zie je ineens je oude paardje weer op marktplaats

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

zie je ineens je oude paardje weer op marktplaats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 20:22

Nou wat ik dus net weer tegenkom op marktplaats... . Onze tinkermerrie Gina. Wij hadden haar verkocht omdat ik geen tijd had voor 2 paarden. Het was best een moeilijk paard dus ze ging alleen maar weg voor een goed tehuis nar mensen die er geduld voor hadden om weer helemaal opnieuw met haar te beginnen. EIndelijk iemand gevonden, dus ze ging. We hebben nog een tijdje contact gehad via email en een paar maanden naderhand had degene die haar gekocht had nog niet gereden. Ik dacht al dat ze niet zo stevig in haar schoenen stond maar goed. Een hele tijd nisk meer van gehoord, kreeg ik laatst een mailtje dat ze haar hadden laten dekken. Ikke weer op gereageerd dat ik dat leuk vond. weer een tijdje niks van gehoord, totdat ik vandaag een kerstkaart kreeg. Ik weer gereageerd, vroeg ze me in eens of ik nog foto's had van het paard terwijl ik erop zat.....Nu wordt me opeens heeel erg duidelijk waarvoor ze die nodig heeft Boos! . Ze heeft er zelf waarschijnlijk al die tijd niet eens op gereden, anders had ze daar wel foto's van. Ik ben er in ieder geval goed ziek van dat het beestje nu weer weg moet waar ze was. Het is er zo eentje die een goed liefdevol huis nodig heeft met veel geduld en waar ze altijd kan blijven zodat ze kan wennen . Dit moest ik even kwijt

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!


cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:51

He, balen zeg Verdrietig

Das echt niet leuk om hier achter te komen, lijkt mij ook vervelend.
Kun je niet samen met de huidige eigenaar op zoek gaan naar een goede nieuwe baas voor je oude pony?
Jij kent de pony goed (beter als de huidige eig. denk ik) en zo kunnen de nieuwe kopers ook eem beter beeld krijgen van de pony, de andere kant is dat jij erin betrokken wordt en daar zit je misschien helemaal niet op te wachten of dat ze aan mensen verkocht wordt waar jij niet achter staat.
Of dat de mensen een beeld krijgen van en pony die dat jaren gelden misschien was, maar nu allang niet meer is, das ook niet eerlijk.

jijdacht je pony goed verkocht te hebben, niets lijkt minder waar, wij verkopen ook geregeld ponys en zijn vaak bang dat het niet klikt met de nieuwe eig, of dat er andere redeen zijn om de pony door te verkopen,dat hou je helaas altijd. en meestal weet je het niet eens, dat jij er nu achter bent gekomen is dus ook toeval, of heb ik je verhaal verkeerd begrepen?

veel succes!

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 20:55

Hey het is inderdad puur toeval dat ik op marktplaats aan het rondsnuffelen was en de advertentie zag. Ik heb nota bene nog contact met haar gehad via de mail vandaag en ze heeft er niks over gezegd. Wat betreft het samen zoeken naar een nieuw adres: ik denk niet dat zij daar voor open staat. Vanaf het eerste moment nl dat ze kwam kijken naar Gina (dus toen hij nog van ons was) deed ze al super bezitterig over haar. Natuurlijk was dat toen positief, omdat wij haar nu eenmaal wilden verkopen, maar nu zie ik dat meer negatief eigenlijk, omdat ze dus waarschijnlijk alles alleen wil doen. Bovendien denk ik dat ze er gewoon op wil verdienen, wij hebben haar echt voor een spotprijs verkocht, ze zullen er vast wel meer voor vragen, met name omdat ze ook nog gedekt is...

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:21

wat balen zeg !
hopelijk komen jullie misschien samen tot een oplossing...

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 21:27

Nou ook leuk om tegen te komen zo
Zo krijg je wel spijt ja dat je je paard aan die gene verkocht hebt. Nu maar hopen dat ze bij een goed baasje terecht komt *LOL*

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:10

Ik hoop voor Gina dat de vrouw die haar verkoopt eerlijk is tegen de nieuwe eigenaar......het zou voor haar(gina) verschrikkelijk zijn als ze verkocht word al zijnde bomproof tinker(met jouw rijfoto als bewijs).

