgt für ein konstant ausgeglichenes, luftiges Klima mit extra flachem Ventilknopf, das AWA COOL®-Innenfutter garantiert einen hautfreundlichen, angenehmen Tragekomfort, mit edlem MICRO-TRICOT®-Bezug, Farben: anthrazit-schwarz, blau (blau erst ab Gr. 54!), Gr. 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60

Prijs: 79.95 EUR
[img]ftp://a211898:clairhout160@users.pandora.be/swing_pro.JPG[/img]
(niet letten op de prijs dit is uit de oude loesdau catalogus)

GPA

geen uitleg nodig
Afbeelding
prijs: 244 EURO

Afbeelding
prijs: 309 EURO

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:57

Ik heb peesbeschermers van Lamicell en die zijn echt wel tof in 't babyblauw, en ze hebben ze ook nog in babyrose en bordeau

. . .
. . .
. . .

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 12:28

Hij is wel stoer die cap!
Maar ben voorlopig geen nieuwe nodig.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 12:47

Ik heb een Swing Pro, er zitten niet van die ventilatiebanen in zoals bij een Casco, ik neem aan dat je die bedoelt? Ik heb deze in België gekocht, en ben 'm nog niet in Nederland tegengekomen... Ik vind het een fijne cap, hij is vrij licht, maar niet zo licht als een Casco, waar ik me erg onveilig mee voel. Goede pasvorm, ik zweet er niet mee, ik heb het er ook niet extreem warm mee, zoals ik bij de Horka-veiligheidscaps heb, die ook weer erg zwaar zijn.

Wat wil je nog meer weten over deze cap?

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 19:46

Maya schreef:
Ik heb een Swing Pro, er zitten niet van die ventilatiebanen in zoals bij een Casco, ik neem aan dat je die bedoelt? Ik heb deze in België gekocht, en ben 'm nog niet in Nederland tegengekomen... Ik vind het een fijne cap, hij is vrij licht, maar niet zo licht als een Casco, waar ik me erg onveilig mee voel. Goede pasvorm, ik zweet er niet mee, ik heb het er ook niet extreem warm mee, zoals ik bij de Horka-veiligheidscaps heb, die ook weer erg zwaar zijn.

Wat wil je nog meer weten over deze cap?


bedankt! ik vind die eigenlijk ook moi, ik weet echt niet welke ik moet nemen. ik denk dat ik gewoon eens naar ruitersweelde ga (de winkel in m'n stad) en kijken welke ze hebben. die cap van Harry's horse lijkt me ook goed maar ik vrees dat ze dit in België niet zullen hebben

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:49

Is de Casco Duell niet iets voor jou?
Die heeft weliswaar niet het model van de GPA, maar is wel eleganter dan al die andere paddestoelen.
Ik vind het iig een heel fijn dingetje, ik voel niet eens dat ik 'em opheb als ik ermee rijd!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 23:28

Rieja schreef:
Is de Casco Duell niet iets voor jou?
Die heeft weliswaar niet het model van de GPA, maar is wel eleganter dan al die andere paddestoelen.
Ik vind het iig een heel fijn dingetje, ik voel niet eens dat ik 'em opheb als ik ermee rijd!


je hebt mijn aandacht! *LOL* kga snel eens kijken als ik er iets over vind op internet

...

kheb een foto gevonden en eigenlijk is het mijn ding niet ik vind hem niet echt mooi , maar toch bedankt voor de hulp! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 4 bezoekers