Verwend kreng in de regen!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 10:36

Waaaah...DE VUURDOOP! Wat een plensbuien vandaag. Sinds ik verhuisd ben heb ik alleen nog maar vrij lekker weer gehad en dit is dus de vuurdoop: verwende dressuurprikker meets buitenbak in regenbui! Extreme duivel
Paardje was er ook niet echt blij mee. Ikke pet op, dat helpt toch wel moet ik zeggen. Maril dacht kennelijk ook: beste beentje voor, gauw klaar. Dus na half uurtje gauw de stal weer opgezocht. En nou nog twee longeren.... Misselijk Extreme duivel
Nee hoor, ik blijf het leuk vinden hier.
Imatador wordt lekker wat dikker nu, daar ben ik heel blij mee. En Marillion is nu echt gewend, want die gaat lekker lopen klieren. Eergisteren ging ie zo hard aan de kletter, na 12 rondjes rengalop, plat door de bocht (aaaaaah...straks vallen we Lips are sealed Lips are sealed ) en een voorijzer wat 3 meter door de lucht vloog, koos hij eieren voor zijn geld: vloog dwars door de omheining (lint nog...)door de struiken!!!! Ik was heel, heel, heel nijdig. Drie omheiningspalen door midden gebroken, de idioot! Gelukkig maken we toch een andere bak en godzijdank mankeerde hij niks en ik ook niet, maar toch.....af en toe heeft ie zo'n bui, gaat ie zo vanuit het niets aan de kletter en je kunt hem echt niet stoppen. Ik parkeerde hem meestal tegen de schotten, maar ja...die heb ik nu dus niet.
Na ja...bui is weer geweest, zijn we er weer een tijdje vanaf. En regen doet hem ook geen slecht, merk ik zo! Party!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 10:53

haha geweldig he het boeren leven?
Soms mis ik een binnenbak als het vriest en onweerd enzo.En als er eenden in de buitenbak zwemmen die normaal kurkdroog is dan baal ik ook wel eens. Maar over het algemeen is het geweldig.
Ik hoop dat wij heel snel wat vinden.
In de hoefslag van 18 oktober stond een leuk huisje in wilp met zwembad we waren helemaal verliefd.
helaas ligt het aan de snelweg en ligt er een groot benzinestation van de BP in het weiland.
Goed valt mee te leven maar aan de overkant van de weg de vuilstortplaats van Apeldoorn : Stinken.
Bovendien al het afval van de benzinepomp (ijsverpakking etc) lag in het weiland.
No Thanx we zoeken verder en voorlopig ben ik heel jaloers op jou Lachen

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 00:21

ja heerlijk he buitenrijden met windkracht tig en overal vallende blaadjes Haha!
Leuk dat het zo goed gaat ,Maril heeft vast nog geen *kennis * gemaakt met het schriklint... Verward
Mijn bak is er een van lint net als de rest van het weiland ,en ze hebben er een heilig ontzag voor!Dus al is ze eens verkeerd ,ik kan haar toch mooi in de hoek plaatsen Lachen
Meestal heb ik zelfs de stroom eraf }> ik hoef maar even met mijn nagels de *tik* na te doen schrikken ze al *LOL*
Dusssss

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 09:54

En Suuz, heb je al waterdichte chaps en een waterdichte jas gekocht??

Ik zat gisteren ook weer helemaal ingepakt op mijn knollie, omdat het hoosde toen ik aan het zadelen was.
Alleen toen ik ging rijden bleef het helemaal droog, dus mijn hele outfit voor niets aangetrokken!!

Die chaps van Pikeur kan ik je trouwens aanbevelen, die zijn echt heel fijn van ademend materiaal maarr wel waterdicht.

Marillie heeft het lekker in zijn bol, he?? Ach, hij trekt wel weer bij als hij het buitenleven gewend is. Haha! Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 10:03

Weet je wat ik eigenlijk het rottigste vind van rijden in dit weer? Dat alles onder de blubber zit.... Beenbeschermers, singel, paard... Blub all over the place! Frusty

En dan heb je alles afgespoeld, denk je, en dan komt er nog overal zand te voorschijn!! Frusty

Maar verder rij ik toch liever in een buitenbak dan in een binnenbak: frisse lucht! Dat heb je als je een kantoorbaan hebt en de hele dag binnenzit Haha!

Maarre: het huis bevalt wel? Mooie omgeving? Zijn de kids al een beetje gewend?