treinen grrrrr

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 14:12

'k moet zometeen van gouda naar amersfoort (MOET want moet vanavond presentatie geven) en 'k heb geen auto....grrrr
er is al een uur geen trein langsgeweest (kan ik vanuit raam zien/horen)
Wordt nog leuk....
Wie heeft er nog meer last van?
Morgen neem ik maar vrij (dan kan ik op mijn gemakkie terug (blijf bij mijn vriend slapen)
Groetjes Petra

:evaw:


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 14:25

Baaaalen Petra! Het is hier ook erg rustig. Woon aan het spoor waar alle treinen naar Amersfoort, Hilversum, Baarn en de stoptrein naar Schiphol langskomen, vandaag dus alleen af en toe een eenzame locomotief...

Vrij nemen is wel een goeie optie, heb ik ook gedaan! Zou eigenlijk morgen mijn atv-dag hebben (werk 36 uur), maar die heb ik geruild met vandaag, omdat ik morgen met mijn baas mee kan rijden en vandaag niet.

Als je nog in Amersfoort kunt komen: heel veel succes met je presentatie. En als dat niet lukt: tja dat moeten ze dan maar kunnen begrijpen hoor! Kun je ze niet een taxirit laten vergoeden?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 14:55

Ik moet morgen met de auto van Purmerend naar Amstelveen en het belooft onmenselijk druk te worden op o.a. de A10. Daarom ga ik vanavond bij mijn ouders slapen want vanuit Breukelen is het iets beter te doen!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:26

Vanmorgen stond er ook iets van 400 km file op de wegen. Volgende week ook weer grote kans op stakingen. Denk dat ik maar ff een vriendin in Amsterdam mail, of ik bij haar kan blijven slapen als het nodig is. Kan ik tenminste nog met bus, tram en/of metro naar m'n werk als mijn baas niet naar Amsterdam gaat... Boos!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 16:09

jaaaaah..
n vriend vanmij woont ookin almere en die zit dus ook in weesp op school..
hij had so's vanmorgen en zn moeder om een gegeven moment over de vluchtstrook en hij was nog steeds n half uur t laat...
nadak gister had gereden heeft mn moeder me naar weesp gebracht, dus nu zit ik tot morgen of zaterdag bij mn vriendin....
tis wel gezellig maar kad toch net iets liever thuis gezeten in mn toetsweek...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 16:38

Een minuut geleden reed wel de sneltrein vanuit Zwolle voorbij. Er rijden er maar heeeeel weinig vandaag. Niet alleen morgen, maar maandag gaan ze ook staken. Zie de site van de NS:

http://www.ns.nl/actueel/welcome3.asp?id=163

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 17:00

ik ben vandaag naar een meeloopdag geweest van Larenstein, waar ik mn vervolgopleiding ga doen. normaal nog geen 10 min met de trein, nu bijna drie kwartier in de bus!!! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel *kill*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Berdien, Besje, Blacklady, DoretteK, lisanne87, Marije112, Marjo, MarJon, miezelke, Perros, Thami, topsylover, Unicorn79, Wescha, xAnthea, Xayah, xxmichellexx, YandexBot en 219 bezoekers