Voor Jura

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 14:42

Leuk joh, dagje proefdraaien!!!! Ken je je nieuwe collega's al? Misschien is het wel keigezellig, dus is het niet zo'n ramp als het in het begin nog een beetje soort van saai is. Heb je lekker rustig de tijd om je draai te vinden.

Veel plezier morgen!!!
Sonja.


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 14:50

Ja ik vind het wel spannend! Nee ik ken ze nog niet. Ik ga trouwens ook maar met 1 persoon samenwerken. Het bedrijf is het grootste kantoorpand van Nederland, dus het is echt gigantisch!!

Ik zit alleen een beetje te piekeren over QuarkXpress, ik heb daar best een paar jaar mee gewerkt maar het is erg weggezakt en als ik er nou helemaal niets van bak... Gelukkig is er ook nog Photoshop waar ik mezelf in moet bewijzen en dat is mijn favoriete programma!

Het leuke van deze baan is dat ik begin met 3 dagen en eventueel kan uitbreiden naar fulltime. En het verdient hartstikke goed!!

Met mijn 2 vrije dagen ga ik portretten maken (wat ik nu al doe) in opdracht maar daar heb ik dan wat meer tijd voor! Verder wil ik een cursus gaan doen bij de LOI. Dus genoeg te doen!

Dank je wel he!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 14:57

Als ooit de basis van kwark hebt geleerd dan komt weer heel snel terug hoor! Je moet het gewoon weer even gedan hebben en dan zal je zien dat je zo weer van alles kan doen. Succes!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 14:58

Werk jij ermee? Kan je me niet even wat tips geven ofzo? Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:00

He gaaf! Ik doe ook een cursus bij de LOI (dierenartsassistente) Ik ben nu 1,5 maand bezig ongeveer en het is tot nu toe erg leuk, maar wel moeilijk...maarja daarom noemen ze het ook 'leren' *LOL* *LOL* Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:00

Hoezo PORTRETTEN MAKEN in die vrije dagen???? Je bedoelt zeker dat je mij lekker komt vertroetelen!!!!!

Hihihihihiiiiii, Jur


(hahaha, ik dacht dat je lekker ging rijden je andere dagen!! - Sonja )

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:02

Hahahaha ik kom elke dag en als het kan 2x per dag om Jur en Razindje te vertroetelen! Dat zal ik altijd blijven doen. Maar ik kan op die vrije dagen nog makkelijker 2x per dag naar de paarden gaan en er tussendoor de portretten etc doen! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:03

Ik werk er niet mee maar ik heb het wel gehad op school. Ik gebruik het dus niet zoveel maar als ik een poster moet maken ofzo voor een opdracht dan merk ik altijd dat het weer heel snel gaat met Quark. Ik weet zo gauw geen goeie tip voor je. Het beste kan je het gewoon ergens weer even uitproberen. Maar ja dat is nu een beetje kort dag, dus dat is niet zo'n handige tip van mij. Frusty


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:06

En ik weet nergens waar ik het kan proberen! Gelukkig ben ik zo eerlijk geweest om tijdens het gesprek wel te melden dat het behoorlijk is weggezakt! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:14

Gelukkig maar dat je dat hebt gezegd! Ik weet dat je bij ons op school gewoon naar binne kan lopen en daar hebben ze op de 8e de computers staan met Quark. Er wordt nooit gecontroleerd of je er wel op school zit maar ik denll dat het voo rjou een beetje onhandig is om nu naar Rotterdam te gaan.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:35

Hahaha ja een beetje te ver en kortdag Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 00:16

Dan ga je toch even langs Sloterdijk ??
Of die dichtbij de RAI in Amsterdam ??
Kun je ook wel kopietjes lezen van de opdrachten die je ooit hebt gemaakt in QuarkX voor school in bv het eerste jaar... *LOL*

Vond QuarkX altijd wel Cool staat me iets bij van een Opel-reclame en een krantenwijk-advertentie die we moesten maken.... *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 01:05

Ik kan me er weinig meer van herinneren, behalve dat we in een van de (toen nog) 4 gebouwen op een stoffig zolderkamertje op oude Macjes opdrachtjes moesten doen. Hoe sneller je het af had hoe eerder je naar huis mocht. Ik was dus altijd erg snel klaar *LOL*

Ook op mijn stagebedrijf heb ik er mee gewerkt, maar helaas zakken dat soort dingen erg snel weg bij mij.

