Heeeeerlijk gereden vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Heeeeerlijk gereden vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 20:49

Zaterdag een clinic van Tyrza gehad, die ons flink aan het werk heeft gezet. De dag erna alleen gestapt om haar soepel te houden en gister mocht ze dan lekker buitenspelen, maar vandaag weer echt gereden.
Nou, het ging heerlijk!! Ze stond op scherp en was in het begin heel fris, maar we hebben zo heerlijk gedraafd, geen gerace en lekker ontspannen Wel hoorde ze bij de grote deur steeds wat spannends, net als Pliva, maar ze werd er niet rennerig van en daardoor kon ik heerlijk zitten. Lekker gevoel is dat, als ze eindelijk loopt zoals jij het wil, denk zeker dat de clinic daar aan bijgedragen heeft. Hoop dat we het rijden zo voort kunnen zetten



Kendra

Berichten: 8728
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 21:01

He, lekker voor je! Vind het nog steeds jammer dat ik je niet heb zien rijden. Nou ja, komt nog wel een keer.
Je moet trouwens wel je onderschrift even weghalen, ik dacht, al weeer een Haha! ??

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 21:32

Welk onderschrift Schijnheilig Knipoog
Wil een evt volgende keer graag weer meedoen, dus wie weet kunnen we elkaar dan zien rijden

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 22:29

dat is pas een fijn gevoel he..om echt weer tevreden van je paard af te stappen...waar was dat precies die clinic??is dat van tyrza van bokt??
wat hebben jullie precies allemaal gedaan??
en wanneer kan je aan een clinic meedoen??
groetjes esther

NIET DOOR GEWELD EN KRACHT MAAR MET GEDULD EN ZACHT WORD RESULTAAT VERKREGEN......!!!!

Kendra

Berichten: 8728
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 00:01

Cody schreef:
Welk onderschrift Schijnheilig Knipoog
Wil een evt volgende keer graag weer meedoen, dus wie weet kunnen we elkaar dan zien rijden

Toen ik het schreef, dacht ik al..als ze het nu weghaalt ben ik hier het Blond

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 08:14

ja dta is zeker een fijn gevoel ja.....je zou der doodknuffelen dat je zo gelukkig bent Haha!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 09:07

Heerlijk is dat he? Wel fijn dat je wat aan de clinic gehad hebt, maar toen ik de vorige keer keek zag het er ook zeer leerzaam uit
Nu nog een foto Marije Knipoog *LOL*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 10:08

foto's! leuk dat het zo lekker gaat,ik zou zaterdag ook bij tyrza rijden, zijn ze vergeten de bak te reseveren

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:02

Super!
Jullie komen er nog wel, zal je zien en beleven dat bij de volgende clinic niet alleen de eigenaar in katzwijn ligt van jullie talent Haha!

Dus je word nu echt dressuurliefhebber, of lokken de lange wegen van de endurance nog sterker?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:32

Fijn dat het zo goed gaat tussen jullie! Ik wacht met smart op een enorme serie actiefoto's!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 12:03

Zal binnenkort eens vragen of iemand wat foto's wil maken, maarreuh ik zet er wel een disclaimer onder dat een goed gevoel tijdens het rijden en het werkelijke resultaat nog wel eens kan verschillen hoor Schijnheilig Haha!
Enneuh Dees, dat weet ik niet *LOL* Maar het helpt wel, zo'n paard
's Winters is dressuurrijden leuk gezien de binnenbak, maar in de zomer trekt het bos toch wel weer denk ik Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Jannie79 en 121 bezoekers