welke straf verdient Bush?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

welke straf verdient Bush>

gevangenisstraf
28 (59%)
marteling
12 (25%)
doodstraf
7 (14%)

Totaal aantal stemmen: 47


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

welke straf verdient Bush?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 15:43

N.a.v. het gezeik over Bush hoewel die topic over Saddam ging die de ergste misdaden t.o.v. de mensheid beging heb ik deze topic maar gestart voor degenen die niet meer kunnen relativeren.

De hond is de betere mens


Jorrit86

Berichten: 775
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:47

degene die niet kunnen relativeren zijn de mensen die niet vinden kunnen dat ie irak heeft aangevallen. Anders had S.H. er nog gezeten en was ie keurig doorgegaan met het martelen en vermoorden van onschuldigen. En dat waren er heel wat meer geweest, dan nu het geval is.

Snap opzich jullie mening ook wel, maar dit is hoe ik erover denk.

close

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 15:48

maar dat stond in die topic effe buiten discussie. Het ging om Saddam en ZIJN wandaden.

De hond is de betere mens

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:59

Tjongejonge alsof Bush zo nobel is, hij denkt alleen aan zijn eigen belangen. Ik denk niet dat hij gestraft kan worden, maar ik zou opgelucht zijn als hij geen president meer was.
Het waren trouwens die Amerikanen die Saddam aan de macht brachten he en idd ook weer puur uit eigen belang...

Wisten jullie trouwens dat Bush een IQ van 98 schijnt te hebben, lijkt mij nog wat aan de hoge kant >;)

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:16

Mijn antwoord... none of the above... Ik denk niet dat Bush daar belangrijk (lees: intelligent) genoeg voor is... ik ben van mening dat hij in dit hele gebeuren 'slechts' een 'puppet on a string' is waarbij mensen achter de schermen in de VS aan de touwtjes trekken... En tsja, de acties van de VS in Irak heel veel schade maar ook positieve dingen aangericht. De tijd zal ons leren wat zwaarder blijkt te wegen; de schade of het positieve gedeelte van het resultaat. Overigens heb ik ook Irakese mensen gesproken... en degene die ik gesproken heb zijn ondanks de ellende toch blij met dit resultaat... maar ja, er zijn natuurlijk weer anderen die daar anders over denken. Dit soort situaties zijn niet zo zwart wit dat je daar makkelijk 1 mening over kan vormen imo...

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:18

Bush heeft Irak enkel aangevallen voor zijn eigen veiligheid, imo. Want pas na de aanslagen van 11 september, toen Amerika in rep en roer stond, begon te klopjacht op het terrorisme. En waarom Sadam? Omdat hij massavernieteginswapens heeft (na ja kweet niet als het bewezen is), connecties had met terrorische groepen en hij een regelrecht gevaar vormt voor het Westen. Maar er zijn nog zoveel andere dictators en alleenheersers die duizenden mensen executeren, alleen vormen deze geen bedreiging dus is het ook niet nodig voor Bush om zich te moeien.

Maar dat wil niet zeggen dat er niets tegen Sadam gedaan moest worden. Op zich vind ik de gevangenneming van Sadam positief, maar niet de manier waarop. Eerst negeert Bush de VN(dus wat is het nut van zoiets op te richten als er toch niet naar word geluisterd?) en zijn drang op Sadam te pakken is blijkbaar groter dan zijn drang om de Irakeze bevolking te helpen zoals hij beloofde.
Want ik vroeg mij af waarom mensen maar aanslagen bleven plegen op Amerika, terwijl ze hen van de grote dictator hadden verlost, totdat ik vorige week toevallig een Irakese burger op tv zag wist ik waarom. De man zei letterlijk: "Bush is nog slechter dan Sadam" Scheve mond Bij Sadam had hij tenminste werk en was er orde, sinds de komst van de Amerikanen heerste de werkloosheid er, chaos en gevechten, geen inkomen....

Dus Bush moet nu zijn belofte maar waarmaken en niet vertrekken voordat Irak volledig heropgebouwd is. Want als hij eerder zijn troepen laat vertrekken en de opbouw aan andere overlaat, dan weet ik wel dat hij het niet voor het Irakese volk deed...

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 16:22

ik wilde alleen maar aangeven, dat iemand die mensen martelt en uitroeit niet te vergelijken is in kwaadaardigheid met iemand die imperialisme uitoefent.

Ik ben ook niet zo nobel hoor. Maar om mij dan maar te vergelijken met een of ander monster....

De hond is de betere mens

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:41

Zie sowieso mijn onderschrift.

