hond gek oop ponies

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__rosalie__
Berichten: 674
Geregistreerd: 04-07-02
Woonplaats: Weesp

hond gek oop ponies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 17:38

hey mijn hond scooter is heel gek op paarden hij rent maar onderzedoor en als we aan het rijden zijn gaat hij ze inhalen over de hoefslag!!!
hij is al een paard getrapt door paarden maar hij blijft ze luek vinden wie heeft er nog zo'n gekke hond? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:42

Je bedoelt: Welke hond heeft er nog zo'n domme eigenaar? denk ik? Haha!

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:45

Eh...mijn honden??? Haha!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:45

Mijn hond is ook gek op paarden *LOL* Hij is er constant in de buurt als hij de mogelijkheid krijgt en ruikt de hele dag door aan mijn paardrijbroek (als hij die weer eens gekidnapped heeft uit de kast Schijnheilig )

Maar tis wel een held op sokken, want als er een paard aan hem snuffelt weet ie niet hoe gauw ie weg moet komen Knipoog

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:55

Nou, das dan weer een geluk bij een ongeluk!
Die van mij doen niets maar zodra ik op wil stappen worden ze helemaal wild en gaan als een gek staan blaffen.
Ik word er helemaal gestoord van en hoewel ze er al een paar keer onder hebben gezeten, leren ze er niets van!
Ik moet ze tegenwoordig opsluiten achter het schot van de bak.
En dan nog gaan ze tekeer als speenvarkens

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:34

JoyLady schreef:
Mijn hond is ook gek op paarden *LOL* Hij is er constant in de buurt als hij de mogelijkheid krijgt en ruikt de hele dag door aan mijn paardrijbroek (als hij die weer eens gekidnapped heeft uit de kast Schijnheilig )

Maar tis wel een held op sokken, want als er een paard aan hem snuffelt weet ie niet hoe gauw ie weg moet komen Knipoog


Schijnheilig
heb jij soms mijn hond gestolen? Bloos Schijnheilig

Sharmila

Berichten: 4807
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 21:00

Wel andersom! Een paard dat gek op honden is. Mijn tinker rent er als n debiel achteraan en gaat zelfs met ze spelen....

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 21:58

onze hond is ook gek op paarden, als ik langs de verzorgwelshjes van mn zus ga, is ie al aan het trekken om naar de rand van de wei te komen. en dan maar snuffelen, en hij gaat zelfs mee gras eten!!! Haha!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 22:20

Mijn hond vind paardjes ook heel lief. Haha!
Hij probeert altijd mee te crossen, maar haakt dan snel af.
Voor de rest vind hij ze gewoon intersant om te snuffelen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 22:29

Mijn hond (de jongste) crossed er ook graag achteraan, wat ze van mij dus echt niet mag! 1 schop en het is dag hond.
Ook vind ze de longeerzweep erg intressant. Ben je aan het longeren, hangt er ineens een hond aan je zweep.
Mijn oudste hond springt op commando op Honey (alleen als ze gaat lopen springt ze er snel weer af Haha!)