En nu ben ik het echt zat! Ik weet het niet meer;(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

En nu ben ik het echt zat! Ik weet het niet meer;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 21:57

Verdorie,

ik word werkelijk helemaal gek hier Boos! ik weet echt niet meer wat ik hier nou mee aan moet...

Afgelopen dinsdag ga ik op bezoek bij iemand die overlijdt waar ik bij ben...
Gister condoleance
Morgen begravenis
Het gaat slecht op mijn werk, heb door misverstanden een achterstand van ruim een half jaar opgelopen, als ik in februari niet bijgebeent ben word ik ontslagen
Het gaat niet goed met een vriendin van mij
Een goede vriend die me de mededeling gegeven heeft zelfmoord te plegen zodra zijn moeder dood gaat... (en die heeft niet meer als nog 5 jaar... misschien zelfs veel korter)
En ga zo nog maar even door... dit is nog maar een fractie van wat er mis is hier....
Ik zit gewoon heel erg in de stress de laatste tijd...
Kan slecht slapen................
heb chronisch last van hoofdpijn...

En net VERDOMME!!
Krijg ik van mijn vader te horen dat ik bij deze per 1 maart het huis uit moet!!!! Ik heb niet eens geld hiervoor... Huilen
Waarom? Omdat ik me moeder zou hebben uitgelachen (?) ik weet niet eens wanneer of waarom... Omdat ik altijd een grote bek heb.. zeggen ze, ik zou wat dit betreft ook niet weten wanneer... ja net omdat ik mijn kamer op moest ruimen terwijl ik enorm druk ben met mijn huiswerk... Ze luisteren niet eens naar me, ik heb het enorm druk met mijn huiswerk omdat ik van alles bij moet benen... Ik durf ze niet eens meer te vertellen dat het zo slecht gaat....... We zitten al bij een maatschappelijk werkster, maar ik heb nu ook gezegd dat ze het konden bekijken met ie maatschappelijk werkster, dat ik niet meer ga als ik het huis uit word gezet... Ik heb er sowieso nooit achter gestaan... Ik snap het niet, als ik mezelf vergelijk met sommige andere mensen van mijn leeftijd... dan ben ik "easy to handle" jeetje, wat ben IK nou thuis... Ik ben nooit thuis... En dan ben ik eens een halve dag thuis en dan krijgen we verdomme dit!
WAAROM!?? omdat ik mijn huiswerk wil maken en zij het er niet mee eens zijn...

Ik weet het echt niet meer... wat nou als ik op kamers zit en ik word toch ontslagen? wat dan? de straat? Ik weet het echt niet meer... Huilen
Laatst bijgewerkt door Xyris op 15-12-03 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 22:31

Jeetje dat is niet niks, maar ik zou het toch proberen uit te leggen aan je ouders anders moet je ook nog het huis uit.
Doe alles een beetje rustig aan je kan je wel gaan haasten met je werk en school enzo, maar vaak gaat het door het gehaast fout en kan je het opnieuw doen.
sterkte...

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 22:38

ze hebben al heel vaak gedreigd me het huis uit te zetten als ik een keertje kort tegen ze deed... ik moet gewoon zo'n beetje het brave slaafje uithangen daar, ja meneer, natuurlijk meneer, zoals u wilt meneer, nou, zo ben ik gewoon niet!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 22:40

Kan je niet eens een keertje alleen met die maatschappelijk werkster praten ??
Misschien kan hij/zij wel als neutrale tussenpersoon naar je ouders toe fungeren ?! Sterkte Ach gut !!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 22:42

ik weet het niet... ik heb een soort van muur om me heen gebouwd, het is al heel erg lang zo dat ik niet meer met mijn ouders wil praten over mezelf... Ik KAN dat gewoon niet meer veranderen, ook niet met een tussenpersoon...

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:31

dit gaat inderdaad wel heel ver, ik weet ook niet wat ik er kan over zeggen, als je vbader dit echt meent, wat mijn wel flink drastig lijkt, in 3 mnd heb je zowat geen huis!!

