Wie heeft hun profielwerkstuk al terug?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Wie heeft hun profielwerkstuk al terug?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 17:30

Wie nu in het eindexamenjaar zit (of is blijven zitten in de 4e of 5e) van de Havo of Vwo heeft nu waarschijnlijk ook een profielwerkstuk gemaakt.

Wij hebben hem nu terug gekregen met een beoordeling.
We hebben een 8,7!!!!!!!!!!!!!!!! Maar we krijg en er helaas geen cijfer voor maar een beoordeling dus staat er op mijn eindexamen gewoon een G op.
Wij hebben het over mitochondriale stofwisselingsziekten gedaan Haha!

Hebben jullie het al terug gehad en waarover hebben jullie het gedaan en hoe was jullie beoordeling?

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:33

Wij moeten het deze week inleveren en ik heb maandag alles doorgestuurd, dus nu moet een iemand het nog allemaal bundelen en morgen inleveren.
Wij hebben lenen & terug betalen (wiB2)

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:39

Wij hebben hem nog niet terug, maar hij is wel al nagekeken en we hebben zeer waarschijnlijk ook een Goed! Lachen Maar hij moest nog wat dingetjes nakijken dus niet 100% zeker. (maar zeer waarschijnlijk dus wel Tong uitsteken)
Wij hadden hem over Amnesty International!

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:40

Wij zijn druk bezig. We moeten hem 30 januari inleveren. Ons profielwerkstuk gaat over bosbeleving! Ik ben net terug van een vier uur durende enquete in ´s Graveland. Nog vier keer vier uur enqueteren en onze enquete is afgerond. Dus maar hopen dat het nog een beetje mooi weer blijft!

Van vallen leer je opstaan...!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 18:33

Ik moet hem samen met Miranda ( Lachenikkuh:) ) in januari onze eerste versie inleveren en ergens in februari de uiteindelijke versie.

we hebben het over hoe kanker ontstaat (bij dna enzo) onder het mom van biologie

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:00

Terug? Wij hoeven de voorlopige versie pas eind januari in te leveren, maar goed ook gezien wat er nu aan gedaan hebben (niet veel) Clown

Wij hebben het over DROP! Cool Welke stoffen erin voorkomen en wat het effect daarvan is op het lichaam, erg koel onderwerp (combinatie van vakken Sk1 en Bio1,2 )

En wij krijgen er ook geen cijfer voor, alleen een onvoldoende of een voldoende. Maar aangezien het voldoende moet zijn om mee te mogen doen aan het examen, geven de leraren niet zo snel een O Lachen.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:01

Steffi schreef:
Wij hebben hem nog niet terug, maar hij is wel al nagekeken en we hebben zeer waarschijnlijk ook een Goed! Lachen Maar hij moest nog wat dingetjes nakijken dus niet 100% zeker. (maar zeer waarschijnlijk dus wel Tong uitsteken)
Wij hadden hem over Amnesty International!


die Goed was alleen voor de presentatie schat Tong uitsteken
moeten nog een presentatie doen en die telt ook mee Lachen

ik doe het dus oa. samen met stef Knipoog

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:04

Alleen voor het verslag bedoel je Tong uitsteken

Dat klopt, presentatie telt ook nog mee maar die is pas in Januari ergens Haha!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:09

Ik moet hem de maandag na de kerstvakantie inleveren. Ik doe het over kunstvervalsers.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:11

Ik moet het pas inleveren op 1 Februari. Maar die datum is snel dichtbij. Ik doe het over HYPP en OLWS.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 19:16

waarom mogen jullie hem allemaal zolaat (of wij vroeg Tong uitsteken) inleveren?

Wij moesten heb op 28 november inleveren en dan konden de leraren het nakijken en dan kun je het weer verbeteren en dan in februarie moest het officieel ingeleverd worden maar dat hoeven wij dus niet dus die van ons is helemaal klaar!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:31

hmz ik heb geen idee

wat ik trouwens wel weet is dat bij ons op school, elke begeleider maximaal 2 "werkstukken" in mag leveren om vervolgens die als leukste/origineelste te laten kiezen en bij deze wordt dan een prijs uitgereikt met de diploma uitreiking (scheelt: die hele prijs scheelt mij en miranda geen zak, dus hoeven we niet extra ons best te doen Tong uitsteken )

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:32

Ik moest hem ook pas januari/februari inleveren, ik hou hem over tornado's ik ben het spuugzat, ***werkstuk. Moet het helaas alleen doen, maakt het er ook niet beter op.

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:15

Wat goed zeg!!!
Wij moeten hem ook pas in januari/februari inleveren. Het gaat bij ons over de Bombardementen op burgerdoelen in Rotterdam en Dresden in de 2e wereldoorlog.
Succes allemaal!

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 21:03

Wij krijgen geen cijfer volgens mij, alleen een goed, voldoende, onvoldoende. Maar volgens mij duurt het nog wel ff voordat we m terugkrijgen, ze gaan hem eerst uitgebreid lezen, en daarna lezen andere leraren het ook nog.
Ons onderwerp was bedrijfsimago.

[o]

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 21:12

Wij hoeven hem ook pas na de kerstvakantie in te leveren. En dan definitieve datum eind maart ofzo geloof ik, weet niet precies. Of eind februari, zoiets.

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 21:23

Sectorwerkstuk bah...
Vrijdag moet ik mijn presentatie voor mn mentor doen.In januarie,op de opendag, moet ik hem voor punt doen.
Niet goed is misschien geen diploma.
Ik doe hem over KWPN hengst Nimmerdor.

Brabantse Fries ;)

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 22:06

waarom zo vroeg al ingeleverd ???

Wij moeten morgen presenteren + inleveren !!! . Of zijn wij nu laat. Wanneer we ons punt krijgen weet ik echt niet.
Hoop alleen dat het goed is want een jongen bij mij uit de groep is nu al meer als 3 weken ziek Stoom uit je oren

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie