Yippee, één winstpunt!!!! Ben nu B+8!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-01 22:36

Vanavond had ik dus weer een wedstrijd, ik verwachtte echt helemaal niks, aangezien het behoorlijk stinkmodder ging maandag. Gisteren had ik gelongeerd en een bericht gepost op Bokt.... maar ja, die is weggegooit door de fout van de server. Haha! Ik had dus gisteren gelongeerd en toen liep ze super.... hartstikke mooi. Ze liep harstikke nageeflijk en ik kreeg er weer een beetje hoop in. Vandaag had ik haar dus weer even gelongeerd voordat ik erop ging. Eens kijken hoe dat ging. Maar ja, aangezien mijn starttijd om ongeveer half zeven, kon ik het niet doen net voor het losrijden, maar ben ik tussen het longeren en losrijden effe thuis wat gaan eten. Vork
Maakt niet uit, ze liep wel weer netjes ontspannen haar rondjes te sjouwen in het weiland, dus daar was ik wel tevreden over.
Na het eten er weer op en richting de Nieuwe Heuvel gegaan. Ik had ervoor gekozen niet lang in te rijden, ook om haar een beetje te sparen, aangezien ze vorige week eigenlijk een beetje teveel gegeven had. Ze leip met losrijden best wel relaxed, ik heb behoorlijk lng en laag ingereden en ervoor gekozen om in de wedstrijd haar ook maar laag te rijden ipv haar tegen me in te werken door haar weer op te pakken, daar had ik al een poosje niet meer aan gewerkt dusse.... Ik speelde deze keer op save... *LOL*
Maar goed, ik startte dus als tweede bij een voor onze vereniging vreemde jury, dus geen verwachtingen.
Eerste proef ging naar mijn gevoel best heel redelijk. Zaten wat dingetjes in die beter konden natuurlijk, maar ze deed een redelijke middendraf voor haar doen en aan het eind van de diagonaal ging toch de hals nog iets naar beneden. Haha!
Ik had er een goed gevoel over en dat vind ik voor mijzelf altijd heel belangrijk. Ik had geen winstpunt verwacht en dat had ik ook niet. 153 punten was het eindresultaat, net tekort dus, maar wel netjes. Iedereen vond eigenlijk deze eerste proef beter gaan dan de tweede, ik zelf niet.
Maar goed, tweede proef was ik dus meer tevreden over. Ik denk dat de eerste proef beter was qua figuren ed, maar de tweede proef voelde beter aan aan Jurga. Ik was iig over de hele avond tevreden over de midendraffen, de overgangen en de galop. De galop vooral was veel meer relaxed en ze duvelde niet door mijn binnenbeen heen, dus ik kon een GROTE volte draaien haha. Haha!
Nee hoor, ik was zelf super tevreden , maar had geen winstpunten verwacht. Toch had ik voor de tweede proef 161 !!! punten, hartstikke netjes!!! Ik dus echt helemaal weer happy. Van de tweede proef was ik ook nog eerste van de twee haha, dus ik had ook nog een prijsje. Party!!
En ik mocht weer thuiskomen, want ik had het zomaar gepresteerd om mijn rijbroek én mijn zadeldekje wit te houden Verward Verward Verward terwijl ze anders altijd megazwart thuiskomen gnagna.
Favo van Bokt, mijn tante dus, had harstikke netjes twee keer 153 in de M2. Mijn nichtje startte eerste keer M1, gelijk een winstpunt... *grom* kan ik echt niet uitstaan... Die racet met gemak alle klassen door... Boos! Boos! Boos! En ik werk er hard voor en haal af en toe een seen zwaarverdiend puntje... Ach ja, we hebben niet allemaal drie keer in de week les en een makkelijke pony die altijd lopen wil....
Maar ik heb SuperJurga en wat wil ik nog meer...
Heb btw nog lopen kwijlen Kwijl bij Paddox, want Marijke startte hem in de L2. Wat is 'ie toch schitterend!!! Kwijl Kwijl Kwijl Volgend jaar mijn veulen, kan echt NIET wachten...
Nu zit ik lekker thuis achter de compu mijn verslagje te tikken voor mijn 'fans'.... Lekker wat warms uit de frituurpan te eten jammie..heb ik wel weer verdiend... dag begon minder, maar eindigde weer goed.... Clown Ik ga lekker door, ben nu B+8.... Zaterdag dus op vreemd terrein, dat wordt echt lachen, gaat echt mis... Die bak daar is echt een anti-Jurga bak met veel reclameborden en net naast de foyer daar...oops... We zien wel, we gaan er weer voor! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 22:51

Goed gedaan hoor!!!!! Knap van je, 161 is een vette winstpunt en helemaal verdiend, zeker weten.
Hou dit gevoel vast he, is heel belangrijk.

Over drie weken ga ik ook weer de ring in, *thrill*, hopelijk gaat het net zo goed.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 22:55

He! Goed man.
En die reclameborden, ach wat doen die superjurga nou? *LOL* . Ik kom haar echt eens snel irl bewonderen... Clown Succes zaterdag!

