Boktcaps update...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 14:07

Nou de eerste betaling zijn binnen wel geteld 3 stuks hihi. Het begin is er.

Ik krijg zoals verwacht een hoop afmeldingen ivm met de verzendkosten. PLEASE regel wat ipv afzeggen want ik heb opzich ruim gerekend maar als ik er minder dan 95 overhoud schieten Brooke en Hieke erbij in.

Ik hoop al het geld voor 15 november binnen te hebben zijn er mensen die NA 15 november pas betalen (over onderweg is) laat me dat PLEASE even weten via PB. Ik ga er dan hard aan trekken om ze voor 16 december klaar te hebben. Waarom er is dan een wedstrijd op ZH waar een aantal bokkers aanwezig zullen zijn (Prakkie, Nimber enz....).

Ik zie een aantal topics verschijnen over de verzending. Mensen die ervoor gekozen hebben het te laten versturen adviseer ik om toch nog wat te regelen want het verzenden is een dure en lastige grap.

Als er mensen zijn die ze naar een centrale adres verzonden (per post) willen hebben. Laat het me dan zo snel mogelijk weten. Er is een kans dat als er meer dan 3 caps in een doos moeten ik grotere doos moet aanschaffen.

Prijzen:
Cap zonder verzending per post fl. 22,50 (per stuk)

Cap met verzending per post fl. 32,50 (per stuk)
2de cap per post verzenden Fl. 22,50 (per stuk)

Er zijn er maar 2 die er meer dan 2 hebben besteld en die komen het geloof ik ook ophalen?.

Lovers .

Voor de nieuwe bokkers en mensen die nog niet besteld hebben. Jullie kunnen gewoon betalen graag dan wel Boktnaam en kleur cap en aantal vermelden.



_________________
Ik ben NIET verslaafd aan bokt helemaal NIET hoor.

Ik haat Apeldoorners die een rode pet willen Lachen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-11-01 13:09 ]</font>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 16:03

Pff nu moet ik nog uitvinden hoe ik geld over kan maken.. ja ik weet het, blonT Schijnheilig Maar goed, je hebt het zo snel mogelijk. Schijnheilig

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 16:56

Oke je hebt 2 manieren:

Je gaat naar het postkantoor en je laat daar het geld storten op mijn rekening. Zorg wel dat ze een omschrijving meegeven want dat wil nog wel eens misgaan.

Ja en nu deel 2:
Via een overschrijving formulier van je bank. Voor bank naar postbank hef je niet speciaal in te vullen.

Duidelijk zo ??
Sorry ben een beetje ondeugend vandaag pffffffff. Extreme duivel .

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 17:03

kan ik hem dan bij jou ophalen?
ik woon in nieuwegein

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 17:17

Vragen graag via PB. Ja marloes voor de Nieuwegein is het heel makkelijk gelukkig Lovers .

Hallo ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld in iedereen??? Mensen geven zich op en iedere dag ontvangen ik PB´s met afmeldingen voornamelijk het excuus dat het te duur is Boos!. Ik steek ik heel veel tijd in en zo nog meer tijd om te zorgen dat het allemaal aankomt bij de mensen Boos!.

Had dan gelezen we zouden het tussen de Fl. 25,00 en fl. 35,00 houden. We zitten er zelfs onder (zonder verzending)???

Als we straks onder de 95 caps zitten hebben we echt een probleem ? Boos!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 17:24

Ben het er helemaal mee eens, minder dan 25 piek... en nog een boktmeet erbij... Ga ik Nimber eindelijk meeten (of al eerder)...

Ik kom ook: NU ALLEMAAL BESTELLEN, want dat is natuurlijk DE reden, vooral omdat ik binnen nu en (on)afzienbare tijd beroemd ben...

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 17:27

Ik denk niet dat iedereen beseft dat bokt geen vereniging of iets dergelijks is die het zich kan veroorloven uitgaven te doen van de clubkas of dingen op voorraad te houden. Het is allemaal "vrijwilligerswerk" en gebeurt op eigen kosten, eigen risico en in eigen tijd. Misschien moeten we toch maar een vereniging oprichten en iedereen voor lidmaatschap laten betalen?

EN MENSEN: HOE MEER MENSEN AFHAKEN, HOE DUURDER DIE PETJES WORDEN!!!

Sorry, moest even schreeuwen. Het valt mij ook enorm tegen van de afhakers. Iedereen had voor het opgeven kunnen lezen (stond nota bene in hetzelfde formulier!) dat de prijs tussen 25 en 35 gulden uit zou komen. Ik ga nog een keer schreeuwen:

EN HIER DOEN WE HET OOK VOOR!!!

Afbeelding

KOM OP JONGENS!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 17:57

Betaling is inmiddels onderweg, en ik wil alle petjes voor omgeving Alphen aan den Rijn/Leiden/Gouda/A'dam wel ophalen, kan ik die maffe Pris eens in het wild gaan bekijken *LOL* !

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 18:13

Je bent echt welkom hoor Sonja ik zal zorgen dat Leys vooooool met energie zit Haha! .

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 18:47

malle babbe chrystal gek en ik betalen in totaal F77.50 (vanaf 1 rekening van ons) en dan kunnen ze samen opgestuurd worden naar een van ons....we regelen het zo snel mogelijk, 3 november heb ik mijn geld namelijk weer binnen...
groetjes liselot

(ps, van welke rekening het komt en waar het naartoe gestuurd moet worden laat ik nog wel weten okee?)

