Wie kan er vlechten bij mij zetten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Wie kan er vlechten bij mij zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 22:48

Aangezien mijn advertentie op ea is verwijderd probeer ik het hier nog maar even..

Wie kan mijn haar vlechten met nephaar??

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]


IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:07


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 08:59

Ik kan het wel, maar Delft is wat ver weg voor mij Scheve mond
Laat het wel door iemand doen die het al eerder gedaan heeft, anders zit eht gauw te strak of te los.
Te strak: je loop 24/7 met knallende koppijn.
Te los: je verliest ze overal...

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 09:08

Mijn vriendin kan wel vlechten, heel goed en snel ook, maar of ze het met nep haar kan weet ik niet, ik zal eens vragen Lachen

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 10:16

ALs je dat wilt doen heel graag........

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 16:35

Weet je al iets?? wil ze zooo graag

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:57

Ze komt straks online ik zal het d'r vragen.. Knipoog

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:40

Ik kan het zelf ook.. kan het ook bij mezelf.. doe het alleen niet voor niks en delft is ook wel een eindje weg.. Dus hoe dat eventueel zou moeten.. kweet trouwens niet jhoe lang je haar is.. Bent er ook wel een tijdje mee bezig.. (uurtje of 10) maar dan blijft het wel 4 tot 6 weken zitten..

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 22:44

Sorry Moossie ze is helaas niet online geweest..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 22:47

Hoeveel wil je ervoor betalen? Wat wil je erin hebben?
Ik heb laatst bij mijn zusje dreads gezet en daar was in 4 uur mee bezig, en dat is bijna 20 weken blijven zitten. Af en toe moet je er een opnieuw invlechten maar dat is normaal.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 00:42

Sorane schreef:
Hoeveel wil je ervoor betalen? Wat wil je erin hebben?
Ik heb laatst bij mijn zusje dreads gezet en daar was in 4 uur mee bezig, en dat is bijna 20 weken blijven zitten. Af en toe moet je er een opnieuw invlechten maar dat is normaal.


Eeeh hoeveel wil je er voor hebben???

Hoe zet je de dreads? (hangt mijn eigen haar er dan tussen??) Ik ben nl erg bang dat het dan gaat klitten eronder

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 00:43

MirZam schreef:
Ik kan het zelf ook.. kan het ook bij mezelf.. doe het alleen niet voor niks en delft is ook wel een eindje weg.. Dus hoe dat eventueel zou moeten.. kweet trouwens niet jhoe lang je haar is.. Bent er ook wel een tijdje mee bezig.. (uurtje of 10) maar dan blijft het wel 4 tot 6 weken zitten..


Joh! Met nephaar ertussen?
Mijn haar is ongeveer 4 cm boven mijn bhbandje......
Ben benieuwd..En wat wil je ervoor hebben?? (incl. haar)

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 08:37

Euhm hoveel ik ervoot wil hebben.. dat is nogal wat.. ligt er ook aan wat voor haar je wil.. ik kan het doen dat ik de onderknat afbrand.. dat is ander haar en ook goed koper haar dan kan ik et doen voor 80 euro.. als je onderaan een stukje wil dta nog los hangt dan wordt et 30 euro duurder..
dat zijn de prijzen die ik normaal vraag hoor..
Ligt er ook een beetje aan wie waarheen gaat jij naar mij of ik naar jou anders kost dat ok allemaal weer. en wat voor haar jij zelf hebt..
Dus ik hoor het wel of het te duur is of niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 10:51

moossie"]
[quote="Sorane schreef:
Hoeveel wil je ervoor betalen? Wat wil je erin hebben?
Ik heb laatst bij mijn zusje dreads gezet en daar was in 4 uur mee bezig, en dat is bijna 20 weken blijven zitten. Af en toe moet je er een opnieuw invlechten maar dat is normaal.


Eeeh hoeveel wil je er voor hebben???

Hoe zet je de dreads? (hangt mijn eigen haar er dan tussen??) Ik ben nl erg bang dat het dan gaat klitten eronder
[/quote]

Het ligt een beetje aan wat je wilt. Wil je echt kwaliteit haar, dan ben je ongeveer 1.50 per streng kwijt. Meestal gaan er rond de 150 in, dus reken maar uit. Dan heb je wel het spul dat ze bij de kapper ook gebruiken, dus niet die zwartemarkt zooi die na 1 keer wassen pluist...

