Twee dode katten langs de weg

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 11:25

Wij reden zo naar Tiel toe en onderweg zagen we 2 dode katten langs de weg liggen. Dat was echt zielig!!!! Ik zou stoppen en zo'n beesie mee naar huis nemen. Ik vond t echt zielig, maarja... je kan ook niet zomaar stoppen op de snelweg.
Huilen Huilen Huilen Huilen

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 11:35

Huh? Zou je stoppen om een dooie kat mee naar huis te nemen?!? Verward Tis idd wel zielig, maar ik zou 'm toch nie meenemen! Knipoog

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 18:50

Waarschijnlijk hebben ze met zijn 2 en daar lopen spelen en zijn ze allebei doodgereden. Zo is ook mijn poes vroeger doodgegaan toen hij een keer ontsnapt was. Huilen

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 19:04

jah bah, vorige week reden wij ook op de snelweg naar enschede toe en toen liep daar ook zo'n rooie kat heeel dicht langs de weg, echt eng! maarja je kunt moeilijk ineens stoppen het was veel te druk op de weg. Ik hoop dat ie nog weg is gegaan en niet onder een auto is gekomen.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 19:42

Maar Ellen... ik bedoel ook niet dat ik zou stoppen om twee dooie katten mee naar huis te nemen, maar als ze nog levend waren en ze liepen daar zielig en eenzaam, dan zal ik ze meenemen, maar als ze dood zijn.. nee, dankjewel.
Dan kan je ze toch niet meer redden.

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 19:52

He bah wat zielig! In Spanje lagen best vaak ook dode katten op de weg dat was zo zielig. En 2 katten die ik had zijn van mij ook dood gereden. En de klootzak die dat gedaan had is gewoon doorgereden.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 19:58

Zoo!! echt heel erg banketstaaflig als je doorrijd, zeg.
Het minste wat je kan doen is die katten ontwijken!
Tis niet normaal meer, zeg!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 22:31

jeggie zeg dat is niet leuk om dat te zien je ziet ook vaak meeuwen enz ja wij wonen bij zee dus zie je dat vaak Verdrietig

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 12:30

Gatver Misselijk Echt erg! Je ziet hier ook vaak dode egels enzo liggen Verdrietig
Manon had ook verteld dat ze een keer toen ze ergens heen ging een hond langs de weg zag lopen en toen ze terug kwam lag hij dood langs de weg Misselijk Misselijk

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 12:36

AAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Een hond? Nog erger!!!!!!
Allebei natuurlijk heel erg, maar honden lopen toch niet zomaar buiten, misschien heeft zijn baasje hem zomaar 8er gelaten, omdat ze op vakantie gingen ofzo, dat gebeurt nog weleens, echt erg hoor!!
Dan zijn het echte dierenbeulen.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 20:25

Ik krijg gewoon kippevel, als ik zoiets hoor of zie, echt zielig, wat zullen die lieverdjes een pijn hebben gehad. En ik vind het heel erg als iemand daarna doorrijd!!!