vijf wp, twee keer derde en gekneusde enkel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

vijf wp, twee keer derde en gekneusde enkel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 19:30

Vandaag had ik mijn wedstrijddebuut met Otermo en omdat ik door iemand gebracht werd met een flinke auto kon Ontario(flap) ook gezellig mee.

Ik moest eerst Ot rijden en was wel benieuwd hoe het zou gaan. Hij is altijd wat druk op concours(oefenparcoursen), maar de laatste tijd kon ik hem er aardig doorheen rijden
Ik zat net en hij ging meteen helemaal uit zijn dakkie Bloos Ik zit gelukkig redelijk vast in mijn zadel dus echt onder de indruk was ik er niet van. Gewoon aan het werk zetten, dan maar niet stappen...
Na een minuut of vijf draafde er een paard vlak langs hem en dat was een beetje de druppel. Hij begon te springen en te steigeren en draaide alle kanten op onder me. Dat ging nog wel goed en ik kreeg hem ook weer snel voorwaarts, maar toen draaide hij ineens links weg en ik verwachtte dat hij rechts ging....En dat was mijn enkel Verdrietig (volgende keer ga ik voor een landing in het zand Knipoog )
Het deed behoorlijk zeer, maar ik ben wel doorgereden. Na een rondje stappen kon ik alleen niet meer lichtrijden en ben ik toch maar even naar binnen gegaan Clown En heel vlug liep er iemand met Ot en zat ik met ijs aan de kant...Verdrietig Ot gedroeg zich intussen voorbeeldig... Schijnheilig
Na een kwartier maar gevraagd of ik nog als laatste mocht starten en me weer in mijn laars gewurmd. Op mijn paard getild en losgereden(hij was al aardig los trouwens Haha! )

Het parcours ging best aardig. Ik heb wel eens netter gezeten, maar normaal kan ik het gewicht op mijn beugels houden ipv op mijn bovenbenen.
Ik had een balkje op de hindernis die we zelf sponseren(die moet ik altijd hebben Verward ) en ik was heel tevreden.

Daarna gestapt tot het tweede parcours, inmiddels begon mijn enkel gezellig te kloppen Bloos Ik heb het parcours lopen maar over geslagen en vanaf de kant gekeken hoe de rest liep...Niet teveel meer gedaan en de ring weer in. Dit parcours was direct op tijd en er zaten nogal wat wendingen in. En normaal rijd ik die met Otermo bijna helemaal op het been. Nu moest ik wel flink trekken af en toe en daardoor was het wat onrustig en gingen we ietsje hard, maar we waren wel foutloos

Snel omgezadeld en me op Ontario laten tillen. Toen ik aan kwam stappen werd ik meteen de ring ingestuurd voor de prijsuitreiking. Goh leuk, had ik niet op gerekend
Ik kreeg twee witte lintjes en Flap mocht meteen even een rondje galloperen. Hij vond het wel makkelijk verdiend en maakte zich even mooi Haha!

Daarna even serieus losgereden en toen kon ik het eerste parcours starten Het ging best lekker, alleen ik was onderweg mijn beugel even kwijt. Ik moest nogal scherp draaien naar rechts en dat was nou net mijn zere pootje Verdrietig Dubbelsprong zonder beugel overleeft en daarna even gaan stappen in de hoek(controle hè?! Haha! ), beugel met mijn hand weer aangedaan en weer aangegallopeerd naar de volgende hindernis.
Ik kwam uiteindelijk met een balkje aan de finish(op 3a) en was super tevreden. Flap heeft zijn eerste punt in het M binnen Party!!

