Paard met Ludduvuddu :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Paard met Ludduvuddu :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 11:00

Acherm, Imker heeft Ludduvuddu Haha! ... Vandaag ga ik Vienna oppikken, dus Sun is gister weer huiswaarts gekeerd.
Im wil nu niet eten en loopt de hele tijd maar te hinikken en heen en weer te rennen in de wei. Hij zal zo wel helemaal hees gehinnikt zijn. Mijn arme ventje.... Verdrietig

Nu komt er ook nog bij dat ik sinds gister strontverkouden ben, en het liefst nog dieper onder de wol wil kruipen, dan ik al deed, maar ik moet vandaag op missie: Vienna halen en Paardenmelk kopen tegen de Pfeiffer. OK dan!

Voor mijn arme scheet zal ik me over mijn beroerdheid heen zetten en op wereldreis gaan. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 11:19

Succes meid!
Im heeft straks weer rust!!
Enne, je weet wat mama Nina heeft gezegd hè? Knipoog Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 11:21

Ja, mams, ik zal rustig aan doen!

Lief dat je zo bezorgd om me bent: KUSSSS! Lovers

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 14:25

he wie of wat is vienne, ben erg benieuwd. Hopelijk kan imker aan zijn nieuwe maatje wennen.
en beterschap...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 19:23

Vienna is Imkers nieuwe maatje. Ze is een Welshje van 22 jaar en echt een dotje. Voskleurig, met witte voetjes en een kolletje en een streepje op haar neus.

Ze is inmiddels bij mij aangekomen (liep prachtig de trailer op, alsof ze iedere week erop ging.
Ik heb haar papieren en zegengeld meegekregen en had voor de melkerij wat zakken lucerne meegenomen, waar ze erg blij mee waren. Ook nog snel een kuurtje paardenmelk, daarvan ga ik straks het eerste bakje opdrinken (is diepgevroren).

Vienna staat nu gezellig bij Imker op stal, want ze was vreselijk bezweet van de reis. Morgen mag ze met hem naar buiten. Het is echt lief, die twee!!! Lovers

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:32

aah Immiedimme ludduvuddu Ach gut
Maar wel fijn dat Vienna en Immie goed met elkaar over weg kunnen.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 02:02

paardenmelk tegen pfeiffer? helpt dat? Anna-Jelly hier op Bokt (en stalgenootje) heeft ook pfeiffer namelijk!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 07:58

aaahhhhhhhhhh arme imker, ludduvuddu, aaaahhhhhhhhhh geef hem maar een aai over zijn bol en jij rustig aan en opknappen anders blijf je ziekkies

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 10:37

Pellie schreef:
paardenmelk tegen pfeiffer? helpt dat? Anna-Jelly hier op Bokt (en stalgenootje) heeft ook pfeiffer namelijk!


Ja, het schijnt te helpen tegen de symptomen die de vermoeidheid veroorzaken.
Gister heb ik mijn eerste portie op en het smaakt eigenlijk niet eens echt verkeerd... Bloos!

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:39

imker schreef:
Vienna is Imkers nieuwe maatje. Ze is een Welshje van 22 jaar en echt een dotje. Voskleurig, met witte voetjes en een kolletje en een streepje op haar neus.

Ze is inmiddels bij mij aangekomen (liep prachtig de trailer op, alsof ze iedere week erop ging.
Ik heb haar papieren en zegengeld meegekregen en had voor de melkerij wat zakken lucerne meegenomen, waar ze erg blij mee waren. Ook nog snel een kuurtje paardenmelk, daarvan ga ik straks het eerste bakje opdrinken (is diepgevroren).

Vienna staat nu gezellig bij Imker op stal, want ze was vreselijk bezweet van de reis. Morgen mag ze met hem naar buiten. Het is echt lief, die twee!!! Lovers



Ik dacht dat er geen ander paard bij mocht komen van je vriend???
Heel raar dit allemaal!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:43

Oef... Durf ik dat te drinken??
Waar haal je dat en is dat duur?
Ik zit nu al 4 maand met pfeiffer en echt beter word het niet Boos!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 12:16

Je kan het bij paardenmelkerijen halen (in het noorden zitten er vast ook wel) en het kost hier €55,- per kuur van een maand.