Kent iemand toevallig het nieuwe gebouw van het Grafisch Lyceum in Utrecht? Het staat aan de Vondellaan en heet 'Het Gebouw'. Ik heb er nog 2 jaar van mijn opleiding doorgebracht. Daarvoor waren de lessen verspreid over 4 gebouwen. De leukste 2 stonden in Zuilen en aan de Jutphaseweg (om de hoek van het nieuwe gebouw). In dit laatste gebouw hadden we een kantine waar een boom in stond die door het dak naar buiten ging. Als je op de andere verdiepingen stond kon je die boom zien. Goh, wat waren dat 4 leuke jaren. Er waren 4 meiden en de rest jongens! Ik heb nog nooit zo'n gezellige klas meegemaakt!! Ik heb daar echt wilde jaren gekend en ik ga niet in details treden!! *LOL*

Poeh wat is het alweer laat en ik moet om 7 uur op... Bah!! Ik ben nu in Breukelen bij mijn ouders, omdat er morgen waarschijnlijk ontzettend veel files staan. Vanuit Breukelen kan ik het werk toch iets makkelijker bereiken. Nou er is helemaal niemand meer online, zie ik. Dan wens ik mezelf maar welterusten! Lachen Dromen

Oja nog een ding: kent iemand (Karin bijvoorbeeld) de Dirkje Mariastraat? Die zit aan de Amsterdamse Straatweg vlak voor het centrum (net voor het viaduct). Je hebt daar ook de Fabriekstraat enzo. Daar heb ik gewoond! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 07:39

Ooooh wat is het onmenselijk vroeg!! Dromen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 08:36

Citaat:
Op 2001-04-06 01:05, schreef Jura:
Kent iemand toevallig het nieuwe gebouw van het Grafisch Lyceum in Utrecht? Het staat aan de Vondellaan en heet 'Het Gebouw'. Ik heb er nog 2 jaar van mijn opleiding doorgebracht. Daarvoor waren de lessen verspreid over 4 gebouwen. De leukste 2 stonden in Zuilen en aan de Jutphaseweg (om de hoek van het nieuwe gebouw).


Jaa, ken ik! Daar heb ik nog een weekje als uitzendkracht gewerkt op P&O. Maf gebouw, helemaal van glas en beton. Dat gebouw van de HEAO op de Uithof lijkt er ook erg op. Ik heb trouwens 7 jaar in Lombok gewoond en bij mij om de hoek zat ook een locatie van het Grafisch Lyceum, aan het kanaal, bij die snackbar en die DA-drogist. Ik vond het altijd wel interessant als ik bij de bushalte stond, die studenten met hun grote mappen! Lachen



Citaat:
Oja nog een ding: kent iemand (Karin bijvoorbeeld) de Dirkje Mariastraat? Die zit aan de Amsterdamse Straatweg vlak voor het centrum (net voor het viaduct). Je hebt daar ook de Fabriekstraat enzo. Daar heb ik gewoond! Lachen


Dat zit toch bij dat NS-rangeerterrein, achter de Daalsetunnel? Zit ook een tattooshop in de buurt toch, aan de Straatweg? En die shoarmatent waar je een broodje Barbapapa kunt halen? *LOL* Hoe lang heb je daar trouwens gewoond?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 23:23

Aaaaaah heb jij in Lombok gewoond??? Cool zeg!! Lachen Een vriendin van mij ook! En daar heb ik inderdaad op school gezeten, in dat gebouw! Ik kwam nog weleens in die drogist en helemaal in de snackbar! *LOL*

En ja daar heb ik gewoond! Van mijn geboorte tot mijn vierde en toen zijn we naar Breukelen verhuisd. We hadden 2 katten en die hadden mijn ouders Dirkje en Marietje genoemd, naar de straat. Het waren trouwens 2 mannetjes Lachen

Hoe vind je dat nieuwe gebouw? Het is best wel lelijk vind ik. Die oude gebouwen hadden veel meer sfeer!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 01:09

Ja, ik vind dat nieuwe gebouw ook een beetje vreemd. Net of het niet helemaal af is. Maar dat heb ik met dat HEAO-gebouw ook.

Dat blok waar Het Gebouw staat (en ook de oude HTS), dat zijn ze nu helemaal aan het platgooien en renoveren. Er komt nu een groot kantoren- en appartementencomplex, Vondel Parc (what's in a name).