Ik zou wel contact opnemen(even wachten tot je ergst woede voorbij is) en haar vragen hoe en wat...
Je hebt haar natuurlijk zelf verkocht maar dit is niet echt netjes te noemen van de huidge eigenaar

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 08:47

het is heel jammer voor het paardje maar zo gaat dat nou eenmaal.
Jij heb haar immers ook verkocht om een goede reden.
En helaas heb je daardoor niets meer over haar te zeggen.
Ik hoop dat ze nu een eigenaar treft die haar wel voor langere tijd kan houden.

Je bent wat je diepe, bezielende wens is en zoals je wens is, zal je wil zijn.
Zoals je wil is, zullen je daden zijn en zoals je daden zijn, zal je lot zijn.

recreatie +2

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:11

Als je een foto tegen komt van jou op Gina in een advertentie op marktplaats dan kan je vast een verzoek indienen bij marktplaats dat deze foto verwijderd wordt omdat je niet op internet wil staan...ik zou het lekker in de gaten houden. Ik duim met je mee dat Gina deze keer wel een top baasje vindt dat waar het mee klikt hoor.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:17

Jeetje ik denk dat ik gek zou worden Scheve mond Ik heb erg veel verdriet van de verkoop van mijn vorige paard....dat is nu anderhalf jaar geleden maar ik denk dat ik er wel kapot van zou zijn Scheve mond

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:27

jemig niet echt netjes. Ik zou me ook echt rotschrikken, als ik dat zou zien, vooral omdat je nog gewoon contact met haar hebt gehad.
En ik hoop echt voor je dat ze nu wel naar een goed baasje gaat en dat ze het wel naar haar zin gaat hebben.

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 12:33

ik hoopinderdaad dat ze deze keer wel naar iemand gaat die erg goed voor is en waar ze latijd kan blijven, dus als er nog iemand een lieve, maar nog redelijk 'groene' tinkermerrie wil.... Lachen

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:39

Welke is het dan? Heb net gekeken, maar kan er geen vinden die Gina heet...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110632
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:16

ik ook niet,ik was ook al aan het zoeken

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:26

Wat vervelend zeg!
Kan je haar niet terug kopen......

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:32

Hej lon! Wat vervelend zeg! ik vind het ook raar dat ze je er niks van verteld heeft! En zeker nadat ze die foto aan je gevraagd heeft...ik vind het wel een klein beetje achterbaks eerlijk gezegd...maar ja wat doe je eraan? Hopen dat ze een lief nieuw baasje krijgt iig!

Annash
Blogger

Berichten: 26463
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:40

grrr wat vervelend voor je!!!!

sterkte ermee en idd hopen dat ze goed terecht komt!

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:00

waar staat de foto dan?
onder tinkers denk ik maar welke is het dan? Scheve mond

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:32

ohhh... dat lijkt me erg schrikken als je dat ziet staan...
Idd hopen dat het volgewnde baasje wel goed voor je oude paardje gaat zorgen!

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:38

oh jeetje!!Dit lijkt me zo erg,denk je je beestje goed te kunnen verkopen,kom je hem tegen op de marktplaats!!
Ik hoop echt onwijs dat ze nu goed terecht komt!

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:50

echt vervelend dat je je zo in iemand kan vergissen!
misschien vind Gina nu wel een geschikte eigenaar moet je maar denken! en als ze verkocht is gewoon vragen waar naar toe! dan kan je haar altijd nog eens opzoeken Lachen

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 18:05

Hey klopt dat je Gina niety kan vinden, ze hebben haar nu Cashel genoemd, ze staat bij friezen/tinkers en de advertentie heet drachtige tinkermerrie, pnotk....

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 18:06

btw, mijn foto waar ik dus op haar zit heb ik NIET naar de huidige eigenaar verzonden, ik kijk wel uit...Ben er ondertussen achter dat ze er gewoon een jaar niet op gereden heeft, echt heel raar allemaal.

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

OoMyriaMoO

Berichten: 4176
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:38

Nou dan zou ik haar iig er op wijzen dat ze dat er zeker bij moet zeggen! (dat er een jaar niet op gereden is)

Anders is ze zo over een paar maanden weer 4 baasjes verder Verward
Niet erg netjes iig Eerder achterbaks.. Vooral om die foto enzo.

i was hoping;
we could crack each other up
<3

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:09

Sjemig balen joh, maar misschien beter ook: misschien krijgt ze nu wel een goed tehuis Scheve mond

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:36



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, goesju, J30d, Linde_C, marinst, Marlou91, paard1970, Raineri, redbutton, Zippo_M en 134 bezoekers