Hoe ik ze zet?

De dread (of het vlechtje) vouw je dubbel, zodat er bovenin een lusje ontstaat, in dat lusje zit een plukje van je eigen haar. Dat vlecht ik een heel kleinstukje mee (ongeveer 1.5cm) en dan zet ik het vast met een heel sterk touwtje. Je kunt je eigen haar er prima onder kammer, klitten ontstaan dus niet.
Het is wel een klus om je haar uit te kammen.

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 13:34

ik heb je ge-pbt over iemand die t bij mij al jaren doet, en ze zit nog in delft ook.

succes!

ps haren kan je kopen in den haag to de haagse mart bij Amerifirst

zie ook www.amerifirst-cosmetics.com

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 13:48

Carolinef schreef:
ik heb je ge-pbt over iemand die t bij mij al jaren doet, en ze zit nog in delft ook.

succes!

ps haren kan je kopen in den haag to de haagse mart bij Amerifirst

zie ook www.amerifirst-cosmetics.com


Dat is geen goede kwaliteit hoor!! Je moet daar echt voor naar de groothandel.. Je bent wat duurder uit maar je hebt er veel meer aan.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 13:54

Van dreads heb ik geen verstand maar vlechtjes heb ik wel gehad. Voor het haar kreeg ik een adresje en daar haalde ik het haar voor 3,95 (nog in guldens) per pakje. Uiteindelijk zijn er nog geen zes pakjes ingegaan geloof ik.

Dat is dus wel heel wat goedkoper dan met dreads zo te horen!
Kwaliteit was goed ik heb er geen problemen mee gehad. Het meisje dat het bij mij heeft gezet deed het ook al haar hele leven (kwam zelf uit ghana dus is er mee opgegroeid).
Ging supersnel en helemaal naar tevredenheid.
Ik heb later nog bij veel mensen een veel minder resultaat gezien dus wat je ook gaat doen ik zou heel kritisch zijn over wie je het laat doen. Het is altijd fijn als je een voorbeeld kan zien (in mijn geval heb ik dus gewoon iemand aangesproken in de supermarkt en gevraagd bij wie zij het had laten doen hahaha)

Nou in ieder geval veel succes ermee en vast veel plezier met het resultaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 14:03

kaj schreef:
Van dreads heb ik geen verstand maar vlechtjes heb ik wel gehad. Voor het haar kreeg ik een adresje en daar haalde ik het haar voor 3,95 (nog in guldens) per pakje. Uiteindelijk zijn er nog geen zes pakjes ingegaan geloof ik.

Dat is dus wel heel wat goedkoper dan met dreads zo te horen!
Kwaliteit was goed ik heb er geen problemen mee gehad. Het meisje dat het bij mij heeft gezet deed het ook al haar hele leven (kwam zelf uit ghana dus is er mee opgegroeid).
Ging supersnel en helemaal naar tevredenheid.
Ik heb later nog bij veel mensen een veel minder resultaat gezien dus wat je ook gaat doen ik zou heel kritisch zijn over wie je het laat doen. Het is altijd fijn als je een voorbeeld kan zien (in mijn geval heb ik dus gewoon iemand aangesproken in de supermarkt en gevraagd bij wie zij het had laten doen hahaha)

Nou in ieder geval veel succes ermee en vast veel plezier met het resultaat!


Tja smaken verschillen, maar ik werk liever alleen met kwaliteitspulletjes. De goedkopere vlechtjes gaan vaak sneller pluizen en liggen er daarom ook wat sneller uit.
Maar zoals ik al zeg smaken verschillen, en het is ook maar net wat je wilt.
Wil je het voor 4 weekjes dan kun je makkelijk vlechtjes van de marktnemen, wil je het wat langer dan kun je beter de duuredere nemen.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 14:26

Nou het was geen kwestie van smaken verschillen hoor!

De persoon die het bij mij heeft gedaan gaf mij het adres waar ik dat spul kon gaan halen. Was helemaal geen slechte kwaliteit maar volgens haar was het juist doordat het tegenwoordig zo in is, dat je heel veel te dure adresjes had. Het was een soort van buitenlands winkeltje met van alles op dat gebied. Ook volgens die man in de winkel was dat spul perfect voor de vlechtjes.
Ik heb het uiteindelijk na zeven/acht weken eruit gehaald omdat ik er genoeg van had maar het zat nog super!

