datum training Leusden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 15:23

op 24 novenber houden we een nieuwe training in leusden.
diegene die weer of ook aanwezig willen zijn,meldt dit dan even middels een pbtje aan mij.

groetjes
Rinus

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 21:47

Zoals het er nu uit ziet zullen wij weer van de partij zijn (met beide paarden *LOL* )

Vraag me wel af of mensen nog suggesties hebben voor een meer gestructureerd verloop. Er was de vorige keer nogal wat gemopper vanaf de zijlijn, ben dus benieuwd of die mensen dit weten om te zetten in opbouwende kritiek en verbeterpunten?

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 22:07

Ik had, dacht ik, al veel suggesties gezien. Zaten volgens mij goede bij.
Jammer Rinus, dat het geen clinics worden, er zijn er al zo weinig in de buurt.

KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 00:33

Ik heb vandaag een heerlijke leerzame dag gehad bij Jos. Dat fijne gevoel had ik niet bij de laatste gez. training. Ik vond het absoluut heel gezellig maar heb er niet zo veel van opgestoken. Ik zit nu zwaar te twijfelen of ik het weer twee keer anderhalf uur trailer rijden waar vind.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 12:15

KarinG, ik ben het met je eens. Ik vind het een super initiatief en voor Fuego was het heel leerzaam om zo tussen een grote groep paarden te lopen Extreme duivel maar verder ben ik er niets wijzer geworden.
Naast dat ik het een behoorlijk eindje rijden vind mag er voor mij ook wel meer inhoud aan gegeven mag worden:) . Ik zal deze beurt ook aan mij voorbij laten gaan en kom misschien zonder paard zodat ik alle mensen eens kan spreken. Haha!

Rinus, ik vind het echt heel goed dat je dit soort dingen opzet en ik denk dat het voor iedereen heel belangrijk is om bij elkaar te komen maar het is ook leuk als we er echt wat van opsteken. Het uitwisselen van informatie tussen de ruiters is toch niet iets wat je heel snel doet als je aan het rijden bent.

Juist door veel verschillende trainers aan het werk te hebben gezien kun je heel veel leren, ik denk dat het gister voor niemand een bezwaar was dat dit een nieuwe trainer was. Zij keek met een frisse blik naar de ruiter en het paard en kon hele nuttige tips geven. Door een thema te nemen kom je ook met oefeningen in aanraking waar je thuis niet zo snel aan zou denken. Haha!

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 18:39

Ook ik ga met karin en Vera mee.
Het is echt niet verkeerd als zo nu en dan iemand anders een beetje les geeft.
Juist daardoor ontwikkel je een eigen style van je paard trainen en rijden.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 19:15

jammer dat er veel mensen afhaken. Rinus was bang dat er deelnemers zouden verdwijnen als het een clinic vorm kreeg maar nu dreigt het tegenovergestelde te gebeuren Verward

Ik snap het wel. Karin, CG, Vera etc. moeten best van ver komen. Wij wonen dichtbij en zullen hoe dan ook wel blijven komen. Maar inderdaad is de huidige opzet onvoldoende nuttig.

Suggestie: wij waren laatst naar de training bij barry. Barry gaf ook niet echt les maar gaf in elk geval aan op welke hand en in welke gang de groep moest rijden. Dat schept al een hoop duidelijkheid.

Als Rinus nou eens in de bak gaat staan en dit in elk geval aangeeft en dan na verloop van tijd een pauze inlassen waarin mensen vragen en tips kwijt kunnen. Doe dit dan aan de bakrand zodat het publiek ook betrokken wordt. En daarna rijden we weer verder om de suggesties in de praktijk te brengen. Niet ingewikkeld, maar al een hoop gestructureerder.

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:09

ik hoop ook weer van de partij te zijn 24 november met Belle, heb al een maand niet gereden maar ga het morgen weer proberen.
Verder ben ik het met Marianne eens, ben ook naar Barry geweest en er zat daar al veel meer structuur in terwijl er geen les gegeven werd en misschien tijdens een pauze onderling overleg, zodat we inderdaad van elkaar wat kunnen leren.