Toch als alles zo erg aanvoelt bij je thuis zou ik misschien ook wel eens uitkijken voor je eigen betaalbaar stekje, denk er gewoon eens overna, het kostenplaatje niet te vergeten maar meid, ook daar kom je uit hoor!!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 00:52

Mijn ouders wíllen juist niet dat ik het huis uit ga Scheve mond Kun je niet een baan zoeken waarbij je meer zekerheid hebt?

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 01:40

Kais schreef:
Mijn ouders wíllen juist niet dat ik het huis uit ga Scheve mond Kun je niet een baan zoeken waarbij je meer zekerheid hebt?


Ik ben leerling, daar heb ik een flink salaris voor, maar ik kan nu niet stoppen... laatste half jaar

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 13:25

Sterkte in de komende periode!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 13:33

sterkte...

je ouders kunnen je misschien wel het huis uit zetten, maar ze zijn financieel verantwoordelijk voor je totdat je 21 bent. Dus je heb recht op een ouderbijdrage, en misschien ook studiefinanciering, voor uitwonend is dat een stuk meer als het zo ver komt...?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 14:08

Als ze je echt het huis uitzetten, is er dan misschien een vriendin of familielid bij wie je tijdelijk kunt intrekken? Lijkt me vreselijk als je zo'n slechte verhouding hebt met je ouders en daarnaast nog zoveel problemen.
Het lijkt me wel belangrijk dat je met iemand gaat praten die jou evt. kan helpen/steunen. Dit kun je niet alleen.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 14:13

ik zou juist naar die maatschappelijk werker gaan. Laat die maar regelen en bemiddelen. Prima toch, verder denk ik dat je de neiging hebt om van andermans problemen je eigen problemen te maken en dat moet je niet doen. Dat jouw vriend nu zegt zelfmoord te plegen vind ik op zn minst niet netjes van hem. Dat soort dingen verteld hij maar tegen mensen die daarvoor geleerd hebben, daar kan en mag hij jou niet mee lastig vallen.

Ik zou een afspraak maken met die maatschappelijk werker

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 14:20

ZO moeilijk joh! veel gezeur dus... Ik zou niet weten hoor hoe je dat allemaal moet doen. Erg banketstaaf van je ouders! Ik zou maar flink bijbenen op je werk want je mag tegenwoordig blij zijn als je een baan hebt!
verder zou ik eens goed met de MW gaan praten! Alleen!!
Veel succes en sterkte.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 17:01

moeder: hoi, mooie mis?
ik: ja
moeder: weet je, de buurman ligt in coma, heeft een hartstilstand gehad en ze hebbenhem pas na 10 minuten kunnen re-animeren.

Oftewel, het is nog maar de vraag of hij wel goed uit die coma komt :S

Ben verder vandaag op de begravenis geweest... was echt heel erg mooi en ik ben bij dat ik ben geweest.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 18:21

gijsenkim schreef:
ik zou juist naar die maatschappelijk werker gaan. Laat die maar regelen en bemiddelen. Prima toch, verder denk ik dat je de neiging hebt om van andermans problemen je eigen problemen te maken en dat moet je niet doen. Dat jouw vriend nu zegt zelfmoord te plegen vind ik op zn minst niet netjes van hem. Dat soort dingen verteld hij maar tegen mensen die daarvoor geleerd hebben, daar kan en mag hij jou niet mee lastig vallen.

Ik zou een afspraak maken met die maatschappelijk werker


Hier ben ik het helemaal mee eens

Je zou nog verbaasd zijn wat een maatschappelijk werk (of psycholoog - kan ook zeker geen kwaad) 'uit' jou kan krijgen door praten..

Veel sterkte in ieder geval! Ach gut

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 18:37

Jeetje Tess ik wist miet dat het zo erg was.
Als ze het echt serieus menen dan kan je altijd bij ons terecht he?
Denk daaraan, daar zijn we vriendinnen voor en me ouders zijn het er mee eens.
heel veel sterkte.