Ik zou Bush graag naar Guantanamo Bay sturen. Dan kan hij voelen hoe het is om op een onmenselijke manier te worden behandeld.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:49

Zie sowiezso mijn onderschrift.

Al ben ik geen grote Bush fan, zie ik niet in dat hij iets zo vreselijks heeft gedaan dat hij gestraft moet worden.

En, voor ZIJN EIGEN veiligheid??? Wat dacht je van ONZE veiligheid??? Alsof terrorisme alleen in de VS plaats vind en wij Hollanders er nooit wat mee te maken zullen hebben. Elk van ons has ook in een van die vliegtuigen kunnnen zitten of op vakanie in NY kunnen zijn...... terrorisme raakt iedereen!

Overigens baal ik een beetje van de mensen die dan meteen weer andere landen aanhalen waar het ook niet echt fijn voor de bevolking is. Dus dan maar helemaal NIKS doen? Want als er maar op 1 plaats wat gedaan wordt is het kennelijk ook niet goed?

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:52

Wat vind jij zelf Desiree?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 16:56

mobick schreef:
Wat vind jij zelf Desiree?

hoewel ik niet nobel ben, zijn mijn streken niet te vergelijken met die van Bush, zoals diens streken weer niet te vergelijken zijn met die van Saddam! Haha!
Heb ik je vraag zo goed begrepen?

De hond is de betere mens

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:57

Het is goed dat Saddam Hussein weg is.

Het is alleen jammer dat Amerika er ZELF voor gezorgd heeft dat Saddam Hussein zo stevig in het zadel zat. 10 jaar geleden hadden ze er door het steunen van rebellen (wat ze Goddomme zelfs beloofd hadden) ervoor kunnen zorgen dat Saddam optiefde, en dat hebben ze niet gedaan, nee, ze steunden saddam zelfs teggen Iran.

Bah...

Gevangenisstraf voor die man. Omdat het een meineedplegende leugenaar is.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 16:58

Ellende schreef:

Het is alleen jammer dat Amerika er ZELF voor gezorgd heeft dat Saddam Hussein zo stevig in het zadel zat. 10 jaar geleden hadden ze er door het steunen van rebellen (wat ze Goddomme zelfs beloofd hadden) ervoor kunnen zorgen dat Saddam optiefde, en dat hebben ze niet gedaan, nee, ze steunden saddam zelfs teggen Iran.

ja, zoals ze hebben gezorgd dat de taliban aan de macht kwam omdat ze de communisten als een groter gevaar beschouwden in Afghanistan. oei oei oei wat een blunder.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:59

leuk leesvoer: "Stupid white Man"

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:00

Desiree"]
[quote="mobick schreef:
Wat vind jij zelf Desiree?

hoewel ik niet nobel ben, zijn mijn streken niet te vergelijken met die van Bush, zoals diens streken weer niet te vergelijken zijn met die van Saddam! Haha!
Heb ik je vraag zo goed begrepen?
[/quote]


je hebt mijn vraag prima begrepen, ik wilde even jou standpunt weten (had geen zin om andere topic door te lezen). Imo kan Bush lekker oprotten.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:04

jeddah schreef:
En, voor ZIJN EIGEN veiligheid??? Wat dacht je van ONZE veiligheid??? Alsof terrorisme alleen in de VS plaats vind en wij Hollanders er nooit wat mee te maken zullen hebben. Elk van ons has ook in een van die vliegtuigen kunnnen zitten of op vakanie in NY kunnen zijn...... terrorisme raakt iedereen!

Overigens baal ik een beetje van de mensen die dan meteen weer andere landen aanhalen waar het ook niet echt fijn voor de bevolking is. Dus dan maar helemaal NIKS doen? Want als er maar op 1 plaats wat gedaan wordt is het kennelijk ook niet goed?


Ik zet er nog bij dat ik evengoed vond dat er iets aan Sadam gedaan moest worden Scheve mond . Maar omdat WIJ(lees:de hele westerse wereld) in gevaar zijn is het dus blijkbaar noodzakelijk om enkel hem de straffen. Maar als er ergens in een burgeroorlog in Afrika weer een paar 100 mensen zijn omgekomen, hoor je er niets van, want dat is niet belangrijk genoeg voor het westen. Als Bush dan toch de grote weldoener wil uithangen kan hij maar eens beginnen met de Irakese bevolking te helpen ipv onschuldige burgers doden en werkloosheid en chaos, en mag hij daarna ook beginnen met de rest van de dictators uit te schakelen.