Er is geeneen vlechtje uitgegaan in die tijd hoor en pluizen deed het ook niet echt.

Dat spul wat jij gebruikt zal best wel goed zijn hoor daar wil ik niets van zeggen!
Ik vond het alleen zo duur in verhouding tot wat ik heb betaald!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 14:29

Belachelijke prijzen noemen jullie!
SORRY!
Maar je hebt zo'n 4 pakken haar nodig en dat kost zo'n 3 euro per pak!
Dat gaat dus 12 euro kosten voor het haar, en dan 5 euro aan elastiekjes, dan ben je dus 17 euro kwijt, als je nogsteeds vlechtjes wil, heb ik wel een paar adressen voor je waar je het voor 35 euro kan laten doen Knipoog

gewoon geen onderschrift :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 14:32

kaj schreef:
Nou het was geen kwestie van smaken verschillen hoor!

De persoon die het bij mij heeft gedaan gaf mij het adres waar ik dat spul kon gaan halen. Was helemaal geen slechte kwaliteit maar volgens haar was het juist doordat het tegenwoordig zo in is, dat je heel veel te dure adresjes had. Het was een soort van buitenlands winkeltje met van alles op dat gebied. Ook volgens die man in de winkel was dat spul perfect voor de vlechtjes.
Ik heb het uiteindelijk na zeven/acht weken eruit gehaald omdat ik er genoeg van had maar het zat nog super!

Er is geeneen vlechtje uitgegaan in die tijd hoor en pluizen deed het ook niet echt.

Dat spul wat jij gebruikt zal best wel goed zijn hoor daar wil ik niets van zeggen!
Ik vond het alleen zo duur in verhouding tot wat ik heb betaald!


Ik haal het nu al bijna 10 jaar bij dezelfde groothandel. (een groothandel in proffesionele kappers spullen). Ik heb in al die tijd al verschillende merken en dus ook kwaliteiten gehad. Ik kan alleen uit ervaring zeggen dat het goedkope spul negen van de tien keer erg slecht is.
Ik zeg niet dat alles wat goedkoper is meteen troep is, maar vaak is het wel het geval helaas.
Maar het is waar je zelf voor kiest.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:35

Dan heb ik misschien wel geluk gehad hoor dat zou kunnen maar het was in ieder geval super!

Maar ja vlechten is ook anders dan dreads dus misschien dat het ook wel alleen geschikt was voor vlechten.
Tja ik heb er zelf geen verstand van dus vandaar dat ik me toen heb laten adviseren.
Maar goed we gaan aardig offtopic inmiddels Knipoog

Ik twijfel er verder niet aan dat je goed spul gebruikt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:37

kaj schreef:
Dan heb ik misschien wel geluk gehad hoor dat zou kunnen maar het was in ieder geval super!

Maar ja vlechten is ook anders dan dreads dus misschien dat het ook wel alleen geschikt was voor vlechten.
Tja ik heb er zelf geen verstand van dus vandaar dat ik me toen heb laten adviseren.
Maar goed we gaan aardig offtopic inmiddels Knipoog

Ik twijfel er verder niet aan dat je goed spul gebruikt!


Dreads is een heel ander materiaal dan de vlechtjes.
Maar het is goed dat je je hebt laten adviseren!!! Wat voor kleur had je?

En inderdaad laten we maar weer ontopic gaan Bloos

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 15:42

Voor vlechtjes kan je best de goedkoopste troep gebruiken die er is....dat maakt toch niks uit, het word vanzelf bij elkaar gehouden!
Dreads is idd een ander verhaal!
Dat is ook gelijk een stukkkie duurder Knipoog

gewoon geen onderschrift :D

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 15:46

frostwood schreef:
Belachelijke prijzen noemen jullie!
SORRY!
Maar je hebt zo'n 4 pakken haar nodig en dat kost zo'n 3 euro per pak!
Dat gaat dus 12 euro kosten voor het haar, en dan 5 euro aan elastiekjes, dan ben je dus 17 euro kwijt, als je nogsteeds vlechtjes wil, heb ik wel een paar adressen voor je waar je het voor 35 euro kan laten doen Knipoog


vertel Haha!

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]