Helse zakenreis

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Helse zakenreis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 09:46

Zo, ook weer eens wat meegemaakt.

3 weken geleden kreeg ik een brechtje dat ik ergens een verkooppraatje moest gaan houden. Dat verkooppraatje was in Tel Aviv. Gezellig, mijn vrouw was het daar niet mee eens.

Alles geprobeerd om het af te zeggen, niet gelukt, dus boekte ik maar een vlucht op zondagavond. Overdag kwam nog het "heuglijke" bericht dat Saddam Hoessein gearresteerd was. Ook leuk, als die Palestijnen maar niet op grappige zelfmoordideeën komen..

Dan zoontje nog uitleggen dat hij papa pas weer op woensdagochtend ziet. Groot verdriet, Papa mocht niet weg. Dat was dus nog een hele toer.

Om 8 uur 's avonds vertrekt het vliegtuig naar Polen. Ging allemaal wat langzaam vanwege de sneeuw, we waren dus dik een half uur te laat in Warschau. Gelukkig stong het vliegtuig van El Al lekker dichtbij, dus zouden dat wel halen, we hadden nog 40 minuten.

Dat hadden we dus gedacht. 40 minuten is niet genoeg voor veiligheidscontrole, dus lieten ze ons netjes staan. Het volgende vliegtuig vertrok de volgende ochtend via Wenen naar Tel Aviv.

Hmm, we hadden dus om 9:00 een vergadering, het vliegtuig zou pas om 15:00 aankomen. Na veel vijven en zessen besloten we het maar via de telefoon te doen (8 uur aan de telefoon, leuk Verward ). De presentatie zouden we opsturen per e-mail. We meosten een nachtje doorbrengen in het transit hotel van Vliegveld Frederik Chopin..

Het hotel was niet veel. 8 kamers van 6 vierkante meter per stuk. Zelfs geen gewone telefoonaansluiting zodat we konden mailen. Ook mijn mobiele e-mail werkte niet naar behoren.

In een hoekje stond een internet PC. eerst maar geprobeerd om de ethernet kabel eruit te trekken, om te kijken of VPN zou lukken. Jammer, maar helaas. Via mijn yahoo mail stuurden we dus een noodroep naar Finland om alle materiaal recht naar Israel te sturen.

Op bokt kwam ik nog wat ellende tegen van wat domme leden die bezopen zaten te bokken (letterlijk dus) Boos! BartVB had gelukkig de rotzooi al opgeruimd.

Om half drie 's nachts was alles in kannen en kruiken. Dus maar slapen in ons Poolse bezemhok. Om 6 uur opgestaan om lekker fris te zijn. Belt snel daarna onze man in Israel op. Hij was ziek, heel de nacht wakker gebleven met krampen. Huisarts was langs geweest, hij moest naar het ziekenhuis. De hele toestand werd maar afgezegd, we konden met het volgende vliegtuig terug naar huis. Eerst maar ontbijten. Lekker koude eieren met koude bonen en koude bacon. Yummie Verward Om 10:45 was het vliegtuig. Een mooie sneeuwstorm in Warschau, dus er moest weer ontdooid worden. Na 10 minuten in het vliegveld meldt de gezagvoerder dat er wat technische problemen zijn. Twee uur later was het gelukkig weer gerepareerd en konden we gaan vliegen. Het eten op het vliegtuig (Finnair) was een ramp. Broodje kaas (één plakje kaas) en een kopje koffie. Goeie service voor 3000 Euro.

Gelukkig was ik eindelijk om 16:00 weer thuis. Verbaasde vrouw en een heel gelukkig zoontje.

"All's well that ends well, even a business trip from hell."

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary


Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 09:49

Hahahahahaha Haha!.

Dus heel Tel Aviv niet gezien en vnl rondgehangen in de buurt van een suf vliegveld in Polen Haha!.

(Heb enigzins leedvermaak nu Haha!).

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 09:50

joostvangestel schreef:
Op bokt kwam ik nog wat ellende tegen van wat domme leden die bezopen zaten te bokken


Jeetje, das echt vervelend... heb je al zo'n mislukte zakenreis (volgens mij deden ze het expres, om je te pesten!), kom je ook nog zo'n stel mislukte bokkers tegen Knipoog

Wel fijn dat je nu eerder bij je gezin terug was...!! Toch nog iets goeds Haha!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 09:51

bijna net zo erg als mijn toetsenbord drama......... kan je je ellendig voelen dan he. Kan me aan de andere kant wel voorstellen dat je het nou niet al te erg vond dat je niet naar tel aviv hoefde.........
Rust maar lekker uit vandaag

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 09:52

WAT een ellende zeg, zo'n reis! Dan baal je, grinnik!

De hond is de betere mens

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 09:59

leuke zakenreis Knipoog

Dag lieve mama...

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:05

Ooooh f*ck *LOL* (sorry, leedvermaak is niet leuke Bloos ) soms zijn zakenreisjes de krenten in de pap, maar als je dit zo leest zijn die krenten in jouw geval behoorlijk verrot

*hoopt dat zijn evt. business-trip naar Chicago volgend jaar een stuk beter verloopt* Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:12

Maarten schreef:
Ooooh f*ck *LOL* (sorry, leedvermaak is niet leuke Bloos ) soms zijn zakenreisjes de krenten in de pap,

in dit geval zijn het meer strontkeuteltjes, die krenten van jou. Haha!

De hond is de betere mens

petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:27

ik snap even iets niet. Hoe komt het dat je naar polen moet vliegen om naar Tel aviv te reizen? Verward Wel leuk natuurlijk dat je nu eerder terug thuis bent na al je ellende. Laat je maar eens lekker verwennen door moeder de vrouw.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:38

Mijn gok is dat er vanuit Finland niet veel rechtstreekse vluchten naar Tel Aviv gaan Knipoog

Maar allemaal minder handig, Joost. Toch maar ff prive-jet kopen? Geld, geld!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:43

Klinkt als een uhm... aparte ervaring Knipoog

petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:45

Bloos! oeps zie nu pas dat Joost in Finland woont. ik dacht dat hij Nederland woonde. Voel me vandaag echt Blond

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 11:54

petraaken schreef:
:oo oeps zie nu pas dat Joost in Finland woont. ik dacht dat hij Nederland woonde. Voel me vandaag echt Blond


Haha, zover was ik al wel... Haha!

Maar uhm, leuk reisje! Het enige pluspunt was dat je je vrouw en kind blij hebt kunnen maken geloof ik...

Ik wens je dan bij deze heel veel succes bij je volgende vergadering/businesstrip! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther, Forbiddenpie, HELder, Jade91, Kopmeeuw, leanneXXnona, MiVita, nobillity, Poekkie, SemrushBot, SimonDesteny en 70 bezoekers