Verder vraag ik mij nog af: wat is het nut van deze oorlog? Strijdt tegen het terrorisme, maar denk je nu echt dat je zo het terrorisme bestrijd? Sadam is nog maar pas gevat en de aanslagen beginnnen opnieuw, en de terroristen zitten niet alleen in Irak, ze zitten over heel de wereld verspreid en komen als genieperige slangen uit hun hol om onverwachts aanslagen te plegen. In feite ben je nu gewoon nog een beetje meer het bloed onder de nagels van die mensen aan het halen, het zal mij niet verbazen als er dees daag weer iets een volledig voorpagina in beslag neemt...

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:07

laat die man maar aftreden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:14

xKatleentjex schreef:
Bush heeft Irak enkel aangevallen voor zijn eigen veiligheid, imo. Want pas na de aanslagen van 11 september, toen Amerika in rep en roer stond, begon te klopjacht op het terrorisme. En waarom Sadam? Omdat hij massavernieteginswapens heeft (na ja kweet niet als het bewezen is), connecties had met terrorische groepen en hij een regelrecht gevaar vormt voor het Westen. Maar er zijn nog zoveel andere dictators en alleenheersers die duizenden mensen executeren, alleen vormen deze geen bedreiging dus is het ook niet nodig voor Bush om zich te moeien.


De plannen om Irak binnen te vallen waren al voor 11 september gemaakt, maar de aanslagen in NY gaven Bush echt het excuus om deze plannen dan ook maar meteen uit te voeren.
De echte reden voor deze oorlog is volgens mij de controle over de Irakese olie (geld dus), en invloed in het Midden-Oosten.
Om te weten te komen of Saddam massavernietigingswapens had, hadden we alleen o.a. Frankrijk, Groot Britannie en de VS hoeven vragen om even in hun archieven te kijken. Zij waren tenslotte de grote wapenleveranciers van Irak.
Terrorismebestrijding speelde een ondergeschikte rol. De VS heeft immers zelf Osama Bin Laden opgeleid om een partner in Afghanistan te hebben, zodat de amerikaanse belangen in de oliepijpleiding vanuit Rusland veilig gesteld kon worden. Pas op het moment dat Osama niet meer meewerkte werd hij een terrorist. (De broers van beide heren doen trouwens nog steeds zaken met elkaar, dacht ik Verward )

Laat de Irakezen Saddam straffen en vraag de Amerikanen om Bush te straffen. Ik geloof niet dat dat aan ons is...

En nu ga ik Srabble spelen... Haha!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:27

xKatleentjex"]
[quote="jeddah schreef:
En, voor ZIJN EIGEN veiligheid??? Wat dacht je van ONZE veiligheid??? Alsof terrorisme alleen in de VS plaats vind en wij Hollanders er nooit wat mee te maken zullen hebben. Elk van ons has ook in een van die vliegtuigen kunnnen zitten of op vakanie in NY kunnen zijn...... terrorisme raakt iedereen!

Overigens baal ik een beetje van de mensen die dan meteen weer andere landen aanhalen waar het ook niet echt fijn voor de bevolking is. Dus dan maar helemaal NIKS doen? Want als er maar op 1 plaats wat gedaan wordt is het kennelijk ook niet goed?


Ik zet er nog bij dat ik evengoed vond dat er iets aan Sadam gedaan moest worden Scheve mond . Maar omdat WIJ(lees:de hele westerse wereld) in gevaar zijn is het dus blijkbaar noodzakelijk om enkel hem de straffen. Maar als er ergens in een burgeroorlog in Afrika weer een paar 100 mensen zijn omgekomen, hoor je er niets van, want dat is niet belangrijk genoeg voor het westen. Als Bush dan toch de grote weldoener wil uithangen kan hij maar eens beginnen met de Irakese bevolking te helpen ipv onschuldige burgers doden en werkloosheid en chaos, en mag hij daarna ook beginnen met de rest van de dictators uit te schakelen.

Verder vraag ik mij nog af: wat is het nut van deze oorlog? Strijdt tegen het terrorisme, maar denk je nu echt dat je zo het terrorisme bestrijd? Sadam is nog maar pas gevat en de aanslagen beginnnen opnieuw, en de terroristen zitten niet alleen in Irak, ze zitten over heel de wereld verspreid en komen als genieperige slangen uit hun hol om onverwachts aanslagen te plegen. In feite ben je nu gewoon nog een beetje meer het bloed onder de nagels van die mensen aan het halen, het zal mij niet verbazen als er dees daag weer iets een volledig voorpagina in beslag neemt...
[/quote]

Ok, dus "we" moeten maar niks doen uit angst voor meer terrorisme??? DAT is juist wat ze willen, dacht je niet? We laten ons toch niet door hun de wet voorleggen en hun hun gang maar laten gaan??? Als iemand op straat in elkaar geslagen wordt help je toch ook? Of niet, want stel ze slaan nog harder terug, dus dan maar laten gaan????