Tweede parcours ging nog beter en alles paste. Had echt een supergevoel Weer een balkje op dezelfde hindernis(nu 7a), maar dat maakt niet uit
We zijn nu echt M Party!! Haha! Flap is trouwens wel een superfijn paard als je net van Ot afkomt. Je gaat gewoon lekker simpel even rijden. Zitten, wachten en sturen, meer doe ik niet voor mijn gevoel *LOL*


Ik zit nu heerlijk met de coldpack op mijn voet. Die ligt al jaren in de vriezer, hebben we ooit eens gekocht met het idee van 'altijd handig als er eens iets met je paard is'...Knipoog Mogen jullie raden wie hem het meeste nodig heeft gehad Schijnheilig
Ik heb achteraf nog wel een hele fijne dag gehad, maar ik ben bang dat ik de komende dagen niet zo vloeiend loop Heb dinsdag een meeloopdag in een verpleeghuis, zouden ze nog een rolstoel of rollator voor me over hebben Verward Tong uitsteken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:35

proficiat, maar dat wist je al *LOL*

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:39

Heel het cross-seizoen zeker zonder breuken,kneuzingen oid gereden? Haha!
Maar wel netjes gedaan zeg!!
Een echte crosser zet door he Knipoog

Brabantse Fries ;)

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 19:42

Heb het hele jaar nog weinig gehad dus het kon nog net even in december *LOL*

Ben echt super tevreden over vandaag Haha! (ben nu toch L+3 en M+2 Knipoog )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:43

he super toch! en nu eindelijk M!!!!!!!
lekker!
jammer van je pootje, maar je moet wat over hebben voor de paardensport haha......ik was ook slachtoffer!!!!!blehhhh knol van jessica sprong gister boven op me poot, dus ik heb nu een dikke poot en hij kleurt zelfs blauw!!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Annash
Blogger

Berichten: 26452
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:43

knap hoor!!

k weet hoe het voelt, gekneusde enkel Haha! had er afgelopen winter met de gelderse 2, heb ook gewoon doorgezet...

tja bokkers.. bikkels he Tong uitsteken

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:04

Tsk, toch nog gelukt om jezelf te blesseren voor het eind van het jaar! Tong uitsteken

Gefeliciteerd met je mooie resultaten, en dat met een brakke enkel! Kijk maar uit met die voet en wees er de komende dagen een beetje zuinig op, anders kom je straks helemaal niet meer in je rijlaars...

Sterkte, ik weet hoe het voelt om een pijnlijke voet te hebben! Ach gut

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:10

Die ot toch. hij veranderd niet. Marco reed hem op concours ook altijd met een mutsje op, bleef hij iets kalmer bij.
gefeliciteerd met je winstpunten en hopelijk kan je de volgende keer blijven zitten Haha! (toch knap om met zo'n pootje nog winst te rijden)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 21:06

Hij is nog steeds niet dik en ik kan nog autorijden Knipoog Mijn ouders zijn weg en ze willen toch wel eten hebben Maar ik ga me de komende dagen kalm houden, iig proberen omdat te doen.

Ik hoor Marco nog zeggen dat hij heel braaf was op concours marjolein Bloos Anders had ik hem wsl ook niet gekocht Knipoog Hij werd omgeschreven als 'braaf alleen wel alert', het is maar hoe je het noemen wilt Schijnheilig
Ik ben er trouwens niet afgevallen hoor (was wsl wel beter geweest) Verdraaide alleen mijn enkel tijdens dat gedraai onder me, vallen doe ik niet zo snel

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:24

Dat was zeker een enerverend dagje, Gomir, maar super gedaan van je.
Je bent een bikkel OK dan!

Hopelijk weet Ot zich voortaan bij het losspringen ook te gedragen Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 22:30

Laten we het hopen Fitzroy Als ik dit ieder concours moet doorstaan denk ik niet dat ik dat een jaar volhoud Bloos
(en als ik in het vervolg een paard met wedstrijdervaring koop ga ik eerst onverwacht op concours kijken Ik leer snel Knipoog )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:47

wat gaaf voor je alleen wel beetje minder van j enkel heb jij dat!! pfff maar kotm wel goed

Just Beleve and HOPE

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:54

Gefeliciteerd Lachen

En sterkte met je enkel

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 20:25

Wat goed!! Bloos!
Echt leuk dat je nu 'officieel' M bent! OK dan!

Maar heel veel sterkte met je enkeltje.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 22:42

Bedankt allemaal

Ik heb vanmiddag een paar krukken geleend bij de thuiszorg. Wist niet eens dat die al een jaar of zes verhuisd zijn Bloos
Ik val morgen iig niet uit de toon tijdens de meeloopdag in het verpleeghuis Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers