Verzorgpony overleden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 22:13

hoi vandaag hoorde ik dat een van mijn vorige verorgpony's is overleden . ik en mijn vriendin hebben het er erg moelijk mee. het was echt een schat van een pony en pas 9 jaar oud. het was een stevige fjord van 1.50 hoog. hij was kreupel (zwaar kreupel aan 3 benen) maar heeft de hele zomer lekker op het land gelopen om te genieten van zijn laatste zomer. afgelopen winter was heel gezellig met hem. en we missen hem nu al. het was een schat van een pony en iedereen kon erop rijden. vond ie allemaal best. hij was van marianne scherps en zat dus in een showteam. dit is een foto:

Afbeelding

het is de derde van links (de fjord) ik wil hiermee dat ik lester heel erg zal missen en nooit zal vergeten. Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen Huilen

[edit:BartVB]Titel[/edit]

_________________
I love you 1 day
I love you 1 week
I love you 1 month
I love you 1 year
_____________________+
I love you 4-ever
this is 4 Lucky

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-11-01 15:22 ]</font>


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:15

Jeetje, wat erg voor je! Sterkte... Verdrietig

Liefs Joleen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:17

nou dat is ook balen
ook al zon poedersuikerbericht zeg
Huilen ik wens je heel veel sterkte gelukkig heeft hij nog even goed kunnen genieten
een mooie fjord

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:22

baleh hey
kweet hoe je je voeld Verdrietig
sterkte

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:32

oh vreselijk veel sterkte meisie ik weet niet wat ik zeggen moet maar ik leef met je mee Huilen Verdrietig

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

superdoos

Berichten: 24
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:45

heel veel sterkte, het ergste wat je kunt overkomen als je van paarden houd...
groetjes Esther Verdrietig

Die van jouw is leuk maar mijn paard Nina blijft het leukste!En de paarden van mijn vriendinnen (Iwan Rowan en Goliath) natuurlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:58

Is lester dood???????????????????????????? ahhhhhhh wat sneu die ken ik!!!!!! dat was zoeen sheet ! wat erg!!!!!!

jé sterkte en wens marianne ook sterkte van mij (debora van rydar)!!!

oliebol zeg! wat erg!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 23:01

he????? Lester dood????
Ik heb hem van de zomer nog gezien bij marjan!!!!! Toen liet ze hem ook nog gewoon liggen enzo, en was ie echt niet kreupel (dit was in mei ofzo)

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-01 22:00

ja lester is echt dood en steef ja ze hadden het besloten nadat de hengsten waren gecastreerd. da was begin mei. en toen liep hij al kreupel. ik hoorde het en d8 al van K*T. maar nadat ik daar weg ging zeiden ze dat hij zou blijven leven maar das dus niet zo. helaas. nu loopt er weer een geweldig paardje minder op de wereld. Huilen ik moet steeds janken als ik foto's zie. hij was zo geweldig............

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 22:04

Echt sneu voor je zeg, veel sterkte! Lijkt me idd een errug lieve fjord Verdrietig

ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 22:46

M'n superfjord is niet meer. Ik wist het al een poosje van de eigenaresse, maar het blijft erg.
Lester rust zacht........

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 21:26

ahhhhh jeetje . ik ken lester ook heel goed. en marianne ook. ik zal haar wel ff bellen. wat ontzettend rot voor jullie. maar beter voor lester. sterkte. xxx lonneke

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 21:43

Wat ik mij nou afvraag is hoe komt zo een jong beest van 9 nou kreupel? Waaraan is hij overleden?
Nou meid in iedergeval heeeeel veeeeel sterkte

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 21:47

elk paard kan kreupel worden heeft nix met de leeftijd te maken (niet veel athans) kan getrapt zijn enzovoorts

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 21:52

Sneu zeg, gecondoleerd! Verdrietig
Marianne staat trouwens ook in de Hart voor Dieren van deze maand.

ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 21:59

De reden zijn diverse problemen aan diverse benen. Hij had achter artrose, een wazig probleem aan zijn voorbeen, hij had daar een bokkepootje, mogelijk heeft dat een negatieve invloed gehad omdat er waarschijnlijk ook een erfelijkskwestie in meedeed. Bovendien heeft hij in het verleden een ongeluk gehad, waarbij er een en ander is misgegaan in zijn achterhand, in hoeverre dit met zijn huidige problemen te maken heeft weet ik niet en Marianne en Gerrie dacht ik ook niet.
Al met al een trieste zaak, Lester had naam en faam bij vele shows, en niet zonder reden!

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 18:29

jeh zeg gecondeoleerd. meer weet ik hier ook niet opte zeggen. ik moet er niet aan denken om zo je paard te verliezen. ik weet wat artose is m'n moeder heeft het in haar handen en ze kan ze ook niet goed meer buigen. dat had hij dus ook.

jongenslover

Berichten: 18
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 19:17

heel veel sterkte!!
knuffel peggy Huilen Huilen Huilen Huilen

I LOVE MIJN BOYFRIEND FOR EVER!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Tara_13 en 116 bezoekers