Op die plek stonden trouwens vroeger van die 'barakken' - de beruchte locatie Jutfaseweg - en daar had ik altijd tentamens! In de zomer te warm en in de winter te koud. En als het regende leek het net of er met hagel geschoten werd. Net zoiets als de Vechtse Banen, ook zo'n irri locatie. Maareh... Utrecht rulez!!! Lachen Lachen Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 13:00

Ja inderdaad daar waren ze toen al mee bezig, kan ik me herinneren.

Volgens mij hebben ze nu de school aan de Jutphaseweg gekraakt, tenminste dat was toen zo, toen het nieuwe gebouw er net was. Ik weet niet of het nog steeds zo is.

Mijn tandarts zit daar trouwens ook vlakbij! Baal ik wel van want als ik moet, moet ik van Purmerend naar de andere kant van Urtrecht en dan ben je wel even bezig! Maar ik laat het maar zo, want als ik terug kom naar Breukelen is het wel weer wat handiger!

Ja Utrecht is echt mijn stadje. Mijn vriendin die ik al vanaf mijn geboorte ken (soort zusje van mij) is op haar tweede van Utrecht naar Rotterdam verhuisd. Daar heeft ze het nooit zo naar haar zin gehad. Sinds een paar jaar woont ze in Utrecht en studeert ze daar en ze is zo blij dat ze weer in Utrecht woont!

Utrecht heeft wel een bepaalde antrekkingskracht vind ik!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 00:17

Utrecht = ook mijn stadsie!

Volgens mij zou ik op heel veel plaatsen wel kunnen wonen, maar als ik dan toch een voorkeur mag uitspreken... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 00:21

Nou ik hoop niet perse in Utrecht meer te wonen. Ik ben meer een plattelandstypje aan het worden geloof ik. *LOL*

Maar Utrecht heeft gewoon iets. Amsterdoamse Stroatweg woar... *LOL*

Heb ook nog in Maarssenbroek gewoond, maar dat vond ik verschrikkelijk...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 00:33

Op den duur wil ik de stad ook wel uit. Lekker buiten wonen, paardjes bij huis... Maar voorlopig bevalt het me nog prima in Utrecht. Lachen

Maarssenbroek, brrr... inderdaad! Daar ben ik vrijdag nog geweest, om een collega af te zetten. Ik zou daar echt nooit willen wonen. Houten, nog zoiets. Heb er ruim 2 jaar gewerkt, maar ik was elke dag weer blij als ik het treintje kon pakken naar m'n eigen stadsie! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 00:37

Ja dat is mijn droom ook, maar het liefst nu al Lachen

Maarssenbroek is niet leuk om te wonen vind ik, met al die rare woonwijken. Het is er helemaal niet gezellig. Dan vind ik Breukelen toch gezelliger.

Waar woon jij nu ongeveer ergens in Utrecht? Of had ik dat al een keer gevraagd??

En ken je Breukelen een beetje?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 00:40

Ik woon heel dicht bij station Overvecht, in zo'n saaie flat. Maar van binnen is het erg gezellig en ik heb uitzicht op de Dom! Dat had ik in Lombok niet. Daar heb ik dus 7 jaar gewoond, ben nog steeds gek op die wijk.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 00:49

Ja iedereen volgens mij Lachen

Ging je daar ook altijd je boodschappen doen, ze hebben allemaal van die aparte buitenlandse dingen! Kwijl

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 00:59

Jaah, nog steeds wel eens! Mijn zusje (niet mijn 'paardenzusje', maar die andere) woont ook redelijk dicht bij de Kanaalstraat. Als ik naar haar toe ga, dan ga ik daar altijd ff shoppen. Alleen niet op zaterdag. Dan staat het in de Kanaalstraat altijd helemaal vast met verkeer, valt zelfs niet tussendoor te fietsen. Maar het is er altijd wel heel levendig, gezellig!

Breukelen ken ik trouwens helemaal niet. Zie het wel eens vanuit de trein en ik weet dat dat gekke Chinese gebouw er staat, maar verder... Is het leuk daar?
_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-08 01:02 ]</font>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brittms, Eefje_Sammy, furious, goesju, Googlebot, Hollyleaves, III, Knollboll, Ladypronk, Loeky01, lovelynutia, miranda_147, Piekosjj, Plus_en_Min, Sterrendief en 179 bezoekers