Natuurlijk is het midden oosten erg belangrijk voor de VS en de rest van de wereld vanwege het olie. Niemand doet zomaar dingen voor niets, uiteraard speelt eigenbelang een grote rol. Kom op mensen, thats Real Life!

Wat dat betreft is het ook voor ons, hier in dit kikkerlandje belangrijk, olie is belangrijk vor iedereen die bijvoorbeeld in een auto wil rijden.

Ook wil ik nog even melden dat Ja, de VS stond jaren geleden achter Saddam, hij leek toen de "lesser of two evil's" te zijn. Dat was dus voordat ze wisten wat een vreselijke dingen hij zou gaan doen. Net als met Castro. De wereld veranderd, mensen veranderen en dus moeten meningen aangepast worden. Zo werkt het nu eenmaal.

Inderdaad hoor je weinig over Afrika, wat daar gebeurd is natuurlijk verschrikkelijk, maar heeft geen directe gevolgen voor de Westerse wereld en dus wordt er weinig aan gedaan.
Zo werkt het toch? Jij maakt je toch ook niet druk om mensen die in Rusland weinig te eten hebben geen elektra hebben en zullen sterven in de winter? Maar stel, jou Oom of Tante zou daar zitten, dan maak je je er wel druk om, dan heeft het direkt met jou te maken. Zo werkt de "mensheid" nu eenmaal.

Dus om nou te roepen dat Bush ook aan Afrika wat moet gaan doen is onzin, hij doet 1 ding, tuurlijk, ook uit eigen belang, en dat is niet goed, want dan zou hij meteen de hele wereld moeten redden??? Belachelijk.

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:35

Hoe kan jij weten dat ik mij niet druk maak om mensen in Rusland die geen eten hebben? of dat ik nooit pijn in mijn hart krijg als een 5-jarig jongetje achter een geweer zie? Denk je nu echt dat het mij koud laat? Sorry zo ben ik niet, en als er ergens in of andere inzamelactie is geef ik daarom ook altijd iets mee. Misschien dat jij wel zo egoïstisch denkt en alleen om je eigen geeft, ik geef wel om mensen in andere landen.

Maar dat beantwoord nog altijd niet de vraag: is dit wel de juist manier om terrorisme aan te pakken. Ik heb nergens gezegd dat het niet aangepakt moet worden, maar op deze manier vallen er meer onschuldige slachtoffers dan er terroristen vallen, en je krijgt ze toch niet te pakken, dan kan je beter nu dadelijk heel het midden-oosten platbombarderen totdat niemand nog leeft, dan pas ben(bijna) zeker dat ze wegzijn.

Het is natuurlijk belangerijk dat het oppermachtige westen met het enige goede democratie en het enige goede geloof en de enige goede mensen veilig zijn, en het is natuurlijk niet belangrijk dat er elders mensen sterven van de honger, want dat boeit ons toch niet? Ik krijg althans meer en meer de drang om eens ik volwasen ben echt die mensen te helpen, want voor mij zijn wij allemaal mensen en even goed en slecht.

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:52

xKatleentjex schreef:
Hoe kan jij weten dat ik mij niet druk maak om mensen in Rusland die geen eten hebben? of dat ik nooit pijn in mijn hart krijg als een 5-jarig jongetje achter een geweer zie? Denk je nu echt dat het mij koud laat? Sorry zo ben ik niet, en als er ergens in of andere inzamelactie is geef ik daarom ook altijd iets mee. Misschien dat jij wel zo egoïstisch denkt en alleen om je eigen geeft, ik geef wel om mensen in andere landen.

Het is natuurlijk belangerijk dat het oppermachtige westen met het enige goede democratie en het enige goede geloof en de enige goede mensen veilig zijn, en het is natuurlijk niet belangrijk dat er elders mensen sterven van de honger, want dat boeit ons toch niet? Ik krijg althans meer en meer de drang om eens ik volwasen ben echt die mensen te helpen, want voor mij zijn wij allemaal mensen en even goed en slecht.