:evaw:

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 23:13

jaaaaahhhh Party!! they did it again!! Lachen Weer een winstpunt erbij en ook nog eens eerste prijs!! Je bent vaak zo somber dat het niet goed gaat, maar achteraf blijkt toch altijd weer dat het best wel meevalt en dat jullie het heel erg goed doen. Jij en je superjurga Lovers Heel veel succes zaterdag en ga er weer voor Iloon!!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 00:10

Gefeliciteerd Ilona!!
Heel goed gedaan hoor! Party!!
Ik ben trots op jullie!
En zie je nu wel dat het wel goed kan gaan?
Hou vol he!!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 09:47

Hee netjes joh, gefeliciteerd! Zie je nou wel, achter de wolken schijnt altijd de zon. Jullie zijn goed uit de dip gekomen, nu die stijgende lijn vasthouden hè! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 09:54

Wauw!! Gefeliciteerd!! Goed zeg, zie je nou wel dat je het kan samen met Jurga Party!! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 13:42

Nogmaals gefeliciteerd. Toen ik je buiten aan het inrijden zag, dacht ik. Die loopt lekker. Je zei dat ze nog wel op links vasthield, maar je kon het niet zien vond ik. Dat wil al zeggen dat je niet aan haar zat te sleuren. Ik weet het is heel verleidelijk om dat te doen, ik weet er alles van, want mijn paard zit op rechts vast.Ik probeer altijd goed contact op links te nemen, zelfs een beetje stelling naar links en dan rechts een beetje te spelen. Ik heb je jammer genoeg niet zien rijden, want ik moest zelf nog.
Fijn dat je kon voorlezen. Wel vermoeiend hoor twee proeven achter elkaar. Al het luie zweet kwam eruit *LOL* .

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 14:05

super iloon gefeliciteerd!
Wedden dat je wel de 15 punten haalt voor het vuelen der is?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 15:46

Zie je wel dat je het kan Lovers. As zondag kom ik langs dan ga ik je nog even plagen.

PS probeer eens een paar dagen voor het rijden te longeren. Dan is de rug wat losser voordat je erop gaat zitten.

Party!!

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Lielle

Berichten: 66252
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 17:43

Wat goed joh! Gefeliciteerd met je w.p. Zo zie je dat het vanzelf steeds makkelijker gaat, als we maar volhouden. Al stiekem gedacht over L1 starten?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 18:50

Joepie!!! Wat goed zeg! Je kan het wel!!!!! Party!!

Ilo en Super-Jurga Lovers

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 19:05

heeey, koel Haha! haha!! gefeliciteerd hoor!!
Nu zaterdag nog..haha. maar die bak daar valt tog best wel mee bij de burcht Verward Verward

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 20:09

Gaaaaaf!!!!!!!!

Goed zeg, gefeliciteerd hoor!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-01 07:13

Hai allemaal: ontzettend bedankt hoor!!!
Lovely: ik zal proberen dit gevoel vast te houden ja... Maar zo super liep ze helemaal niet. Het was alleen wat meer ontspannen in haar hals ofzo, dat me tevreden maakte. Haha! En ja, 161 is vette winstpunt. Eerder zat ik altijd net op 156, da's niet echt super haha. Jij heeeeeeel veel succes met je wedstrijd!!!
Sjimmy: Nou Jurga en reclameborden=feest. Vraag maar aan wat mensen van de manege haha. Daar heeft een bord me al eens een val opgeleverd. maar ik zie wel, misschien scheelt het haar nu wel niks meer, ze is een stuk opgeknapt wat enge monsters betreft.
Maarten: Nou, dat 'goed doen' valt echt mee. We halen net onze puntjes in de B nu, maar de basisproblemen blijven hetzelfde.... Gaat nog steeds niet goed.
Lautje: Ik houd wel vol hoor!
Karin: We zijn nog niet uit die dip hoor...die blijft wel hangen....
Favo: Het zag er idd goed uit, in haar aanleuning. Ik kon haar zo rijden dat het niet opviel dat ze vasthad op links haha. Daar was ik dus druk mee bezig, maar op zich liep ze lekker met inrijden. Ik zal snel weer eens op favo rijden... heb ik zo'n zin in...
Steef: Ik mag nog maar één puntje missen in alle proeven die ik nog start voor 15 op het eind. Dat haal ik dus nooit, want zaterdag ga ik echt geen winstpunt halen. En dat ik er in één proef twee haal, mag ik helemaal gaan dromen....
Prisca: Help me maar goed, ik heb het heeel hard nodig!
Lielle: Na het veulenen in mei heb ik mijn eerste keer L1 opgegeven. Ik ben er nu zelf absoluut nog niet klaar voor en Jurga ook niet, dusse...rustig aan.. Knipoog
Bettine: De bak bij de Burght hangt vol reclameborden en langs de foyer... Eng voor Jurga dus... Die si niet veel gewend, behalve voor de wagen, maar ja, daar heeft ze oogkleppen bij.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esperanza, Fly_high, JPitty, Macs, Mark0919, Mieke, Vagabondo en 39 bezoekers