meeting met maarten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-01 21:02

vandaag zou maarten met mij meegaan naar Quinto en crosby.
ik moest eerst nog werken en een uurtje voor ik klaar was bleek dat maarten had gebeld. na een paar keer heen en weer gebeld te hebben stond ik uiteindelijk in epe op hem te wachten (omdat hij toch in heerde was). ik was wat aan de late kant doordat erik laarakkers op mijn werk de paarden kwam doen. maar maarten was er ook nog niet. bleek dat de dames (maartje, laura en claudia?) eerst nog wat sieraden wouden kopen Lachen. maarten was bij hen vandaar. maar goed heb maar 5 minuutjes hoeven wachten toen kwam ie al aangescheurd Haha! gauw doorgereden naar quinto en cros. daar eerst quinto natuurlijk laten zien. maarten stond aardig met quint te knuffelen. boukje was jaloers en wou ook knuffelen. toen hebben we quint en boukje op stal gezet en de veulens die op stal staan water gegeven en hooi. daarna ff naar binnen gegaan en taart gegeten (de boer was jarig dus maarten had geluk Lachen ) en wat gedronken. vervolgens de bak weer dicht gemaakt en cros uit de wei geplukt. ff lekker cros gepoetst en gauw opgezadelt. eerst heb ik ff gereden en daarna maarten erop. dat was voor hem wel ff wennen geloof ik met jelka. die is toch wat dikker als cros. en mijn stelling dat cros een beetje een hekel aan mannen op zijn rug heeft klopt maar weer eens. cros wou niet echt bij mij vandaan. dat deed ie eerder ook al een keer niet toen de boer erop zat. alleen mijn vriend accepteerd hij Lachen Lovers (toch wel een schatje die cros) maar goed maarten heeft toch even gereden, daarna ik nog weer ff (nou ja eigenlijk alleen maar stappen). na het rijden cros weer afgezadelt en in de wei gezet. lekker eten gegeven (na hem ook al aardig wat wortels te hebben gegeven) en hooi. de geiten wouden niet komen, maar de alpaca's wel. (die waren wel cool he maarten?) ondertussen hadden we de kat gespot op het stro en die kwam even lekker knuffelen. die is waarschijnlijk zelfs zwanger. daarna quinto en boukje en de veulens hooi en brokken gegeven. stallen ff snel opgestrooid. toen we richting huis vertrokken zijn we eerst ff langs kim gegaan. ff video gekeken van de ARK nog (ja pris wees maar blij, dat springen zag er niet echt super uit Haha! cros sprong aardig hoog over de hindernissen) en van de hengstenshow van kim afgelopen weekend. daarna heeft maarten mij weer thuis afgezet en is hij op weg terug gegaan.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 21:15

en heeft hij wel assepoester gezien? Haha!
klinkt errug gezellig.
(staat mijn binnenkomst van de parade een beetje leuk op film Haha! )
maarreh nu is de vraag wat vond maarten van al dat bont?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-01 21:20

nope de grote koppel staat nog steeds achterin het land Lachen dus hij heeft assepoester niet gezien.

wat hij ervan vond?? dat zal ie zelf ook wel vertellen denk ik.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 22:23

Tja, wat vond ik van al dat bont? Echt heel gaaf om te zien! Lachen Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog maar weinig Tinkers van dichtbij heb gezien, maar ik ben verkocht. Ze zijn echt leuk!!

Het klopt idd dat ik wat aan de late kant was vandaag. *zucht* vrouwen en inkopen! Knipoog Renate heeft al veel verteld over vandaag, maar een paar dingen wil ik jullie niet onthouden. Ik heb vandaag mijn eerste les gekregen van renate in het rijden van een tractor Haha! Volgens mij kan ze ontzettend goed met dat ding overweg. We hebben er niet mee gereden, maar wie weet een volgende keer??

Voor wat betreft het rijden op Cros... hmmm, ik ben toch echt gewend om een dikke fjord te rijden merkte ik wel die netjes luistert naar wat ik zeg Haha! Ik merkte toch echt wel dat hij helemaal aan renate hing. Hij wilde constant naar naar het midden waar renate stond. Op sommige momenten begon ik toch wel aan mijn 'rijkunsten' te twijfelen. Dacht even dat ik het niet meer kon *LOL*

Maar het was gezellig vandaag en heb het erg naar mijn zin gehad met de Tinkers!

Oh ja, Renate.... vertel het maar een keer als die "lama's" een keer gespuugd hebben *LOL* Wat een gave beesten zijn dat zeg Lachen Ach, en quinto, wat kan ik daar nu van zeggen... vind gewoon dat iedereen die een keer gezien moet hebben. Echt een fantastisch beestje en ik hoop maar dat zijn luchtpijp op den duur in orde komt. Succes ermee!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-10-31 21:25 ]</font>


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-01 22:38

*LOL* tja zo goed kan ik nou ook niet weer met die tractor overweg. heb vaak genoeg ruzie met de versnellingspook. maar is best, volgende keer gaan we wel een stukkie rijden met dat ding *grin* als je het zeker weet tenminste dat je je leven aan mij wilt toevertrouwen.

en die alpaca's tja ben zelf ook benieuwd of die dingen kunnen spugen. ze kunnen wel ontzettend boos kijken Haha! en zeer opdringerig als je voer hebt.

binnenkort komt de grote koppel weer richting huis, dan kan iedereen er weer wat meer van zien.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 22:45

Klinkt heeeeel gezellig Haha!
Leuk he om al die Tinkers te zien .......ik kwam echt ogen tekort.... Verward toen ik met Renaat mee was.
Maar Quinto en Suprise hebben mijn hart gestolen.......wat zijn dat een poepies zeg Lovers
Cros is gewoon heeeeeeel erg mooi Knipoog
Maar jullie hebben een leuke middag gehad zo te lezen Cool

Thirza

Berichten: 9260
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 22:56

maarten-> je hebt zeker al n keer een tinker gezien en dat was mijn Sya Lovers

leuk man lijkt me echt gaaf al die tinkers Lovers

xxx
Thirza

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 23:00

wees blij maarten dat je niet bij renate in de tractor hebt gezeten. heb ik wel en we moesten ook nog achteruit met een wagen erachter. heb er nog nachtmerries over.
Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 23:07

Thirza... daarom zei ik ook 'weinig Tinkers' Ik schreef dat omdat ik Sya ook al van dichtbij had gezien Haha!

Marjolein... dat verhaal heeft Renate me idd verteld Haha! Ze had het ook over een 'ding' wat achter de tractor zat waar hooi op lag en dat ze er bijna mee tegen een auto op zat "ach het was 1 van de eerste keren dat ik met dat 'ding' erachter reed, dus dan mag dat wel" Haha!


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-11-01 12:23 ]</font>

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-01 22:02

correctie: met dat ding achteruit reed Lachen
had toen zelf nog nooit achteruit gereden met een trailer of andere aanhanger Haha!. heb wel regelmatig met trailer erachter gereden en crosworst erin Lachen

thirza, dan kom je toch ook een keer langs, kun je ze zien Lachen

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 72 bezoekers