Ik bedoelde niet te zeggen dat jij egoistisch bent, het spijt me als ik op die manier overkwam.
Ik bedoelde eigelijk in het Algemeen. Natuurlijk, ook ik vind het verschrikkelijk wat er overal ter wereld aan vreselijke dingen gebeuren, maar je KAN nu eenmaal niet aan Alles wat doen! Dat bedoelde ik te zeggen. En als je dan wel ergens wat aan kan doen, dan doe je (meestal) iets wat ook uit eigen belang is. Dat geldt niet voor iedereen, maar wel voor de meeste mensen, en zeker de landen in het algemeen.

Wat het bestrijden van het Terrorisme betreft, ik neem aan dat de mensen wiens funtctie het is om dat te doen daar zeer goed en dagelijks over nadenken. Ik neem aan dat zij ook verschillende manieren bedacht hebben, wie weet weten ze zelf niet eens wat de beste methode is.
Natuurlijk vallen er onschuldige slachtoffers, maar indien er niks gedaan wordt (ik weet dat jij wel vind dat er wat gedaan moet worden, maar wat kun je anders doen?) vallen er ook slachtoffers.

Helaas gebeurd dat nu eenmaal met een oorog, zo ook de Oorlog tegen het terrorisme. In NY zijn tenslotte ook slachtoffers gevallen.

Ik hoop dat jij, eens je volwassen bent, er toe bij kan dragen de mensheid te helpen. Het is een zeer Nobele gedachte en wie weet lukt het je.
Er zijn veel mensen die andere helpen, wat hun redenen zijn maakt toch niet uit voor mij, zolang er maar wat gedaan wordt.
En zolang het niet meteen betekend dat diezelfde personen dan ook maar meteen de rest van de wereld moeten helpen.

Ik steun een aantal goede doelen, ik zou ze graag allemaal steunen, maar heb gekozen voor Brooke, Stichting AAP en Dierproefvrij. Om mijn eigen redenen. Dat wil niet zeggen dat ik dan ook Greenpeace, War Child etc maar moet gaan steunen. Een ieder doet wat ie kan, zo ook Bush?

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:36

Ik mis een optie...

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:31

Denk dat dit topic meer bedoelt was als tegenpartij voor de straf van Saddam.

Thats my Bush. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in deze discussie, daarom maar een paar grappige feiten. Bush is de enige waarvan een comedyserie is(that'my Bush) (ook op rtl5) gemaakt, en dat terwijl hij nog zittende is! Bush is de president met het laagste IQ tot nu toe. Bush gaat de geschiedenis in als een president die 't niet wel(of toch niet!!?) gehaald had met de verkiezingen.

En zoals bijna altijd bemoeid Amerika zich er pas mee als ze er zelf een slaatje uit kunnen slaan of bedreigt worden. Wat heeft Saddam met Osama te maken?? Ze moesten en zouden Osama pakken, want HIJ was verantwoordelijk. Toen dus bleek dat ze die niet te pakken zouden krijgen gingen ze plots maar achter Saddam aan. (heeft ook iets te maken met terrorisme, enz) Waarschijnlijk om de aandacht ergens anders op te vestigen. En als 'nobele daad' bevrijden ze de Irakezen van zijn terreur. Ja dat is idd gedaan, en nu hebben ze 'm. Maar waarom moet daar tegenover staan dat zo'n land dan inkomsten moet afstaan aan Amerika!?? Als vergoeding! Rot op, zeg. Je moet juist trots zijn als land zijnde dat je zo'n land 'gratis' helpt en helpt opbouwen. Dit laatste doen ze wel, maar daar staat wel wat tegenover. Bush denkt dat alles met geweld op te lossen is en vind zichzelf geweldig, terwijl hij dat absoluut niet is en nooit zijn! Hij liegt, en voert zelf ook een bewind wat steeds meer op dictatuur gaat lijken. Van mij hoeft hij echt niet nog eens 4 jaar te zitten.

- Offline -

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:33

Waarom vallen wij Amerika eigenlijk niet aan?
Er worden daar zeer vele onschuldig ter dood veroordeeld, da's in mijn ogen ook een vorm van terreur.....
Bush tekende elk doodvonnis dat hij onder ogen kreeg, dat maakt hem net zo erg als Saddam!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:36

Zeer vele???? Heb je cijfers?? Buch tekende, maar daar is erg veel aan vooraf gegaan! Ik wil niet zeggen dat elke ter dood veroordeelde ook schuldig was, maar erg veel waren dat wel en dat is hun straf!

Dat is wel even wat anders dan hoe Saddam met zijn burgers omging!!!!!!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amazonbot, Balou_k, Boheme, Celebi, ComscoreBot, DDD3, dezzie, dust, ellen05, Hannanasjuh, JackieT, Jeska2, Kaplaars, Lalladidoo, LuckySeven en 140 bezoekers