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 20:52

Ik snap niet dat mensen er maar een bestellen Verward Je hebt er een nodig voor netjes Schijnheilig eentje voor bij de paarden en eentje in het reserve, voor als die andere in de was zijn. Dat maakt drie stuks, dat is toch niet zo vreemd.
Kom op mensen, wie A zegt moet ook B zeggen, er is tevoren duidelijk gezegt wat het ging kosten en daar heeft Prisca zich aan gehouden, dus zijn jullie nu gehouden aan je bestelling.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 20:54

ja ik hoop dat nim of natie m mee kan nemen op 16 dec, maar dat moeten we denk ik nog maar even afspreken. zolang ik dat niet weet betaal ik nog even niet, maar als ik dr meer over weet komt mijn geld er ook aan hoor!!!!!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 20:59

malein wil m de 16e ook wel meenemen die gaat namelijk ook op excursie naar ZH Haha!
en geld word over gemaakt ASAP

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 21:01

ok dan kan malein dus ook (please) mijnes meenemen dus ik ga zo snel mogelijk geld overmaken hoor pris!!! diel????
marjo geweldig!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 21:08

je kan toch ook méér overmaken, en als je m dan toch ophaalt geld terugvragen?
WEet niet of Pris dat leuk vind, maar goet.... (jemig, dacht dat vind met dt was, en toen tikte ik goet, ipv goed)...

En ja, ik woon zo dichtbij, ik kan m lopend (eeeeeeeh) nog wel ophalen...

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 00:55

mams heeft vanavond t geld overgemaakt dus ik is heppie mijn rooie cap komt in mijn bezit Haha!

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 01:29

Ik heb net voor het eerst betaald via internet bankieren, ik hoop dat het gelukt is. Jullie zijn dus eigenlijk proefkonijn... Ben wel nieuwschierig of het goed gegaan is, maar zal morgen nog effe kijken of het nog niet terug is gekomen Lachen . Hopelijk krijg je niet teveel afzeggingen, het is wel geinig vind ik, die petjes.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 08:23

Ik ga mijn caps en die van Cayes ophalen bij Prisca, dus mensen uit onze omgeving (Hilversum-Soest) die willen dat ik hun cap ook meeneem moeten dat even zeggen. Maken we samen wel een afspraak over hoe de cap bij jou komt.

Prisca....krijg je nu al wat meer betalingen binnen? Hoop het wel, want men wist duidelijk hoeveel de cap zou gaan kosten!!

Groetjes Monique

_________________
Verbeter de wereld en begin bij jezelf!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Monnik op 2001-11-02 07:24 ]</font>

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 09:10

mijn muntjes zijn inmiddels onderweg en Sjuimpje neemt mijn petje mee Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 10:27

Ik heb gister niet mijn Girotel gecheckt maar aan mijn PB box is te merken dat het nu beter gaat Lovers .

Krijg zelfs extra donaties binnen voor Brooke THANKS allemaal Lovers.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 12:10

Wees niet bang, ik haak niet af!
Vanavond maak ik geld over!
Ik wil een Bokt petjuh!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 12:34

Van jouw had ik niet anders verwacht Pinky Schijnheilig anders is opeens je stalletje leeg. Oeps geen pinky meer Haha! .

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 12:42

Citaat:
Op 2001-11-01 19:52, schreef ikke:
Ik snap niet dat mensen er maar een bestellen Verward Je hebt er een nodig voor netjes Schijnheilig eentje voor bij de paarden en eentje in het reserve, voor als die andere in de was zijn. Dat maakt drie stuks, dat is toch niet zo vreemd.
Kom op mensen, wie A zegt moet ook B zeggen, er is tevoren duidelijk gezegt wat het ging kosten en daar heeft Prisca zich aan gehouden, dus zijn jullie nu gehouden aan je bestelling.



nu voel ik mij aangevallen, terwijl ik meteen braaf gedaan heb wat ik al die tijd heb toegezegd:
ik heb 1 petje besteld en meteen de eerste dag de overschrijving naar de bank gedaan!
Ik vind het idd ronduit l*u*l*l*i*g dat mensen eerst iets bestellen, en als het dan puntje bij paaltje komt (en de prijs is nota bene nog lager dan voorspeld), dat ze dan afhaken!!

SChandalig!!!!

sorry dat ik geen 2 petjes bestel, maar ik ben helemaal geen petjes-mens, en heb geen cent over, maar belofte makt schuld in mijn ogen en uiteraard wil ik natuurlijk wel een BOKT-petje!!!

Pris: succes ermee, hoop dat we het gaan halen! en als het uiteindelijk op 1 petje aankomt, dan mag je me strikken voor die laatste hoor!!!! (maar dan ook echt wanneer het op één petje aankomt, Haha! )

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 12:48

Goed voorstel, Tender! Schrijf mij dan maar vast op voor de een na laatste... als ie zwart is dan he? Haha!

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 13:18

Kan iemand mijn petje meenemen ? Ik ben op dit moment niet zo mobiel na mijn operatie.

Ik kom uit hoofddorp. Als het niet lukt maak ik gewoon geld over voor het verzenden.

Gr Sandra